Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulle tuli este. En pääse paikalle :(
Voit aivan hyvin tulla mukaan: ravintoloissa VOI syödä omia eväitä. Ja light limuahan saa juoda - eikös?
Minä kannoin kaikissa paikoissa eväät mukana dietin aikana - jopa 5 tähden mestat antaa syödä omat ruoat + laittaa ne nätisti lautaselle, lämmittää ja pistää vielä persiljan koristeeksi :D
Tuli testattua aika monta paikkaa puolen vuoden aikana. Kahvilat, subwayt yms. mikrottaa ruuat kun vain rohkeasti kysyy - saat lämmintä ruokaa vaikka olisit vain ohikulkumatkalla etkä edes ostaisi mitään.
Kertaakaan kukaan ei kieltäytynyt - sain evääni mukaan jopa festareille, jonne ei saanut viedä mitään (kaikki juomat ja ruoat piti heittää portilla roskiin, vartijat tonki laukut). Sanot vain: "minulla on erikoisruokavalio, en voi syödä mitään mitä täällä tarjotaan". Tarkemmin ei tarvitse selittää - on vain hyvä jos luulevat että saat kuolemaan johtavan allergisen reaktion normaalista ruoasta (tai jotain vastaavaa).
Aina kannattaa kysyä - asioilla on taipumusta järjestyä.
Aloitus on itsestä kiinni.
En uskalla luvata mitään 100% että tulisin, mutta kiinnostunut oisin. Eli voinko lyöttäytyä sit mukaan vaan syömään? 50/50 mukana