No niin! Tilanne on tällä hetkellä ymmärtääkseni se, että ilmoittautuneita mimmimiittiin on allekirjoittaneen lisäksi 4: Ironbutt, ZannaZ, S-T ja Paula. Nyt kipinkapin muutkin mimmit liikkeelle!
Tuosta illan ohjelmasta sen verran, että itselleni sopivat kummatkin messut - tosin, kyllähän tuo Sexhibition kieltämättä hiukan polttelisi, kun en ole siellä ikinä vielä käynyt, monesti pitänyt kyllä... Sehän järjestetään siis Nordenskiöldinkadun jäähallissa, eli kannattaisiko sopia tapaamispaikka suoraan sinne? Entä mihin aikaan, joskus alkuillasta? Itse olen tämänkin suhteen hyvin avoin, ehdottakaa toki teille sopivaa ajankohtaa!
Entä sitten illan jatko messujen jälkeen? Syömään/istuksimaan/tanssimaan...? Mikäli joukkion koko pysyy alle kymmenessä, ei pöytävarausta mielestäni välttämättä tarvita (riippuu tietenkin vähän siitäkin, mihin haluamme mennä...). Itse avaan pelin ja ehdotan ruokapaikaksi Manalaa, siellä on kuulemma YYBERHYVÄT ja ISOT pizzat, ja mitä nyt olen ruokalistaa selaillut, niin eipä hintatasokaan päätä huimaa.
http://www.botta.fi/manala/index.html Näköjään tuonne suositeltiin pöytävarausta - mikäli Manalaan päädyttäisiin, niin voin kyllä ottaa pöytävarauksen tekemisen huolekseni.
Jatkopaikkojahan Stadista löytyykin sitten pilvin pimein, riippuen ihan siitä, millainen kiinnostaa: Discoilu, teknoilu, istuskelu vain, rokkimeininki... Itse liputan vakaasti tuon viimeisimmän vaihtoehdon puolesta
;)
/me jää odottamaan mimmien kommentteja