Mimmimiitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Mulle napsahti perhevelvollisuuksia, pahoillani. :(

Täytyy vielä sanoa, että minä nimenomaan haluaisin tavata "legendaariset hahmot". Kokeneemmat saattavat ihan huomaamattaankin lipsauttaa joitakin ylittämättömiä vinkkejä. Ujous hukkaan, Sakael!

Tänään kuudelta miitti! Hii!

Kuinkas moni mimmeistä on suunnistamassa Tampereen Sampolan koululle 2.10 karsintoihin? Jos porukkaa tulisi niin voisi sinnekin pienimuotoista miittiä harkita, vai kuinka on tytsykät?

Mul o viä vähän harkinnassa. Miehellä ois kyl sopivasti omia menoja. Mitäs keksitään?

Ajattelin kanssa lähteä katsomaan kisoja ja olisi mukavaa saada muista mimmeistä seuraa. Olen lähdössä silloin Lahdesta (junalla).

Juu, tarkoitus olis mennä, kerrankin kun täälläkin jotain tapahtuu ;)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Juu, ajattelin piipahtaa kotikylässä tulevana lauantaina. Mietinkin juuri tänä aamuna, että pitäisi pyytää joku paikallisista mimmeistä kummiksi salille ennen karsintoja. Kukaan?

Minen muuten kerkiäkään Tampereelle tänä viikonloppuna. Pitää panostaa siihen Turun juttuun sitten...

Me ollaan ainakin Emmahin kanssa ymmärtääkseni menossa tonne jo joskus 13 aikoihin, eli jos sillon on muita mimmejä jo tulossa, niin vois ihan hyvin treffata ja mennä istumaan sitten porukalla. Tohon aikaan saa hyvät paikat. :)

Jos haluutte jotain sopia, niin laittakaa privaa, pistän takas mun numeron niin voidaan soitella/tekstata huomenna. En tiedä Sampolan tiloista mitään, enkä sen kummemmista aikatauluista, enkä jaksa alkaa organisoimaan tässä mitään, joten jos porukalla halutaan istumaan niin ilmoittakoot ihmiset vaikka sitten mulle itsestään. Sori tämä laiskuus, tarvittais Buttis järjestämään jotain! :D

Äsh. Oon hieman pettynyt tuomareitten linjaan. Lavalla oli todella hyväkuntoisia mimmejä, sopivasti lihasta ja mukavan tiukassa kunnossa, mutta kärkeen näköjään vaaditaan ettei lihasta saa juurikaan olla. Kiinnostavaa nähdä sitten Lahdessa, onko sama linja tavallisenkin fitnessin fysiikkakierroksella vai onko tää vaan bodyfitnessin ihmeellisyyksiä. Ymmärrän kyllä, että halutaan tehdä eroa bodaukseen, mutta eikö Suomessa ole jo ihan riittävästi kaikenlaisia missikisoja. No joo, se siitä valituksesta.
Laitan tänne kuvia maanantaina.

kata sanoi:
Voittajat oli yllättävän hentoisia.. Hmm.. Tuomareitten linja on ilmeisesti menossa reippaasti siihen päin. :(
Voi hemmetti, täytyy kyllä sulatella tulosta yön yli , yllätti täälläkin. No , ei se nyt kumminkaan omiin tavotteisiin vaikuta suuntaan tai toiseen, ihan sama mikä on tuomareiden linja. Tosin ei toi nyt motivaatiotakaan anna itse kilpailemiseen, kun tuomarin valinnat tuntuu olevan jotenkin hatusta heitettyjä.
Noooh, onneksi treenaaminen on silkkaa nautintoa :eek:

Kiitos mimmeille seurasta, oli kiva nähdä ja jutella! Harmi kun oli treenipäivä, olis ollut tosi mukava mennä yhdessä purkamaan kisatunnelmia tapahtuman jälkeen, mutta kiirusta piti koko illan. Expossa sitten.

Yhdyn täysin muiden mielipiteeseen tuomarien ihmeellisestä linjasta. Jotenkin tuli mieleen joku fitnessmalli-kisa, parhaimman näköiset tytöt sijoittui seitsemän parhaan joukon hännille ja muutama (minun mielestäni) oikein mallikas tyttö jäi tuosta seitsemän joukosta pois. Ihan kuin lihaksista sakotettaisiin. :( Osaisko joku, jolla on hieman enemmän kokemusta näistä touhuista (Vilmis vaikka?) vähän valaista, mikä tämä homma oikein on - mitä siellä oikein haetaan? Tarvii vissiin lähteä polttamaan aerobisella ne vähätkin lihakset mitä hyvällä tuurilla onnistuu keräämään, mikäli meinaa lavalle nousta jonain päivänä. Tai no, ennemmin jättää sitten kisaamatta ja treenaa apinanraivolla omaksi iloksi, jos ei tuomareille kelpaa. :evil:

Suositut

Back
Ylös Bottom