Mimmimiitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ironbutt sanoi:
Yritin löytää tietoa netistä niistä 17.9-19.9 erotic exhibition -messuista, mutta mitään järkevää ei löytynyt. Ainoa merkki niistä oli ne autojen tuulilaseihin jaetut flyerit.

Sen sijaan bongasin että ne aidot oikeat "seksimessut" eli sexhibition järjestetään marraskuussa. Tämä syyskuun juttu saattaapi olla joku laimea viritelmä.

Pitäisikös suosiolla vaihtaa ohjelmaa / miitin päivää / pitopaikkakuntaa?

Joooo, vaihtakaa aikaa niin pääsis itekin mukaan. Mulle kävis Tamperekin loistavasti. Käyn siellä muutenkin viikottain opiskelujen merkeissä. Eikös toi Zannazin idea pikkujouluista ois hyvä??? :5:

Tampere ja ajankohta myöhempään syksyyn, niin mäkin tulen mukaan. Täällä Tampereellakin niitä kivoja ruokapaikkoja riittää, mm. Manhattan Steak House, El Toro, Colorado, Salud, Zarillo, American Diner... paikka pitää tietysti valita sen mukaan, paljonko porukkaa on tulossa ja varataanko paikat vai ei. Pienemmällä porukalla saattais jopa päästä Dineriin. :)

EDIT: Tosin tietysti ois kivaa jos mahdollisimman monta mimmiä ilmaantuisi paikalle.

Mulla ei ole kyllä mitään mahista päästä Tampereelle, ton karvalapsen takia. :(
Aika moni taisi muutenkin olla tulossa vain syömään. Eikö voitais tavata vaikka pelkästään mukavan ruokailun merkeissä, täällä Helsingissä?

No pidetäänkö mimmit miitti sitten pikkujouluhengessä Helsingissä vähän myöhemmin?

Seuraavan kerranhan me nähdään Fitness Expossa reilun kuukauden päästä. Expon jälkeen voisi osallistujia olla enemmänkin kun kisaajat pääsee megeen (dietillä ei aina voi syödä ravintolaruokaa + jaksa katsoa toisten mässäilyä).

Ja marraskuussahan on ne aidot oikeat seksimessutkin...

miittiehdotuksia

Ironbutt sanoi:
No pidetäänkö mimmit miitti sitten pikkujouluhengessä Helsingissä vähän myöhemmin?

Ja marraskuussahan on ne aidot oikeat seksimessutkin...

Hmm... Mä kannattaisi tämmöstä mimmimiittiehdotusta:

- Marraskuussa seksimessut ja miitti Helsingissä. Miitinki noin niinkuin muuten vaan...

- Joulukuun puolella, lähempänä itse Joulua voitais kokoontua vaikka Tampereella, pikkujoulujen merkeissä. Mä niiiiiiiin mielelläni toisin mimmejä tänne Tampesteriin ihailemaan ihanan kaunista Hämeenkatua ja Suomen parhaita valoviikkoja :haart:.... Ja talvista Tammerkoskea :). Jooooooooooooookos?

-edit- niin ne mimmit, jotka eivät pääse tänne Manseen, niin voidaan me jotain pikkujoulu meisinkiä ehkä Helsingin reissullekin miettiä... Mutta musta Tampere on kauniimpi joulukaupunki, siksi ehdottaisin "virallisten" pikkujoulujen pitokaupungiksi Mansea.

Ironbutt ja muut mimmit, miltäs tämmöinen kuuloistaisi? IMO mimmimiittejä ei koskaan voi olla tarpeeksi.

Ironbutt sanoi:
Seuraavan kerranhan me nähdään Fitness Expossa reilun kuukauden päästä. Expon jälkeen voisi osallistujia olla enemmänkin kun kisaajat pääsee megeen (dietillä ei aina voi syödä ravintolaruokaa + jaksa katsoa toisten mässäilyä).

Asiaa! Fitness Expo ja Lepolan after (tai miksei beforekin) partyt :rock:. Kaikki mukaan vaan! Siellä sitten viimeistään nähdää, _O/.

Noh, voi kökkö!

Mä kerkesin jo niin iloita. Hehkutin Vilmiksellekin ihan innoissani miitistä. Kait se on tyydyttävä enemmistön päätökseen.

Eikö ketään olis originaali-ajankohtana lähdössä syömään?

Smart sanoi:
Noh, voi kökkö!

Eikö ketään olis originaali-ajankohtana lähdössä syömään?

Joo, mielellään lähden. Oon koko viikonlopun Helssingissä silloin.
Eli 18.9. jonnekin syömään iltasella?

vilma-liina sanoi:
Joo, mielellään lähden. Oon koko viikonlopun Helssingissä silloin.
Eli 18.9. jonnekin syömään iltasella?
Jep, tehdään niin!
Mennään vaikka kaksin, jos ei lisää halukkaita ilmaannu.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Noita miittejä voi olla vaikka kuinka paljon ja kynnellekykenevät sitten menee mukaan :) Ja onhan se kivempi, jos miittejä on enempi niin voi sitten tosiaan valkata mieleisensä.

Treffataan vaan useemmin!

- Pienimuotoisempi mimmimiitti hyvän ruuan merkeissä 18.9
- Hillittömät bileet Fitness Expon yhteydessä Lahden Lepolassa (missä pakkisjengi majoittuu) pe-su 23-24.10
- Sexhibition-messumiitti 26.-27.11 Helsingissä
- Pikkujoulumiitti Tampereella joulukuussa

Varmasti joku noista miiteistä sopii kaikille ja meidän "perusjengihän" tuppaa tulemaan kaikkialle. Päästään tutustumaan uusiin punttimimmeihin! Kaikki megeen!
Ei siellä rasvamakkaroita tai "olemattomia lihaksia" tarvi hävetä!
Harva meistä on rautaa...

Ironbutt sanoi:
Pienimuotoisempi mimmimiitti hyvän ruuan merkeissä 18.9.

Mulle yksi tuoli tämän pitopöydän äärestä, kiitos.

Hirmuisesti haluaisin tulla mukaan, mutta enpä taida uskaltaa, kun paikalle saapuu niinkin legendaarisia hahmoja kuin Vilmis ja Smart. Pitäkää te muut hauskaa! :)

Jumankekka, vihdoinkin kun uskaltaudun ja saan itteni raahattua miittiin, niin muut paitsi Smart ja Nee eivät sitten uskalla/pääse tulemaan.
Minä kun oon niin harmiton akkeli ja lupsakka muutenkin :)

edit: vai menikös se niin, että myös ZannaZ, Ironi, PMLatsi ja Hippa on kanssa tulossa?

No mulla on vielä vähän harkinnassa. 18.9 on synttäripäivä ja myös 2 v. vuosipäivä kosinnasta... pitäs ehkä viettää aikaa ton miähen kanssa. Mut mä saattasin ehtiä pyörähtää myös siellä miittipaikassa...

Multa jää sittenkin 18.9. miitti väliin, olin nääs siinä luulossa että se siirtyy kokonaan myöhemmäksi, ja ehdin jo järjestää ko. vkonlopulle muuta ohjelmaa... No, marraskuun sexhibition-miitissä sitten nähdään! :hyper:

Miittiin tulijat, laittakaa minulle privaa tai mailia, niin kerron paikan ja ajan. Tehdään tää näin, niin saadaan tosiaan olla ihan mimmiporukassa :)

Päivitän tähän threadiin tulijoita.
Tällä hetkellä tulossa ovat:

- Smart
- Nee
- Hippa
- Ironangel?
- Ironbutt?
- PMLats?
- vilma-liina

Moiks

Minä en ole tulossa, sorge.

Mulla on appron opinnot niin ihanasti, että pe 17-21 ja la 9-15.30, eipä siinä jaksa lauantaina muuta tehdä ku mennä kotiin lepää.

Mutta noihin myöhemmän ajan miitteihin löytyy kyllä kiinnostusta :)

Suositut

Back
Ylös Bottom