Mimmimiitti PK-seudulla la 21.10.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Miten olisi päivän siirto? Tulee tuo 9 pvä hilppasen nopeeta, kun nyt on jo kohta keskiviikko.

Sinänsä Kumpula kuulostaa hyvältä, mä kun pääsen ilmaseks sisään!:D

Voi video! Just bongasin tän threadin, haluaisin kans messiin!!! Mikä on nyt lopullinen päivä? Mullekin sopis joku vähän myöhempi päivä ehkä paremmin...ILIMOTELKAA TYTTÄRET!:)

Samaa mieltä ton päivän muuttamisen kanssa. Jos sitä siirtäis Lahden kisojen jälkeen niin saatais enemmän porukkaa mukaan ja ois enemmän aikaa järjestää tätä miittinkiä.

OK! Siirretään päivää sitten! (Ehdotuksia?) Mulla onkin koko viikonloppu muuten kiinni, että yksi "lepo"päivä sopii hyvin.

Mutta Caitlyn ja Tähtityttö: voidaanhan me käydä treenaamassa lauantaina? Saisin mäkin vihdoin vähän tukea rintatreeniin ja muutenkin, kun nyt aloittelen tällä viikolla sen olkapään rasitusvamman paranemisesta vähän varovaisempana. Olisko jees klo. 14 Kumpulassa? Laittakaa mulle vaikka privaa. :)

Mulle käy lokakuussa mikä vaan. Syyskuun viikonloput on aivan täyteen buukattuja (16.9. ainoa vaihtoehto ja silloinkin olen kasiin asti töissä, tosin päivällä väliä että ehtii treenaamaan jos nyt tuohon päädytään). Lokakuussa tosin SAATTAA olla yhdet kaverin hippalot, jotka menevät kyllä kaiken edelle, mutta sen näkee sit.

Muita ehdotuksia?!?

Zone-sarja -42%
Mä olen luultavasti koko lokakuun Japanissa, joten en ainakaan rupea järjestämään tapaamista. Ja myös mun koko syyskuu on täyteen buukattu. :( Pöh.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ai tää sitten siirtyi, no HÖ. Olin koko viikon venannu lauantaita :( No, oon sit messissä kun tosiaan ollaan menossa jonnekin, mikäli päivä vaan sopii.

Mites jos pidettäisiin mimmimiitti heti Fitness Expoa seuraavana viikonloppuna niin pääsee kisoissa olevat mimmitkin messiin + voidaan keskustella kisoista, tuomarilinjauksista jne. - niinkuin aina.

Tällöin voitaisiin otaa "koko paketti" eli:
- yhteistreeni ja saunomista
- Dinner ravintelissa
- Jatkot jossain yökerhossa

Mites jos pidettäisiin mimmimiitti heti Fitness Expoa seuraavana viikonloppuna niin pääsee kisoissa olevat mimmitkin messiin + voidaan keskustella kisoista, tuomarilinjauksista jne. - niinkuin aina.

Tällöin voitaisiin otaa "koko paketti" eli:
- yhteistreeni ja saunomista
- Dinner ravintelissa
- Jatkot jossain yökerhossa

Tää viikonloppu sopis allekirjoittaneellekkin oikein hyvin (eli 14.10.).

Harmi, mulle ei käy tuo 14.10. Mutta ymmärrän kyllä, että toi olis otollinen viikonloppu kaikille kisailijoille.

Mites, pitäiskö sitten kuitenkin nyt lauantaina pitää vaikka jotain epävirallista miittiä? Vaikka eihän toi myöhempikään varmaan niin kauheen virallinen ole :D .

Oiga!

Vaikka tapaaminen peruuntuikin, minä & Caitlyn ollaan menossa Kumpulan salille treenailemaan lauantaina klo.14, kun kerran oltiin kuitenkin suunniteltu treenit sille päivälle. Jos joku haluaa liittyä seuraan, otamme enemmän kuin ilolla vastaan myös muita treenaajia. Ei se nyt ihan miittiä korvaa, mutta saa ainakin treeniseuraa. :)

Vaikka tapaaminen peruuntuikin, minä & Caitlyn ollaan menossa Kumpulan salille treenailemaan lauantaina klo.14, kun kerran oltiin kuitenkin suunniteltu treenit sille päivälle. Jos joku haluaa liittyä seuraan, otamme enemmän kuin ilolla vastaan myös muita treenaajia. Ei se nyt ihan miittiä korvaa, mutta saa ainakin treeniseuraa. :)

Nyt vasta tajusin mitä tässä threadissa tapahtuu...

Kandee ottaa huomioon, että Kumpulan liikuntakeskuksessa on huomenna koko Kumpulan kampuksen tapaan AVOIMIEN OVIEN PÄIVÄ, joten sinne pääsee kaiketi ilmaiseksi sisälle myös opiskelija-/liikuntakortin omaamattomat henkilöt. Se tarkoittaa a) normaalia isompaa ruuhkaa, mutta toisaalta myös b) mukavia ilmaisia tapahtumia:

"Salsaa klo 11.00-12.00 ja 12.30-13.30. Mukaan mahtuu 50 ensimmäistä. Asu vapaa.

Rasvaprosentin ja verenpaineen mittauksia nonstop.

Pikahierontaa.

Ilmaislippuja jaossa. Kokeile liikuntaa, kun sinulle sopii."

Itse en huomenna varmaan oikeaa salitreeniä tee, mutta käyn varmaan paikalla mittauttamassa rasvaprosentin, hyödyntämässä pikahieronnan ja nappaamassa pari ilmaislippua talteen kavereiden varalle...

Voisin tähdätä paikalle vaikka klo 14 sitten myöskin :)

Ps. Kumpulan kampuksella paljon muutakin mielenkiintoista ohjelmaa

Latest posts

Back
Ylös Bottom