minkälaista treeniä suosittelette ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapani_
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

tapani_

Banned
Ikä
36
kun ajattelin tässä vielä ainakin 1-2kk vetää normi treeniä (massan kasvatusta/voimaa) sitten jos siirtyis jokski aikaa johonki ehkä enemmän aeropiseen treeniin ois tarkotus vähän puottaa rasvoja.. minkälaista treeniä salilla nyt pitäis tehdä ? jatkanko samaan malliin ? ja entäs sitten sinä aikana kun vedän miinuskaloreilla ? ja varmaan reilu proteiinin saanti vois olla hyväks tuollon miinuskaudella ?

Jatkat vaan samanlaisella treenillä dieetin aikanakin... lukasepas vaikka tuolta alottelijoiden osiolta vähän tietoa dieetistä.

ite oon ollu kuukauden dieetillä ja olen treenannut 2-jakosella: kädet+jalat , rinta+selkä+olkapäät. Salitreeniä tulee siis jokatoinen päivä ja sitten välipäivinä olen ottanut kevyttä aerobista kuten polkenut pyörää tai juossennellut matalalla sykkeellä. Suht hyvin on lähtenyt laardi ja tullut erottuvuutta. Ja kun muistaa pitää sen proteiinin saannin siinä 2,5g/painokilo niin ei lihatkaa lähde niin helposti.

MUTTA itellä tuli ekan kerran mieleen koko dieettaaminen vasta kun 100kg meni rikki, joten en suosittele mitään 1-2kk pikaista massan kasvatusta ja sitten heti dieettiä perään. Ei siitä jäisi kovin kummoista lopputulosta.

Suositut

Back
Ylös Bottom