Minkä kokoinen olit aloitellessasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mniska
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
vuos sitten 188cm/152kg nyttempi 188cm/107kg. varmaa vikaa reenaamises ku vaa pienenee ;)

Christian Alatalo sanoi:
Pari kk sitten aloitin eli pieni ollaan vielä piiitkän aikaa. 191cm/80kg.
Tarviiko kukaan 10cm pituutta? Voisin lahjoittaa...

Joo pistä se 10cm pätkä postiin mulle kelpaa! :hyper: :D

Olin aloittaessani pieni ja olen sitä edelleen :( . Mitään mittoja tai painoa en muista.

Pro-Pain sanoi:
Olin aloittaessani pieni ja olen sitä edelleen :( . Mitään mittoja tai painoa en muista.
Heh, profiilista paljastui pikkuruinen 107 kg "kynäniska". En haluu tietää mikä mä oon, jos sä oot pieni. :P

Minä Itse sanoi:
185cm /70kg 3kk-> 185cm/70kg Huimaa kehitystä, eikö?
En kyl tajua vieläkään miten painan noin vähän ..alhaset rasvat varmaa :D
Ja nyt 6kk salitreenin jälkee 73kg :D
Enpä tuota massaa mitenkään haluakaan, on kivaa olla pieni ja vahva. :)

Aloitellessani muutama vuosi sitten 175/60, tätänykyä 175/83.

Iso, mutta kevyt

Elokuu 2005_59.9kg/185cm 9.helmikuuta 2006_75kg/185cm

15kg tullut ja lihasta myös. Totkai vähän lörtsyä vyölle, mutta päkki vielä näkyy seistessä... sitten alkaa dieeti kun näkyy vaan enää yks ISO muhku...
Haluun olla iso ja vahva ja huhtikuussa 2006, kun on syntymäpäivät, niin haluun olla 80kg. Noita kiloja ei todellakaan oteta sohvalla munkeista vaan treenataan ja treenataan ja syödään kulutuksen mukaan, eli paljon!!

alkukesästä 2005 aloitin järkevän treenin painosta 95Kg.
Nyt mitta on sama ja paino 107.

maha kutistunut ja tissit kasvanu...Erikoista...

Mut anyway läski mikä läski... ;)

Viisi ja puoli vuotta sitten aloitin treenaamisen kun aloitin koulussa yhdeksännen luokan. :) Olin ilmeisesti luokkani heikoin kaveri. Pituutta oli varmaan 173 cm (korkeintaan) ja painoa 60 kiloa pyöristettynä. Tänään on pituutta 179 cm ja painoa 78 kilua. No, eipä sitä massaa niin kamalasti ole tullu, mutta voimaa ainakin ihan homona lisää. Vaikka kyniksenä vielä itseni näen ja varmaan moni muukin minua isompi kaveri. :rolleyes:

Edit: Tää oli muuten mun sadas viesti :D

Alussa ~45kg/160cm nyt ~62kg/165cm. Parisen kiloa tullu painoa ja muutama cm pituutta.

160/185

Juu itse aloitin aktiivisen treenaamisen vasta viime vuoden lokakuun alussa. Tuolloin oli painoa 70kg ja pituutta 184cm...nyt 74kg ja 184cm. Melkeinpä tuota +1kg per kk. tahtia menee.:whip:

Pituus oli sama 173 cm.Paino oli 60 kg nyt 81 kg.Aikaaki menny 20 vuotta.Olen tämmönen kuiva käppänä et kaik on tullu lihaksina.Ei sitä mikää jääkaappi vieläkää oo mut ite ihan tyytyväinen.Ja naiset.

:wanha:

omaa painoo tullu viime syksystä lisää noin 8 kiloa ja siitä tosi pieni osa on läskiä:)

ite oloin 2kk sit 160cm ja 38kg

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom