Mimmimiitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Heipsan mimmit! Privailin tuossa Buttiksen kanssa ja tulimme siihen tuloksee, että ruokailu voisi olla ohjelmassa klo 19. Mutta, mutta... Mutkia tuli matkaan siinä vaiheessa, kun soitin Manalaan - sanoivat la-illan olevan jo niin täynnä, etteivät suostuneet enää varausta ottamaan :( Ainahan toki on mahdollista mennä paikan päälle katsomaan, josko vapaata sittenkin olisi, mutta itse pitäisin sitä kyllä melkoisen epävarmana... Oisko ideoita suunnitelma B:ksi?

Gillyanne sanoi:
Heipsan mimmit! Privailin tuossa Buttiksen kanssa ja tulimme siihen tuloksee, että ruokailu voisi olla ohjelmassa klo 19. Mutta, mutta... Mutkia tuli matkaan siinä vaiheessa, kun soitin Manalaan - sanoivat la-illan olevan jo niin täynnä, etteivät suostuneet enää varausta ottamaan :( Ainahan toki on mahdollista mennä paikan päälle katsomaan, josko vapaata sittenkin olisi, mutta itse pitäisin sitä kyllä melkoisen epävarmana... Oisko ideoita suunnitelma B:ksi?

Mun henk.koht. suosikki on ehdottomasti ja varmasti Cantina West!!! :rock:
Tosin siel voi myös olla täyttä, mut sielä oon aina saanu rahoille vastinetta :D

Ilmeisesti paras vaihtoehto olisi joku perusravintola kansainvälisellä ruokalistalla? Mä taidan parhaiten tuntea vaan helsingin etnisiä ravintoloita ja ihan muutamia muitakin, jotka tosin tuppaavat olemaan ainakin opiskelijan näkökulmasta vähän kalliita.. Miten olisi sellainen suomalaiseen ruokaan keskittynyt ravintola kuin Kuu? ( Kuun kotisivut ) Itse olen ollut ruokaan aina tyytyväinen, vähän hintavaa kyllä kieltämättä :( Belge olisi ehkä vähän edullisemmasta päästä, mutta sinne ei oteta pöytävarauksia ollenkaan.. ja mitäs vielä... Auringossa en ole käynyt, mutta paikka kuulemma ihan ok. Grande Grillissä on kanssa pitänyt käydä joskus - löytyy Aleksanterinpihalta ja kuulemma grandekokoiset annokset hyviä pihvejä ja sen sellaista. Jos ei muu tärppää niin ympäri Helsinkiä on ripoteltu Chico'seja :D

Jos kaikille sattuu kelpaamaan etninen ruoka, niin ehdotan nepalilaista ravintolaa, joko Satkar tai Mt. Everest :)

Ainiin - jos joku ulkopaikkakuntalainen vielä empii lähtöä, eikä ole minne mennä yöksi, niin nyt on varmistunut, että meille pari tyttöä voisi mahtua yöpymään - jos kestää kahden pikkuisen käärmeen läsnäoloa samassa huoneessa, eivät ne kyllä terraarioistaan mihinkään lähde... :)

Kiitos loistavista ehdotuksista S-T! Olisko se sitten se Grande Grill? Itsekään en ole siellä ikinä käynyt, vaikka on usein pitänyt... houkuttaa ne megakokoiset pihvit :hyper: :kuola:

Ai niin, tuli mieleen vielä yksi, mutta sekin voi olla aika täysi kyllä, nimittäin Dick Tracy's Diner. Cantina Westissä oltiin keväällä 2002 ihan ihkaekassa mimmimiitissä, ja muistaakseni emme ihan varauksettoman tyytyväisiä paikan sapuskoihin olleet... mutta toki, jos sinne ehdottomasti halutaan, niin olen kyllä valmis omasta puolestani antamaan Cantinalle uuden tilaisuuden :) Grande Grilliä (tai Chicosia tai Dick Tracya) vain puoltaisi sijainti = keskustassa, kun taas Cantina West on vähän kauempana.

Voisin yrittää huomenna ap soittaa tuonne Grande Grilliin ja tiedustella tilannetta. Ja toki myös Dick Tracyyn ja vaikkapa siihen linja-autoaseman kulmalla olevaan Chicosiin. Voihan se varauksen tehdä useampaankin, peruu se vain sitten ensi tilassa niistä, jotak hylätään. Miltäs kuulostaa?

Tilannetiedotus: Grande Grill oli Manalan tapaan aivan täynnä, ja Santa Féhen (joka on siis samaa kompleksia Grande Grillin kanssa) eivät kuulemma ota pöytävarauksia ikinä koskaan milloinkaan. Seuraavaksi soitin S-T:n ehdottamaan Lautaseen - ja siellä tärppäsi! :) Eli varasin omavaltaisesti sieltä nyt sitten pöydän 6 hengelle - laskujeni mukaan meitä siis on 6 tulossa, eli Buttis, Zannaz, Lilith, S-T, Paula ja minä. Jos nyt joku vielä haluaa mukaan, niin ilmoittakoon ASAP, Lautasessa ei ainakaan äskettäin ollut ihan täyttä la-iltana ja varauksen laajentaminen saattaa vielä onnistua.

Lautasen kotisivut: http://www.ravintolalautanen.fi/main.html Mitäs sanotte, kelpaako Punttimimmien masujen täyttäjäksi...? Hintataso on ainakin meikäläisen silmiin ihan kohtuullinen (itse asiassa aika samaa luokkaa Manalan kanssa), ja olen kuullut Lautasesta ihan kiittäviä kommentteja.

Mulla saattaa olla lauantaina huoltaja + kuski mukana riippuen leikkauksen jälkeisestä kondiksesta. Selvinnee huomenna kun operaatio on ohi.

Lauantain Sexhibition show -ohjelma:
15.00 Rocky Mens Show
15.30 Mariah meets Flylow
16.00 HC Threesome
16.30 Vivien & Petra Lesbo Show
17.00 Rocky Mens Show
17.30 Ella
18.00 Pervpark Dreamteam
18.30 Daisy & Yasmi
19.00 HC Threesome
19.30 Mariah meets Flylow
20.00 Jorma Awards
20.30 Ella
21.00 Rocky Mens show
jne.

Saatanpa ehkä liittyä seuraan jossain vaiheessa iltaa. Messut ei kiinnosta, eikä nyt tällä kertaa oikein ruokailukaan, mutta jos saan selville missä ootte niin voisinpa tulla morjenstaa. Mulla lienee Buttiksen ja Gillyn numerotkin... :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Pieni reportaasi ja kiitokset by ZannaZ

No höh! Kukaan ei ole kommentoinut mitään miitistä... Mitäs se tämmönen on?!? No meikä sitten avaa pelin...

No mä ainakin aluan kiittää kaikkia mukana olleita mimmejä (+ "kuokkavieraana" mukana roikkuneita Sumua ja Inertiaa :D) ja erityisesti majoittajaani Gillyannea kun jaksoi mua koko viikonlopun kestää. Hurjan hauskaa oli! Mukava oli tavata uusia ja vanhojakin mimmejä! Toivottavasti nähdään taas pian miiteissä ;).

Mulle itelle jäi loppuviimein hirmu hyvä fiilis reissusta. Tosi mukavaa oli ja kokonaisuutena onnistunut reissu. Messut olivat mielestäni ihan viihdyttävät (vaikka Sumu niitä vähän yrittikin dissata), kun tosiaan muistaa että olemme kylmässä Pohjalassa, Suomessa. Lähdin päänenässä pitämään hauskaa messuille, odotuksia ei juurikaan ollut siksi olen ihan tyytyväinen.

Porukkahan treffasi ekaa kertaa 14.30 pakkiskaupalla jossa hoilattiin synttärisankarille Mikelle laulu ja ojennettiin kakku. Jonka jälkeen mm. allekirjoittanut suorittu perusteellisen tilintyhjennyksen ja raahasi kassillisen "hormooneita" ulos kaupasta. No, eipä tarvitse heti olla lisäravinne ostoksillakaan. Hieno kauppa on, vaikka vähän pieni, mutta eiköhän sekin tästä laajen ajan kanssa, tuumaan ma. Kaupalla odoteltiin vielä muutamia "myöhästelijöitä" mukaan mm. Sumua, NuuNuuta ja Paulaa. Kaupalta sitten osa porukasta sulloutu Ironbuttin ja Inertian autoon ja loput tulivat NuuNuun kyydillä jäähallille. Ja sitten alkoi hauskapito ja messuilla kiertely. Jokaisen ohjelmanumeron kävimme katsomassa (4) ja mielestäni ihan mukavaa viihdettä se oli.

Kuuden-seitsemän maissa sitten suunnattiin syömään messuilta Lautanen-nimiseen ravintolaan. Tai ainakin suurinosa. Smart liittyi seuraamme ravintolassa. Kiva myös nähdä sinut :). Ravintolassa oli hyvää ruokaa ja seura kruunasi kaiken. Ravintolasta valitettavan moni siirtyi kotiin nukkumaan ja kasvamaan vain minä, Gillyanne ja S-T olimme halukkaita siirtymään Helsingin yöelämää katsastamaan. Vaatteiden vaihto ja radalle. Lopputulos nyt ei ollut aivan odotetun lainen, mutta ei anneta sen latistaa koko kuvaa onnistuneesta reissusta.

Sunnuntaina sitten takaisin arkeen ja Tampereelle. Huomenna taas salille.. :whip:

Pakko vielä iloita tässä siitä että pääsin kuin pääsinkin itekin lavalle screenien ja valojen "poltteeseen". Miesstrippari-show kaipasi "avustajaa" ja minä tietty sitten vapaaehtiosena menin. Kuumaa kyytiä oli ja huhhuh! Meinas viedä jalat alta. Kolme hyväkroppaista miesstripparia häärii ympärillä, istuu sylissä, suutelee ja hivelee ja vaatteet sunkus vähenee. Vähemmästikin tämmönen punttimimmi menee sekaisin :). Teki sen jälkeen tehdä pientä shoppailua ja sitten....... :rolleyes:. Ainutlaatuinen kokemus todellakin jota en takuulla IKINÄ unohda :kuola: :kuola: x 10000. Paikallaolijat voivat kertoa omaa tarinaanas miltä meininki näyttä katsomosta (kuulemma mun ilmeet oli näkemisen arvoista)

Seuraavaksi olisikin vuorossa Tampreen "joulumiitinki" kaikki kynnelle kykenevät sinne mukaan vaan. Vipit voivat tsekata threadin täältä http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=26047 ja viimeisillä sivuilla luonnolliseseti tuoreinta tietoa. Vielä kerkeää ilmoittautua mukaan hauskanpitoon ;)

P.S.
Siellähän oli kuvausryhmä kuvaamassa. Jos joku joskus sattuu kuulemaan/näkemään että tosta tulis jonkinmoista koostetta telkasta ni ehdottamasti informaatiota tulemaan! Eikös mimmit?

-edit- kaikki tiivistettynä :PANISIN:

Olin juuri tulossa antamaan omat kommenttini/raporttini vkonlopusta, mutta ZannaZ näköjään ehtikin jo ensin... Eli kiitokset myös minun puolestani kaikille mukana olleille mimmeille kuten myös rohkeille male guest stareillemme ;) Kivaa oli, messut ihan viihdyttävät (varsinkin, kun myös lavalle pakkisedustusta saatiin, kts. edell. :D), ja tokihan sieltä jotain kivaa mukaankin tarttui (ZannaZ, jokos olet omasi testikäyttänyt...?:whip: :D).

Tätä lisää, milloinkas järjestetään oikein iiiso mimmimiitti? Sehän voisi varsin hyvin olla jossain muualla kuin Hgissä, että pohjoisemman Suomen mimmitkin pääsisivät sankoin joukoin osallistumaan. :)

Hyvä et oli hauskaa :) Onneks en ees ilmottautunu mukaan kun tulin sit flunssaan...Mut ehkä seuravaan miittiin sit...Millonkas se miitti täällä tampereella ois? En oo saanu aikaseks liittyä uudelleen privapuolelle ni en pääse lukeen viestejä aiheesta.

Tampereen miitti on 11.12 ja kyseessähän on kokopakkismiitti eli miehet ja naiset kaikki sekasin. Tähän kun yhdistetään sauna niin avot - aika kiihkeet bileet tiedossa!

Sexhibition messuilla on meno todellakin vauhdikasta. Rocky mens show oli toosi hyvä - miehet oli ZannaZin kimpussa sekä yksin että yhdessä; hiplasivat säärtä, suutelivat kaulaa, hieroivat sieltä sun täältä...

Naisyleisöä kiusattiin oikein olen takaa - koreografia ja esityksen juoni oli mietitty ennakkoon, vaatteet vähenivät juuri sopivan hitaasti - rytmikkäiden liikesarjojen säestyksellä. Mustaa nahkaa, metallikoruja, kaulapantoja, yksi ihanalla parralla varustettu mies... kaikki elementit oli kasassa. Ja tulihan ne helikopteritkin siinä lopussa!

Messujen paras anti oli - yllätys yllätys - juuri nuo esitykset! Aikaisempina vuosina esitysten taso on ollut vähän niin ja näin, mutta nyt niihin oli panostettu ja vieläpä ihan kunnolla! Perinteistä tylsää pepun hetkutusta musiikin tahtiin ei enää ollut, vaan kaikissa esityksissä oli joku idea. Mahtavaa!

Messuständit jäivät vuorostaan tänä vuonna pienoiseksi pettymykseksi: niitä oli ihan riittävästi mutta se tylsä tarjonta: kymmenittäin erilaisia dildoja ja tekopimperoita sun muuta "peruskauraa" - kuka sellaisia enää tarvitsee!?! Niitähän saa nykyisin jo Anttilan postimyynnistä. Ja ostaako joku oikeasti itselleen joka vuosi pari uutta dildoa ihan vaan rakastajan horoskooppimerkin mukaan? Olisivat tuoneet tarjolla jotain oikeasti kiinnostavaa, mutta ei...

Onneksi Helsinki on jo muutenkin pullollaan alan erikoisliikkeitä - ja pari vieläpä ihan kivenheiton päässä Pakkotoiston noutomyymälästä!

Ironbutt sanoi:
Tampereen miitti on 11.12 ja kyseessähän on kokopakkismiitti eli miehet ja naiset kaikki sekasin. Tähän kun yhdistetään sauna niin avot - aika kiihkeet bileet tiedossa!

Aika ainakin sopii kyllä. Tonne voisin kyl tulla taas mukaan, jos vaan mahtuu :) Edellisestä miitistä on niin kauan että en varmaan ketään enää ees tunnistais.
Saako joltain/jostain tarkempaa tietoo paikasta ja ohjelmasta vai onko niitä vielä tarkemmin suunniteltukaan? Pitäis kyllä taas liittyä VIP:iks mut mulla kestää siinä kuitenkin niin kauan että ehtii koko miitti mennä...

Ironbutt sanoi:
Naisyleisöä kiusattiin oikein olen takaa - koreografia ja esityksen juoni oli mietitty ennakkoon, vaatteet vähenivät juuri sopivan hitaasti - rytmikkäiden liikesarjojen säestyksellä. Mustaa nahkaa, metallikoruja, kaulapantoja, yksi ihanalla parralla varustettu mies... kaikki elementit oli kasassa. Ja tulihan ne helikopteritkin siinä lopussa!

Uu-jeah, varsinkin se pantamies jolla oli ne soljilla ja raudoilla koristellut maiharit :kuola:

Kymysys Buttikselle: Eikös siinä Rocky Mens Showssa ollut musiikkina pitkälti Rammsteinia? Jäi kiinnostamaan, että mahtoiko olla tämän uusimman levyn antia vai...?

Ironbutt sanoi:
Ja ostaako joku oikeasti itselleen joka vuosi pari uutta dildoa ihan vaan rakastajan horoskooppimerkin mukaan? Olisivat tuoneet tarjolla jotain oikeasti kiinnostavaa, mutta ei...

:lol2: Äläs nyt, olihan siellä sentään Stefan Lindforsin suunnittelema Serpent-dildo (joskin mulle jäi kyllä edelleenkin hämäräksi, oliko sillä häntäosalla kenties jotain muitakin funktioita kuin kädensija/koriste) :D

Angelica-82 sanoi:
Aika ainakin sopii kyllä. Tonne voisin kyl tulla taas mukaan, jos vaan mahtuu :) Edellisestä miitistä on niin kauan että en varmaan ketään enää ees tunnistais.
Saako joltain/jostain tarkempaa tietoo paikasta ja ohjelmasta vai onko niitä vielä tarkemmin suunniteltukaan? Pitäis kyllä taas liittyä VIP:iks mut mulla kestää siinä kuitenkin niin kauan että ehtii koko miitti mennä...

Tampereen miitti on siis 11.12.04, meille on varattu saunatila (klo 17-24) aivan Tampereen keskustasta. Tuolta on tarkoitus jatkaa sitten yöelämään. Iltapäivällä porukka voi käydä treenailemassa Wolffilla, mikäli kiinnostusta riittää. Periaatteessa miitti on kyllä vipeille (siksi siitä juuri vippipuolella ilmoitellaankin), mutta jos täällä on mimmejä jotka haluaa mukaan, niin pistäkää mulle privaa/mailia. Saunatilan vuokra maksetaan porukalla, ja hinta tulee olemaan n. 13e/henkilö (hinta siis saunan vuokra 350e/osallistujien lukumäärä). Jos ilmoittautumisia tulee vielä vuokran maksamisen jälkeen, niin ylimääräisillä rahoilla ostetaan sitten porukalle naposteltavaa saunalle.

Ilmoittautumisaikaa on 1.12. asti, ilmoittautumiset siis allekirjoittaneelle :) Mikäli hoksaa vasta miittiä edeltävänä päivänä haluavansa mukaan, niin ottakoon muhun yhteyttä, eiköhän sitä kuitenkin vielä mukaan pääse. Sen takia kuitenkin tuo ilmoittautumispäivä, että saadaan mahdollisimman tarkasti laskettua miitin hinta per henkilö.

Ok, liityn sit heti VIP:iks :D Olin jo kerran täs maksamassa jäsenmaksua mut nuukuus iski kun ei ollu ihan varmaa mikä rahatilanne tulee oleen. Sillon jokainen euro on tärkeä ;)
Käyn maksaan sen nyt heti ni pääsen sit toivottavasti privaileenkin pian. Riippuen kuin nopeesti toisessa päässä homma toimii. Eli laittelen sit privaa tuleen vielä heti kun pystyn. Mut mä ilmottaudun nyt alustavasti näin epävirallisesti mukaan.

No niin nyt on sit maksu maksettu, Vip-oikeuksia odotellaan :)

Ainiin, piti käydä täälläkin kiittelemässä mukavasta seurasta, kun alkuviikon kiireet hellitti :)

Eli: Oikein kovasti kiitos kivasta seurasta niin tytöille kuin miespuolisille tukijoukoillekin. Oli mukava tavata uutta porukkaa - ei se niin kamalaa ollutkaan, vaikken ketään ennestään tuntenut :D Ensi kerralla muutkin ujot mukaan, ei kukaan nuista mimmeistä purrut (sääli ehkä sinänsä ;) )

Suositut

Back
Ylös Bottom