Minkälaisessa kunnossa ovat pakkislaiset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantti6
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ikää on 18 vuotta ja taustalla on futista 10 vuotta ja kaiken maailman kokeluita muissa lajeissa (yleistä urheilua, ei yleisurheilua, muuten kuin leikkimielellä kisoissa, joissa kyllä ihan kohtuu hyviä tuloksia näin sunnuntai yleisurheilijaksi!) :lol2:

Nyt ajattelinkin, että kesällä pitää katsella, että paraneeko noi "pikamatkojen" ajat kun oon ruvennut punteilla ekaa kertaa jalkoja treenaamaan!
Mut kuitenkin toi mun juoksutekniikka on vielä aika perseestä, vaikka jotain kylläö siitä tiedänkin.. :)

Reilu 3 vuotta sitten kun olin viellä ylä-asteella juoksin cooperin testissä 3000m.

Olin silloin jo 187cm pitkä mutta painoa oli 30kg vähemmän eli ei taida juoksu kulkea ihan samalla tavalla kuin silloin :rolleyes:

Koskaan en ole kestävyyttä vaativissa lajeissa pärjännyt. Veikkaisin , että 2000 metriin saa jo tehdä tosissaan töitä. Mulle on parhaiten aina sopineet räjähtävyytä ja nopeutta vaativat lajit.

2800 metriä tais mennä viime keväänä ja sitten semmonen n.2200 metrin juoksu meni aikaan 9.01 kaks vuotta sitten. tänään kävin muuten lenkillä ekaa kertaa puoleen vuoteen. siitä se lähtee:kippis1:

Originally posted by Ryback
ikää on 18 vuotta ja taustalla on futista 10 vuotta ja kaiken maailman kokeluita muissa lajeissa (yleistä urheilua, ei yleisurheilua, muuten kuin leikkimielellä kisoissa, joissa kyllä ihan kohtuu hyviä tuloksia näin sunnuntai yleisurheilijaksi!) :lol2:

Nyt ajattelinkin, että kesällä pitää katsella, että paraneeko noi "pikamatkojen" ajat kun oon ruvennut punteilla ekaa kertaa jalkoja treenaamaan!
Mut kuitenkin toi mun juoksutekniikka on vielä aika perseestä, vaikka jotain kylläö siitä tiedänkin.. :)

Jos sähkö ajalla olet juossut vähän päälle 12 sekkaa, niin olet jonkin asteinen lahjakkuus. Suosittelisin yleisurheilun harrastamista jossain seurassa, jos se lainkaan sattuu kiinnostamaan. Niin ja kerro ihmeessä niitä leikkimielisiä kisatuloksia.
Juoksutekiikkaa on melko vaikea kehittää ilman hyvää tietoa ja eteenkin ilman valmentajaa.

Voi olla että 400m tai 800m voisi sinulla kulkea kohtuu kivasti.

Originally posted by Pertti 123
Jos . Niin ja kerro ihmeessä niitä leikkimielisiä kisatuloksia.

No nämä siis viime kesän loppupuolelta jolloin mittarissa oli vielä
ikää 17 vuotta, mutta juuri 18:sta kääntymässä.

Kävin siis kokeilemassa kesän ainoat yu-tulokset pituudessa, satasella ja korkeushypyssä.

Pituudessa taisi mennä jotain vähän vajaa 5,5 ihan satunnaisella askelmerkillä ja korkeudessa meni 170cm ja sitten tuon satasen ajan taisinkin jo sanoa. :) Ei nämä nyt mitään hirveitä tuloksia ole, mutta mun mieltä lämmittäviä! Mutta tekniikat on tosiaan kaikissa noissa aika hakusessa! Pituudessa ei mitään tietoakaan lantioon eteenviemisestä jne...

Mukava noita on aina kokeilla! Olen kyllä itsekin joskus ajatellut, että tosta juoksutekniikasta voisi ottaa vähän valmennustakin kun tuttavapiirissä on eräs suomen tasolla 400 ja 800 metriä juoksennellut hemmo, joka kyllä tietää jos jotakin juoksusta! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom