Onpa täällä paljon alle 18 vuotiaita.. Ootte ollu hiljaa tai sit joku ihme ryntäys on tullu tässä lähiaikoina.
Ei vaan. Hyvä jos motivaatioo riittää itsestä huolehtimiseen.
Aloitin sillee kunnolla (eli 3-5 kertaa/viikko) ku olin 21v....
Yleisurheilin 8 vuotiaasta (en enää) lähtien ja siinä vaiheessa ku olin ehkä 16-17 aloitin yleisurheilun kannalta treenata salilla, mut se ei ollu mitää lihas massan kasvattamista vaan räjähtävyyttä jne ;)
näillä näkyminhän kisailijoita on pirusti tulevaisuudessa junnuissa :whip: :D mun mielestä bodaus ja ihan jopa salilla käynti ovat markkinoineet itseensä suomessa loistavasti. paljon ollu nyt tapahtumaa, lehtiäkin erittäin hyvin näkyvillä hyllyissä. mediassakin enemmän juttua. eteenpäin on menty
Nyt saatiin siihenki vastaus miks mua 2-3 vuotta nuoremmilla on kovempia tuloksia ku mulla. Ne on alottanu mua paljon nuorempana. :D Mä alotin 17 vuotiaana.
ensimmäisen kerran tuli hieman aktiivisempaa treeniä harrastettua 18v aikoihin,jonka jälkeen satunnaista pumppailua silloin tällöin,ja nyt 24v todellista painojen kanssa nysväämistä takana vasta 6kk,mutta vihdoinkin ymmärtää ravinnon tärkeyden,joten toivottavasti sitä joskus jotain saa vielä aikaiseksikin...
Voi kun itsekin olisi nuorena ollut kiinnostunut... Aloitin 20 vuotiaana, pari vuotta "räpelsin", eli enemmän oli treenittömiä kausia kuin treenillisiä :jahas: Vuosi nyt sitten "totista" treenia takana.
14v tuli mentyä ekaa kertaa salille ja siitä se sitten alko epäsäännölisesti, mutta nykyään treeni kohillaan. On sitä pituuttakin tullut siitä kun aloitin ainaki ~5cm.