Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä muuttasin varmaan jonnekin tonne itärajan pintaan, esim. Eno, Tuupovaara, Iisalmi. Kiehtois kovasti, sieltä ois sit kiva pölähtää ihmisten ilmoille pari kertaa vuodessa. Etenkin kesät meni mukavasti tuolla.
Tervetuloo. Täällä on mukavaa. Ei kyllä tee ainakaan vielä mieli pois muuttaa. Jos täältä pois joutuu niin sitten kyllä Suomesta pois... tai Tamperetta voisi koitella... moni dikkaa siitä. Stadiin/Vantaalle/Espooseen tai lähellekään en mene kuin kilon palasina.
No mä asun Lahdessa ja tääkin tuntuu liian hektiseltä ja isolta mulle. Vaikka en tätä pienemmässä mestassa ole edes ikinä asunut. Ikä ei tule näemmä yksin, jotenkin sitä vaan kaipaa rauhaa ja hiljasuutta ku on ikäsä pyöriny hirveissä hulinoissa.
Tamperetta voisi koitella... moni dikkaa siitä.
Ai perse Kuusamo tosiaan unohtui - jos lasketaan lomailut siellä niin oon viettänyt elämästäni jo vuoden siellä ja kivaa on ollut Jos nyt se ei enää paljon pahemmaksi turistirysäksi tästä mee niin voisin harkita asuvani sielläkin.
Täytyy kyllä sanoa, että kiinnostaisi myös muuttaa jonnekkin pohjoiseen/itärajalle...
Kertokaapas mitä "hyviä" kaupunkeja siellä pohjosessa oikein on, minne vois harkita muuttavansa :D?
Kuusamo :D
Ainut kaupunki siellä itärajalla...