Pieni reportaasi ja kiitokset by ZannaZ
No höh! Kukaan ei ole kommentoinut mitään miitistä... Mitäs se tämmönen on?!? No meikä sitten avaa pelin...
No mä ainakin aluan kiittää kaikkia mukana olleita mimmejä (+ "kuokkavieraana" mukana roikkuneita Sumua ja Inertiaa :D) ja erityisesti majoittajaani Gillyannea kun jaksoi mua koko viikonlopun kestää. Hurjan hauskaa oli! Mukava oli tavata uusia ja vanhojakin mimmejä! Toivottavasti nähdään taas pian miiteissä ;).
Mulle itelle jäi loppuviimein hirmu hyvä fiilis reissusta. Tosi mukavaa oli ja kokonaisuutena onnistunut reissu. Messut olivat mielestäni ihan viihdyttävät (vaikka Sumu niitä vähän yrittikin dissata), kun tosiaan muistaa että olemme kylmässä Pohjalassa, Suomessa. Lähdin päänenässä pitämään hauskaa messuille, odotuksia ei juurikaan ollut siksi olen ihan tyytyväinen.
Porukkahan treffasi ekaa kertaa 14.30 pakkiskaupalla jossa hoilattiin synttärisankarille Mikelle laulu ja ojennettiin kakku. Jonka jälkeen mm. allekirjoittanut suorittu perusteellisen tilintyhjennyksen ja raahasi kassillisen "hormooneita" ulos kaupasta. No, eipä tarvitse heti olla lisäravinne ostoksillakaan. Hieno kauppa on, vaikka vähän pieni, mutta eiköhän sekin tästä laajen ajan kanssa, tuumaan ma. Kaupalla odoteltiin vielä muutamia "myöhästelijöitä" mukaan mm. Sumua, NuuNuuta ja Paulaa. Kaupalta sitten osa porukasta sulloutu Ironbuttin ja Inertian autoon ja loput tulivat NuuNuun kyydillä jäähallille. Ja sitten alkoi hauskapito ja messuilla kiertely. Jokaisen ohjelmanumeron kävimme katsomassa (4) ja mielestäni ihan mukavaa viihdettä se oli.
Kuuden-seitsemän maissa sitten suunnattiin syömään messuilta Lautanen-nimiseen ravintolaan. Tai ainakin suurinosa. Smart liittyi seuraamme ravintolassa. Kiva myös nähdä sinut
. Ravintolassa oli hyvää ruokaa ja seura kruunasi kaiken. Ravintolasta valitettavan moni siirtyi kotiin nukkumaan ja kasvamaan vain minä, Gillyanne ja S-T olimme halukkaita siirtymään Helsingin yöelämää katsastamaan. Vaatteiden vaihto ja radalle. Lopputulos nyt ei ollut aivan odotetun lainen, mutta ei anneta sen latistaa koko kuvaa onnistuneesta reissusta.
Sunnuntaina sitten takaisin arkeen ja Tampereelle. Huomenna taas salille.. :whip:
Pakko vielä iloita tässä siitä että pääsin kuin pääsinkin itekin lavalle screenien ja valojen "poltteeseen". Miesstrippari-show kaipasi "avustajaa" ja minä tietty sitten vapaaehtiosena menin. Kuumaa kyytiä oli ja huhhuh! Meinas viedä jalat alta. Kolme hyväkroppaista miesstripparia häärii ympärillä, istuu sylissä, suutelee ja hivelee ja vaatteet sunkus vähenee. Vähemmästikin tämmönen punttimimmi menee sekaisin
. Teki sen jälkeen tehdä pientä shoppailua ja sitten.......
. Ainutlaatuinen kokemus todellakin jota en takuulla IKINÄ unohda
x 10000. Paikallaolijat voivat kertoa omaa tarinaanas miltä meininki näyttä katsomosta (kuulemma mun ilmeet oli näkemisen arvoista)
Seuraavaksi olisikin vuorossa Tampreen "joulumiitinki" kaikki kynnelle kykenevät sinne mukaan vaan. Vipit voivat tsekata threadin täältä
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=26047 ja viimeisillä sivuilla luonnolliseseti tuoreinta tietoa. Vielä kerkeää ilmoittautua mukaan hauskanpitoon ;)
P.S.
Siellähän oli kuvausryhmä kuvaamassa. Jos joku joskus sattuu kuulemaan/näkemään että tosta tulis jonkinmoista koostetta telkasta ni ehdottamasti informaatiota tulemaan! Eikös mimmit?
-edit- kaikki tiivistettynä :PANISIN: