Minkä kokoinen olit aloitellessasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mniska
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
178/57,5 iihan alussa. Tästä ei enää paljoa rääpäleempi voi olla :D
Nykyään siis 179/86 (tosin fläsääkin on vähän).

äläs nyt :D minä puol vuotta treenanneena olen 48 kiloinen :) tosin pituuttaki on vain 160cm.. rääpäle mikä rääpäle

184cm/59.9 kg _ _ _ 185/81 kg ja yhä ylös päin: kohti ääretöntä, välttäen mahdollista paskamahaa

Taisin painaa jotain 60kg kun aloitin puntilla käynnin. Ikää noin 16v ja pituutta se 169cm.

Nyt 169cm ja 86kg. Melkosesti on tullut jo mahaakin... Pitäähän sen elintason jossain näkyä!:D

169cm/51kg ---> 169cm/64kg

Muutos ei tosin näy missään...

174cm / 64kg -> 182cm / 96,5kg. 7lk alotin, nyt alkaa amis 1lk, syksyllä.

Heitän tähän viellä, että penkkipunnerrus tulos on parantunut, 87,5kg.

Vuosi sitten 175/100 :nolo: oikee kesäläski nyt 175/90 vielä olis semmone 10 kiloo pois otettavana!

About 183cm 73kg rasva% miljoona (olin noilla mitoilla hirveä läski vaikkei se edes kuulosta mahdolliselta :D) ja nyt about 2,5v treenien jälkeen(~6kk pidempiä taukoja yhteensä) 184cm, 81-84kg rasva% ööö... kesäkunnon verran :D eli varmasti alle 13(packi näkyy erittäin selvästi, pahimpina krapula-aamuina jopa 8pack esillä :rolleyes: )

Intistä kotiutuessa 182/69, mallin mitoissa : )

kun alottelin n.1.5 vuotta sitten, nii painoin alle 60kg pituutta oli tuolloin 182cm.

9-vuotias olin kun ukki teki penkin ja painot. Omia mittoja en muista, mutta siinä sitten kymmenellä kilolla tyytyväisenä penkkisarjoja otin:D Varmaan se oli yläasteelle mennessä, kun tota raudan vääntämistä rupes oikeesti harrastamaan. Ikää oli se 13v pituus 165 ja painoa varmaan vähän alta 60kg.

183/58 oli mitat aloittaessani.Ikää oli tuolloin 16 vuotta. Nyt aika tarkalleen 8 vuotta jälkeenpäin mitat 185/85. Edelleen lihaa haetaan, mutta mihinkään mörkömittoihin ei ole ollut ikinä tarkoitus päästä ja pitkiäkin taukoja on tullut vuosien mittaan. Tästä syystä lasken itseni aloittelijaksi aina silloin tällöin kirjottaessani aloittelijoiden threadiin... :D

5 vuotta sitten painoin 55kg sitten aloin treenaamaan, vedin 5krt viikossa salin ja säännölliset safkat, treenien päälle hera/malto drinkki, 8kk treenasin ja paino oli jo 75kg eikä kuitenkaan pahamaha vaan hyvin kroppa kehitty.

Sit niitä taukoja tuli ja muutamia kuukausia tullu välillä treenattua ja sit useamman kuun tauko. Nyt oli vuoden verran taukoa kun käsi oli paitsiossa. 3viikkoa sitten aloin treenaamaan taas ja paino oli 85kg

Nyt kun oon tehny 3-5 kertaa viikossa treenin ja vetäny tbibulusta miehekkäästi ja ennen treeniä teelusikallinen tauriinia ja toinen kreatiinia, treenin jälkeen HT-R drinkki ja 5 päivää sitten paino oli 91kg. Ruokailuja olen jopa vähentäny ja selkeesti on tullu lihasta ja ryhti parantunu. Mulla kyllä aika nopeeta lähtee käyntiin, siis nopeeta kehityn alun mutta sit vähän tyssähtelee.

Nyt vedän 3 purkillista tribua ja loput HT-R & Afte Trainingit ja alan kunnon dietille.

157 cm, 45 kg. Nykyään ilman läskejä ihannepaino olis varmaan 55-57 kg ja siihen pyritään:) siis menettämättä lihaksia/voimia:nolo:.

5 vuotta sitten painoin 55kg sitten aloin treenaamaan, 8kk treenasin ja paino oli jo 75kg eikä kuitenkaan pahamaha vaan hyvin kroppa kehitty.

Tuohon vielä sen verran että 8kk päästä siis lopetin treenaamisen ja painoa en mittaillu, noin 4kk aikana tuli toi 55kg--->75kg. Joku voi pitää uskomattomana pelkällä hera/malto + normiruoka mutta voin valottaa tarvittaessa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom