Minkä ikäisenä aloititte?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
vond sanoi:
Alotin hemmetin myöhään, 25 vuotiaana...Kai tässä viel ehtii muutaman vuoden treenata ennen kuin joutuu sali-eläkkeelle ;)

Katos vain, muitakin jotka alottanu vähän myöhemmin...

Ihan omaksi huvikseni alotin kotona reenaamisen 25 vuotiaana ja ekat 1,5 vuotta reenaaminen oli vähemmän säännöllistä. Nyt reilu puoli vuotta oon sitten reenannu säännöllisesti (mutta edelleenkin kuitenkin kotiharjotteluna).

PS: kotiharjottelulla ja vähemmän vakavallakin asenteella voi päästä hyviinkin tuloksiin kunhan vain reenaaminen on säännöllistä (itellä on reenipainot noussu alkupainoista reilusti yli kaksinkertaisiksi).

VoimaSuomi sanoi:
3-vuotiaana
aaaand we have a winner! :worship: :kippis1: :D

Ensimmäistä kertaa salilla kävin varmaan 14 ikäisenä, mutta vasta tosissaan treenaamisen aloitin 15 ikäisenä

Tulihan sitä joskus 14 vuotiaana ja varmaan vähän nuorempanakin jotain penkkileikkejä harrastettua. Mutta ihan oikeasti treenaamaan aloitin n. neljä vuotta sitten, eli 22 vuotiaana.

Onhan sitä aikasemminkin tullu ravattua salilla mutta viime vuonna 22v alotin ihan tosissaan, eli ruokailut kuntoon ja ei-niin-vitun-idiootti-ohjelma, ku ennen. On se tavallaan lohduttavaa, että neljän vuoden päästä voi olla samassa kondiksessa ku Timba79, jos luoja suo ja motivaatio säilyy.

vond sanoi:
Alotin hemmetin myöhään, 25 vuotiaana...Kai tässä viel ehtii muutaman vuoden treenata ennen kuin joutuu sali-eläkkeelle ;)

Älä nyt masenna. Mieshän on lihaksistoltaan vahvimmillaan jossain kolmenkympin tietämissä. :) Ja sen jälkeenkin pystyy ihan mihin vaan yli viiskymppiseks.

Taisin olla joku 15vuotias.. eka vuosi meni pipariski: jokapäiväsalille ja mucle+ ennentreeniä eikäsyödämuuta... sitte ku olin 16 aloin opettelemaan syömään joka kesti kauan, samoin liikkeet ym ym.. Ja nykyään treenaan hyvin ja syön hyvin, mutta ... :jahas: tosin kamppailen paljon joten en mitäään hirveitä määriä massoja voi enkä saa hankittuakaan..

JHM sanoi:
Onhan sitä aikasemminkin tullu ravattua salilla mutta viime vuonna 22v alotin ihan tosissaan, eli ruokailut kuntoon ja ei-niin-vitun-idiootti-ohjelma, ku ennen. On se tavallaan lohduttavaa, että neljän vuoden päästä voi olla samassa kondiksessa ku Timba79, jos luoja suo ja motivaatio säilyy.

Täytyypä senverran oikaista, että 5 vuotta mulla tulee huhtikuussa täyteen, menee aika niin nopeeta ettei perässä tahdo pysyä.

Ja jos heti alusta asti on myös kunnon ruokavalio mukana, pääsee mun kondiksesta ohi takuulla. Reilut kaksi ensimmäistä vuotta en tiennyt ruokavaliosta yhtään mitään, eli söin aivan liian vähän ja etenkin proteiinin saanti oli aivan surkeata. 2-3 vuotta kovaa treeniä hyvällä ruokavaliolla ja alkaa jo takuulla näkymään mukavasti kropassa!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Timba79 sanoi:
Ja jos heti alusta asti on myös kunnon ruokavalio mukana, pääsee mun kondiksesta ohi takuulla. Reilut kaksi ensimmäistä vuotta en tiennyt ruokavaliosta yhtään mitään, eli söin aivan liian vähän ja etenkin proteiinin saanti oli aivan surkeata. 2-3 vuotta kovaa treeniä hyvällä ruokavaliolla ja alkaa jo takuulla näkymään mukavasti kropassa!
mulla on täysin sama tarina,vasta 2005 alusta lähtien opin syömään tarpeeksi.
eli periaatteessa alotin homman alusta :D

15 v. aloittelin niin kuin näköjään moni muukin. Jälkeenpäin tietysti harmittaa, kun ensimmäiset 4 vuotta treeni oli enimmäkseen säännöllistä, mutta pääasiassa säännölisen epäsäännöllistä ja varsinkin ruokapuoli oli sellaisessa kunnossa ettei kehtaa edes sanoa:( . Nyt noin vuosi takana kunnon treeniä ja ruokavalio kohdallaan. Olisipa vain ollut nuorempana esim. Pakkiksen kaltainen tietolähde. Voisi nyt peilistä katsella hieman erinäköinen äijä.:D

16 vuotiaana alkoi salilla käynti. 17 vuotiaana alkoi TREENAAMINEN:whip:

Ekan kerran tuli nosteltua painoja 15-16 vuotiaana, mutta homma lopahti.
Sit uusi yritys, kun ikää oli vajaa 18. Kuljin silloin salilla n. 7kk, eikä
näinä aikoina ollut tosiaan mitään tietoa oikein syömisestä.

Nyt kaduttaa, että homma jäi, mutta virheistä oppii, enkä aio katua toista kertaa. Nyt 21 vuotiaana olen kulkenut salilla n. 4kk ja innostus sen kun kasvaa. Ruokapuolikin on tällä kertaa kunnossa :)

Ei kai nyt bodaamisen pitäis mitenkään vaikuttaa kasvuun, jos tekniikka ja ruoka vaan on kunnossa??

Eri asia jos väännetään maksimipainoilla, aliravittuna miten sattuu.

aikojen alussa joskus 14-15vuotiaana,mutta se oli vaan perseilyä penkkimaximin ylösnostamista ja hauiksen kasvatusta,kunnolla alotin reenaamaan viime keväänä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom