Mimmimiitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Faidra: löysin viestisi vasta tänään. Istuimme eilen niin syrjässä, etten edes nähnyt ketään tuttua.

mimmi "pikkujoulut"?

Hey mimmulit!

Joulu alkaa lähestyä ja juteltiin Gillyannen kanssa että olisi kiva treffata mimmejä "pikkujoulujen" merkeissä. Siis vain mimmit, ukot heilukoot keskenään :D. Ehdottaisin pitopaikaksi (edelleenkin) Tamperetta, koska mielestäni Manse on kaunein kaupunki talvisin! Valoviikot ja kaikki :rock:

Halukkaita? Ehdotuksia ajankohdaksi? Muita ideoita?

ZannaZ sanoi:
Hey mimmulit!

Joulu alkaa lähestyä ja juteltiin Gillyannen kanssa että olisi kiva treffata mimmejä "pikkujoulujen" merkeissä. Siis vain mimmit, ukot heilukoot keskenään :D. Ehdottaisin pitopaikaksi (edelleenkin) Tamperetta, koska mielestäni Manse on kaunein kaupunki talvisin! Valoviikot ja kaikki :rock:

Tuleeko liikaa miittejä jos Tampereella muutenkin tavataan joulukuussa vip meiningeissä? :)

Hippo sanoi:
Tuleeko liikaa miittejä jos Tampereella muutenkin tavataan joulukuussa vip meiningeissä? :)

Ei mielestäni, jokuhan tuolla jo sanoikin aikaisemmin, että miittejähän voi olla useampia, ja kynnelle kykenevät sitten paikalle saapuvat... Itse en esim. tuohon Treen vippimiittiin ole tulossa, joten mimmien oma joulunalusmiitti kyllä kiinnostaisi! (kunhan ajankohdasta sovitaan ajoissa, on nääs muutenkin liikkuvaista meikäläisen elämä tällä hetkellä)

Tai jos ei ketään muuta kiinnosta, niin vedetään ZannaZ oikein sikatreenit Wolfilla, ja sitten American Dineriin vetämään ne kilon hampparit kitaan :hyper: :D

ZannaZ sanoi:
Hey mimmulit!

Moikka!

Joskus pari (?) vuotta sitten kävin Helsingissä mimmimiitissä mut sit onkin ollut niin kiirettä etten oo ehtiny paljon ees tänne kirjotteleen. Lueskellu oon kyl koko ajan...Miitti Tampereella ois ihan kiva, kun täällä kerran asuu...En päässy ees Lahteen syksyllä kun oli muuta pakollista menoa.

Tikrukin tahtoo miittiin

Mimmimiitti, se olisi mukavaa :) Jos mukaan pääsee myös tällainen aloittelijamimmi, niin tulen varmasti. Ja ZannaZ:n ehdottama Tampere käy paremmin kuin hyvin mulle :D

:kippis1:

Mimmimiitti Tampereella kiinnostaisi, mutta en ole varma ehdinkö mukaan. Kunhan päätätte ajan niin katson, josko saisin revittyä itseni sinne.

Ne paljonpuhutut Sexhibition -messuthan on nyt Jäähallilla 26-28.11. Samaan aikaan ku MotorShow-tapahtuma on Messukeskuksessa.

Idea: Laittakaa puolisonne "hoitoon" tonne MotorShow:hun ja mennään tyttöporukalla rietastelemaan tonne Jäähallille?

Toinen vaihtoehto on sitten mennä Messukeskukseen kun siellä on Ruoka 2004 -messut tuona samaisena viikonloppuna. Ja voihan sinne MotorShowhunkin mennä...

Ironbutt sanoi:
Ne paljonpuhutut Sexhibition -messuthan on nyt Jäähallilla 26-28.11...

Mulle Helsinkiläisenä kyllä passaa Buttiksen ehdotus, vaan mitä sanovat tähän Tampesterin/muun Suomen mimmit? Anyway, olisi kyllä kiva miitata taas ihan tyttöjen kesken, kyllä noita äijiä saa muutenkin katsella ihan tarpeekseen :D

EDIT: Tiger Girl ja muutkin uudet mimmit, ehdottomasti mukaan! Mimmimiiteissä on aina ollut tosi hauskaa! :)

Olen suht' uusi täällä mutta kivaa olisi tavata muitakin "alan" mimmejä.
Ainut ongelma on että täältä savon sydämmestä kestää matka sinne etelään ihan liian kauan. :itku:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Jos seksimessuille mennään niin la-su ois hyvä aika.

Mulla on nenäoperaatio perjantaina 26.11 ja oon ihan sekasin lääkkeistä + joudun käyttää jotain ihmetuppoi nenun täydeltä + tod. näk. rötkötän kotona pakkistelemassa. Höyläävät mun yölliset ääniefektini pois. Inertia ilahtuu.

jeeee!!!

mun mielest ois tosi kiva joo toi messujuttu(ruoka tai seksi) :rolleyes:
kun kuitenki toi toinen miitti on tampereel ni ei kahta kertaa olis rahaa tulla!!

ja...ruoka ja seksi kiinnostaa aina :hyper:

Mulle käy kyllä toi seksimessu-juttu :kuola:. Jos vaikka saisi siihen mennessä vähän rahaa tuhlattaaksi, kaikkiin "kivoihin heräteostoksiin" messuilla ;). Eli mun puolesta passais että treffattais Helsingissä seksimessujen merkeissä ja sitten seuraavan kerran Tampereen "joulumiitissä"...

Ironbutt, sun ja Inertian luokse varmaan pääsisi yöksi? ;)

Niin ja joo, ikinä ei ole miittejä liikaa. Ja kuten Gillyanne jo mainitse, kaikki eivät pääse johonkin tiettyyn ni on hyvä olla vaihtoehtoja. Ja yleensä nää "yleiset" miitit on vaan VIP:lle, joten musta olis ihan jees jos mimmimiitteihin pääsis ei-vielä-vipit mimmitkin. Ehkä he sitten huomaavat kuinka mukavaa porukkaa on ja kuinka hurja hauskaa miiteissä on että, hankkivat vipit ja tulevat VIP-puolenkin miitteihin jatkossa, eikös?

Otetaanko me nyt sitten miitin ajankohdaksi 27-28.11.2004, Helsinki ja Sexhibition -messut? Käykö muille miiteillä? Ironbutt varmaan näppärä tyttönä tätäkin lähtisi järjestämään, eikös? Vai miten menee äänet?

ZannaZ sanoi:
Otetaanko me nyt sitten miitin ajankohdaksi 27-28.11.2004, Helsinki ja Sexhibition -messut? Käykö muille miiteillä? Ironbutt varmaan näppärä tyttönä tätäkin lähtisi järjestämään, eikös? Vai miten menee äänet?

Jess, täältä yksi ilmoittautuu! :rock: Ja loppujen lopuksihan tässä ei välttämättä edes hirmuisia järjestelyjä tarvita, jos kerran sinne messuille mennään ja sitten mahd. johonkin syömään/iltaa istuksimaan. Tai no, tietysti jos meitä on iso lauma tulossa, niin kandee ehkä varata pöytä ja infota ko. ravintolaa etukäteen nälkäisten punttimimmien invaasiosta :D

EDIT: :offtopic: Ootkos Sasuli Kuopiosta vai...? terv. vanha Kuopiolainen :)

Jos nuo Helsingissä järjestetään, niin mullakaan ei varmaan ole mitään tekosyytä jäädä pois :)

Lähinnä aattelin just sillä heittämälläni kysymyksellä, että kertyyko porukkaa miitteihin näin lähekkäin, mutta siltä näyttäs että kertyy. Harmittaa vaan itseäni, kun en työvuorojen takia pysty osallistumaan viikonloppuisin, kun harvoin, koska vuorotyöt painaa päälle.. Eikä ainaskaan kaksi tapahtumaa näin lähekkäin onnistu millään, kun työvuorotkin on jo tehty. No, ehkäpä toinen kerta.. :( Pitäkää mimmit hauskaa seksimessuilla, sinne olisin itsekin halunnut!

Gilly : Jees, täältä kalakukkojen luvatusta maastahan minä :D

Millos sä olet täällä asustellut?

Sasuli: '82-'93 tuli Kalakukko Cityssä vietettyä. Nyttemmin tulee käytyä muutamaan kertaan vuodessa vanhempia ja vanhoja kavereita moikkaamassa. Sori ylitsepursuava :offtopic:, mutta missä käyt treenaamassa?

Gilly: Käyn 99.llä ja lady linella vuoron perään, sama kortti nääs käy kumpaankin paikkaan :)

ZannaZ sanoi:
Ironbutt, sun ja Inertian luokse varmaan pääsisi yöksi? ;)

No itseasiassa tällä kertaa pitää kieltäytyä. Musta ei oo ton leikkauksen vuoksi emännäksi + en jaksa hengata bileporukan mukana pitkään, joten hiippailen sitten seksimessuilta kotia - en lähde bilettämään Helsingin yöhön. Mahdolliset majoittujat joutuisivat hengaamaan orpona omillaan + miettimään miten ihmeessä pääsevät keskellä yötä tänne korpeen jne.

Helpompaa kun järkätään majoittuminen jonkun täysissä henkisissä ja fyysisissä voimissa olevan luokse.

Löytyykös pk-seudulta majoittajia?

Suositut

Back
Ylös Bottom