Minkä kokoinen olit aloitellessasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mniska
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Mä olin jotain 165cm ja 48kg ruikku, nyt olen n. 10kg painavampi ruikku. Parempaan suuntaan kyllä koko ajan menossa.

n. 9 vuotta sitten aloitellessa mitat 168cm, 58kg( "laiha läski"), paino nyt 68kg (ja kisapaino ollut n.55kg, noin niinkuin vertauksen vuoksi).

No kun salilla aloin käymään olin 180cm pitkä ja painoin 87.5kiloa. Nyt pituus jotain 180cm ja paino 82 molemmin puolin. Läskiä lähteny ja lihasta tullu.

182/75 ja rasvat 18% ku aloitin. Nyt on 182/87 ja rasvat 16%. Enimmillään paino käyny 90 kilossa, rasvoista tuolloin ei tietoa. Ja puolitoista vuotta salilla käyty.

178/57,5 iihan alussa. Tästä ei enää paljoa rääpäleempi voi olla :D
Nykyään siis 179/86 (tosin fläsääkin on vähän).

Oon ollu kautta aikain tällanen kuivan kesän orava. Aloitellessani oli pituutta 178cm ja painoa ei paljon kuudestakympistä heittänyt. Alunperin tuli alotettuakin treenaaminen, kun olin niin surkian kokonen.
Nykyään pituus on pysynyt samana, ellei sitten ole vanhemmiten kasaan mennyt:D, painoa nykysellään 85kilon hujakoilla, parhaimillaan 90kg muutama vuos takaperin. Rasvat oon pyrkinyt pitämään alhasina, eli biitsikunnossa vuoden ympäri;)

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom