Minkälaisessa kunnossa ovat pakkislaiset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantti6
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Intissä juoksin 3400 metriä ilman sen kummempaa harjoittelua. Vauhditon pituus olikin sitten loistava 210 senttiä.

Kannattais ehkä harrastaa jotain muuta kuin punttiksella käyntiä, jos haluaisi jossain lajissa kehittyä oikein hyväksi.

Originally posted by Nitsku
Sulkapalloa ja salibandya on tosin joskus kiva pelata.

Näin mullakin. Tosin kesällä & syksyllä tulee tehtyä kahdenlaista juoksureeniäkin: tasaista tahtia lyhyitä lenkkejä (n. 15-20min, välissä leuanvetoa pari sarjaa) ja pikajuoksureeniä/vetoja. Noi tosin aika satunnaisesti, maks. pari kertaa viikossa. Kiva on kumminkin kauniilla säällä ulkona kirmailla pikkusen ;)

Intissä meni viimeisessä cooperissa kevyesti 2800m, nyt oon toisaalta paremassa kunnossa (myös kestävyyden suhteen), mutta varmaan 10kg painavampi. Saman verran voisi mennä, jos viittisi kokeilla :D

Eipä yleenmäräinen ja raskas aerooppinen oo kehoilijoille eikä voimailijoille järkevää touhua. Lisää asiasta www.drsquat.com.

Mulla taitaa mennä sinne 2500 paikkeille, vaikken kyllä mitään lenkkejä tai muuta harrastele. Keväällä tarvii ruveta vähän lenkkeileen jos sais cooperenkan rikottua. Taitaa olla kokolailla 2600m...

Cooperissa on mennyt joskus lukiossa 3250m ja intissä meni vielä muistaakseni 2950m. Nyt uskon ja toivon että jaksaisin juosta vielä 2800m.Tarttis varmaan kesällä kokeilla!

2500 meni joskus 40 kg kevyempänä, kun juoksin pallon perässä joka päivä. Nyt olis varmaan tekemistä päästä edes 2000. Hirveetä hommaa, en oo varmaan ikinä päässy kokonaista kierrosta ilman että rintaan pistää.

Cooperissa juoksin intissä 1999 3000m ja pysähdyin siihen viivalle loppuajaks (vajaa minuutti) ettei palautuminen treeneistä liikaa kärsis :).. No joo oli siinä muitakin siinä 3km viivalla muuten ei ois viittiny. Joskus aikoinaan meni kyllä 3300 metriäkin mutta so not. Intin jälkeen ei sit paljoo oo juostu, pyöräilty kyllä on. Kuukausi sitten juoksin itse asiassa ekan kerran lenkin intin jälkeen joka päätty 31.12.1999; töitten jälkeen menin treenaamaan olkapäät ja kädet, sit bussipysäkille, no bussia ei illalla siihen aikaan mennykkään kun vasta 22.15 ja olin pysäkillä 21.45 ja mietin että kun ei palautusjuomaakaan ollu niin perkele en täällä jäädy kun ei suihkukamojakaan mukana joten juoksin kotia 5km meni sellanen puol tuntia :). Ylpeä olen kun meni keposesti ei pakkasilmakaan pistänyt keuhkoja paskaks tasasta vauhtia koko matka vaikka mäkiä vaikka miten. Jos ois ollu jalkatreeni niin sit ois vituttanu kyllä juossa..

Muuten kunnosta tällä hetkellä.. 180/103, rasvat n.13%, kesää varten pitää vähän kiristellä, kunnon treeniä natuna vuodesta 98, kuntosalitreeniä yleensä vuodesta 94.

Cooper menee 12 minuuttiin ja sitten todennäköisesti :urjo: .Painoa apaut 100 ja 190 cm lyhyt...

Kyllä tuo intin kuntsariraja 3000m on siellä sellainen kiihoke että jos vähänkin on kuntoa niin se menee rikki. Tietysti lenkkarit ja juoksuvaatteet ei ole sitä tasoa kuin siviilissä. Eikä välttämättä ratakaan...

Mutta kyllä vitutti AuKissa pompata ylös sängystä ja kirmata aamulenkille parin minsan päästä...:mad2:

Aerobinen kunto nolla.
Ja lihaskunto aika lähellä edellistä;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Intissä 7,5 vuotta ja 16 kiloa sitten meni 3200 m. Nyt uskoisin olevani vieläkin about kolmen tonnin kunnossa. Kerta pari viikkoon juoksen sellaisia vajaan vitosen lenkkejä että pysyy peruskunto yllä. Sulkkista pelailisin myös mutta liki kuukauteen ei ole saatu aikatauluja sopimaan yhteen pelikaverin kanssa. :curs:

Peksun kunto...

Heh...Kesällä juoksin vielä cooperin 2950m
10kg painava reppu selässä. (älkää kysykö miksi).
Nyt en jaksa varmaan kävelläkään 3km :D

Tavoitteita ei sen kummemmin ole...Punttailen pääasiassa mielenterveydellisistä syistä. Salilla saa purettua agressiot kätevästi vahingoittamatta muita. Hermot lepää! :thumbs:

Intissä 99 n.2300m apinan raivolla. Radalla lunta polviin asti ja kun ei saatu aurausta järjestettyä niin joukkue käveli pari kierrosta rataa lenkkareilla tampaten niin että siihen tuli metrin levyinen polku jota sitten juostiin. Itse kaaduin 3 kertaa. 173/74.

pari vuotta sitten meni 2800 painon ja pituuden ollessa 65/170 (aika rimpula).
Ei menis enää ton vertaa, on jääny juokseminen vähemmälle, ehkä jotain 2400 vois kylmiltään mennä. ja painoo on nytten huimat 70 kg

Tjaah...en pahemmin juoksentele..enkä koskaan ole ollut sillä lailla hyvässä kunnossa,että mitään hyviä tuloksia olisin juossut. Olen hidas tössyttelijä, vaikkakin duracell-pupuksi parissakin paikassa nimetty. Nyt tosin aloittelen taas juoksemista, jotta esim.hapenottokyky parantuisi ja tulisi muutenkin parempi kunto noin niinkuin aerobisella sarallakin. Koskaan ole mikään himojuoksija ollut,enkä tule olemaankaan.. :)

Just tulin hiihtolenkiltä, perinteistä sujuttelin. Tykkään kyllä hiihtämisestä, varsinkin perinteisestä, mutta olen eturivissä myöntämässä, että olen aerobisesti ERITTÄIN kehnossa kunnossa. Joskus 80-luvulla opiskeluaikoina cooper meni hikisesti noin 2300 metriin. Nykyisin en edes jaksaisi juosta sitä kahtatoista minuuttia yhteen menoon. Voisin jotenkuten paarustaa sen jonkinlaista hölkkää muistuttavalla askeleella, mutta metrejä en saisi sillä menolla kuin kork. 1800 m. En edes osaa juosta kunnolla, silleen rennosti, taloudellisesti. Sählyn pelaaminen ja hiihto silloin tällöin pitää jonkinlaista "kuntoa" yllä talvisin. Kesäisin pyöräilen mielelläni sekä kävelen (juoksupyrähdyksiä ottaen) metsässä, joskus koiran kanssa.

P.S. Vuosi sitten UKK-kävelytestissä sain tuloksen: kuntosi on huomattavasti heikompi ikäistesi naisten keskiarvoon verrattuna. Että silleen.:(

Ei ole mun aerobinen kunto kovin kummallinen. Koulun 2000m juoksutestissä aika 7:57 mut ei menis samalla vauhdilla neljää minuuttia lisää... Kuitenkin parannusta viime vuodesta aikaan 3 minuuttia. Painoa 69kg ja pituutta noin 185. Kesällä ajattelin kaivaa fillarin parafiinista ja vähän parantaa kuntoa.

Hmmm... Coopperin kehittelemän testin juoksin ensimmäistä kertaa kunnolla toissavauonna koulussa syksyllä ja silloin meni 2900m. Sitten keväällä oli v...tus päällä enkä viitsinyt juossa sitä kunnolla... Silloin lönkyttelin ilman erityistä hengistymistä 2600m.

Nykyisen kunnon luulisin olevan siinä 3000 kuosissa, kun oikein hammasta puristaisi. Lenkkeile en, kuin satunnaisesti hetken mielijohteesta. Hiihtämässä myös käyn satunnaisesti. Yleensä noi mun kuntosuoritukset kuitenkin on sellasia alle puolen tunnin puristuksia...

Mun kunto perustuukin paljolti mun futiksen peluuseen. Kentällä saan itsestäni ihan hullusti irti!:evil: Hampaat irvessä juoksen perään jos kaveri boltsin vie, pistäköön sitten vaikka kuinka, ja perään räyhään muille jotka ei juokse ja itse sitten juoksen aina niidenkin edestä... :D

Mulla ainakin toi Coopperi on siitä kiinni etten luovuta vaikka ahistaakin. Kroppa varmasti jaksaisi, mutta mieli tahtoo luovuttaa. Ensi kerran kun sitä lähden juoksemaan niin puristan kyllä kaikki mehut itsestäni itti, sanokaan koppa mitä sanoo!!

Tästä tuli vielä mieleen, että joskus kaverin kanssa kokeiltiin neljääsataa metriä ihan muodon vuoksi (vaikkakaan tämä nyt ei ole sellainen kunnon mittari), minkä puhutaan olevan aika tappomatka. Iloisesti mä painenlin ekalla yrittämällä hieman päälle minuuttiin sen ja sitten siihen perään minuutin palautuksella tuli ajaksi 58s...

Kyllä mulla jossain jotain piilevää kunto pohjaa jossakin on!
:thumbs:

Ryback noi nelkun ajat kuulostaa ihan hyviltä, kun melkeen putkeen ne juoksit (minuutin palautuksella). Kokeileppa hallissa paljonko 60m kulkee tai sitten kesällä kentällä 100m. Noiden nelkun aikojen perusteella kannattaa kokeilla paljonko 800m kulkee..... kertoile sitten:thumbs:

Originally posted by Pertti 123
Ryback noi nelkun ajat kuulostaa ihan hyviltä, kun melkeen putkeen ne juoksit (minuutin palautuksella). Kokeileppa hallissa paljonko 60m kulkee tai sitten kesällä kentällä 100m. Noiden nelkun aikojen perusteella kannattaa kokeilla paljonko 800m kulkee..... kertoile sitten:thumbs:

60 ei taida olla oikein mun matka kun se lähtö syö varmaan 2 sekuntia siitä mun ajasta! ;) Eli paska lähtö siis...
100 metriä tais mennä viime kesänä johonkin karvan verran päälle kahteen toista kun kerran kävin jossain koulun kisoissa juoksemassa (sähköaika), silloin olisin kyllä halunnut juossa ihan kunnolla, mutta sitten sanottiin, että pystystä on lähtö ja se vei multa jo alitajunnassa parhaan puhdin pois..... :curs:
Mutta mitään pikajuoksi tai juoksija pohjaa mulla ei tosiaankaan ole!!

Tästä tuli muuten mieleen, että kävin tänään aamulenkin heittämässä 5km ja se söi aikaa reilut 21 minuuttia, ja sitten vielä piti lähteä päivällä hiihtämään 10 kilsan lenkkin, kun kaveri pyysi enkä viitsinyt kieltäytyä... Mähän oon ajaantumassa ihan väärille poluille tässä mun treenissä! :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom