Minkälaisessa kunnossa ovat pakkislaiset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantti6
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Paljonko jaksat juosta cooperissa, mikä on painosi? Itse voisin sanoa, että cooperissa jaksaa hyvin 2500-3000m juosta, painoa on 73 ja pituut 184. Noh aika ruikkuhan tässä viellä ollaan mutta aikaa riittää treenaukseen. Tavoittelen 90-100kg ruumiinpainoa ja vähintäänkin kohtuullista aerobista kuntoa. Miten on pakkislaiset kuljetteko kultaista keskitietä vai tavoitteletteko lihaksien maksimaalista massaa/voimaa?
Pakollinen hymiö kiintiö :rolleyes: .

No enpä ole aikoihin juossut cooperia, mutta lenkillä käyn entiseen malliin, vaikka puntti onkin ollut jonkun aikaa päälaji. Viimeksi cooperissa, 5 vuotta sitten meni n. 2600, ja noihin lukemiin se varmaan menis nytkin. Vaikka tavoite onkin tällä hetkellä saada lisää lihasta ja voimaa, niin aina pitää jaksaa juosta sen verran, että pääsee kaikenmaailman puskaraiskareita karkuun...muita itsepuolustustaitoja kun en omaa ;)

Syyskuussa meni 2800m, 2 vuotta sitten 3100m.

Viime kesänä meni cooperissa 3000 m. Tavoitteena saada lihasta lisää, kiristellä laardeja samalla ja pysyä notkeana :D
painoa tällähetkellä n. 60 kg 167 pituutta ja ikää 30 ++

Originally posted by pantti6
....Itse voisin sanoa, että cooperissa jaksaa hyvin 2500-3000m juosta....
Heh! Tähän on pakko heittää että eiköhän 85% aikuisväestöstä 18-45v tee juuri tohon väliin Coopperinsa? :D

No ei kai. Itse kyllä epäilen että jäisi alle 2500 metriä. Tosin paras inttiaikainenkin tulos on vaan 2840m. Satanen menis varmaan suhteessa paremmin.... tai vauhditon tasajalka pituushyppy! :)

Ala-asteen neljännellä meni 3000m rikki ja reilut kaksi vuotta sitten meni vielä 3150m. Mutta nyt 2000 metriäkin kauhistuttaa; enhän mä jaksa edes kunnolla kävellä tuota matkaa...

Re: Re: Minkälaisessa kunnossa ovat pakkislaiset?

Originally posted by Samppo
Heh! Tähän on pakko heittää että eiköhän 85% aikuisväestöstä 18-45v tee juuri tohon väliin Coopperinsa? :D

Niih... tais olla se vuoden takasten alokkaiden cooperi jotain 2000m pintaan... rupukunnossa Suomen nuoriso ainakin :confused:

Viimeaikaiset juoksutulokset on 3000:n metrin juoksusta kilometrin radalta. Rata ei tasainen, vaan sisälsi parikin ylämäkeä.

Pari vuotta sitten meni 3000m aikaan 12.20, painoa silloin n.100 kg. Puoli vuotta sitten meni jotain 13.30, paino n. 102-103.

Juokseminen ei nappaa, joten riittää että notkeus säilyy lähes samalla tasolla kun budo-lajeja treenatessa oli.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ei oikeen rimmaa yhteen juoksut ja hiihdot pitkin eteläsuomen mettiä tän salituksen kanssa..kuntofillaria tulee vähän poljettua.186/98

Cooperissa meni loppukesästä toisella yrittämällä jotain 3000-3100m. Parikymmentä sekkaa ennen loppua oli pulssi 203 ja nousussa niin pyssäsin kun alkoi hirvittää pumpun puolesta. Kerran tai pari viikossa tulee juostua keväästä syksyyn ja yleensä 10km menee tuntiin ilman ihmeempiä tuskia.

Juostessa ei polvet jaksa arvostaa liikapainoa, mutta nyt kireässä 85 kilon kunnossa on kaikki okei. Fiksuna tavoitteena olis kohtuu tiukkaa massaa lähemmäs 100kg ja lähelle maratonkunnossa.

Ei voisi vähempää kiinnostaa juokseminen tai hiihtäminen.

Sulkapalloa ja salibandya on tosin joskus kiva pelata. On enemmän motivaatiota kun on jotain minkä perässä juosta.

Lukion ekalla 3300m, intissä 3100m (1,5 askia Mallua/päivä), viime kesänä yksin radalla 3200m ilman kummempia juoksutreenejä. Nykyään en polta. 180cm/77 (+-3kg) mitoissa ollut jo pari vuotta. Haaveena olis joskus vetäistä maratoni alle 4 tunnin ja luulen ettei tekis tiukkaakaan..:D

Kolme vuotta sitten kovimmassa lätkäkunnossa coopperi 3200 nyt oisin tyytyväinen jos sais jotain 2600-2900! Kyl huomaa matseissa et ei kunto oikein meinaa kestää ja koutsi aina vittuilee et yhen erän jaksan vetää ku duracell-pupu mut sit hyytyy meikäläisen kone...

En juokse. Vaikka joskus onkin sellainen tuntuma että kestävyyslajeihin saattais olla enemmän lahjoja, mutta ei kiinnosta.

Itse vihaan juoksemista, mutta erään toisen harrastukseni yhteydessä on joka vuosi pakollinen juoksutesti. No viime kesänä en läpäissyt 2500 cooper rajaa. Juoksin n. 2300, painoa oli 105kg ja jumaliste, että oli kova homma.

Ite juoksin intissä vuosi sitten 2400m, painoa oli sellainen 96kg. En ole koskaan ollut maratoonari, tai edes hyväkuntoinen aerobisesti. En ole koskaan juossut 2500m.
Tosin, jos haen MPKK:hon niin tarvis ylittyä tuo 2500m.
Ja lopetin ennen inttiä tupakinpolton niin kai se pikkuhiljaa paranee tuo tuloskin jos reenaisi enempi sitä.:jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom