Mimmimiitti PK-seudulla la 21.10.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jeejee, täältä ilmoittautuu messiin yksi uusi innokas! Pääsin vuoden tauon jälkeen taas punttailun makuun, ja tuollainen tapaaminen olisi hyvä inspiraatiopaukku näin alkutaipaleelle. Imperial Health Culb-hommeli vaikutti tosi hyvältä. Varsinkin, jos päästäis keskustelemaan ja kyselemään ihan noin käytännössä punttien kanssa. Meinaan, että baari-pöydässä käsien heilutuksella ei aina tajua miten se just pitikään olla... Toki tarkoitus on myös ihan vaan tutustua ja rentoutua hyvässä seurassa. Mikä parasta: ei tarvii selitellä kaikille, miksi ei just halua sitä sipsikulhoa vetää tyhjäksi!!

Päiväkin sopii :hyper:

kuinka aikaisin iltapäivästä tämä olisi tarkoitus aloittaa?

minulla nimittäin on kauden eka tanssitunti juuri tuolloin 26. päivä ja siellä on pakko olla paikalla. tuntini on klo 13.30 - 14.30 ja siitä kun pöhään helsinkiin, olen perillä n. klo 16. onko liian myöhään? koska jos olette treenaamaan menossa, haluaisin ehdottomasti tulla mukaan eikä se ole kivaa aloittaa tuntia myöhemmin kuin muut. siitä ei koidu kuin hirveä kiire ja epäpuhtaita sarjoja.

Mukana ollaan ja idea kuullostaa hyvältä. Missään noista luksus saleista en ole käynyt, joten sinne vaan :).

Jonkun täytyy aina olla vastarannankiiski, joten otan sen homman harteilleni :D EVVK luksussalit! Varsinkaan, jos ollaan treenaamaan menossa. Eli mut voi jättää pois laskuista (kun tuolla toisessa threadissa sanoin olevani kiinnostunut miitistä), jos päätätte mennä luksussaleilemaan :)

Jonkun täytyy aina olla vastarannankiiski, joten otan sen homman harteilleni :D EVVK luksussalit! Varsinkaan, jos ollaan treenaamaan menossa. Eli mut voi jättää pois laskuista (kun tuolla toisessa threadissa sanoin olevani kiinnostunut miitistä), jos päätätte mennä luksussaleilemaan :)

Mä olen samaa mieltä, varsinkin kun sinne toiseen piti olla 18.:jahas: :D

lol, meinasin itse laittaa samanlaisen postin. Ei mutta tosissaan ite kierrän kaukaa tollaset naisten hemmottelukeskukset.. ei sinne salille mennä hemmottelua hakemaan, vaan reenaamaan niin, että veri maistuu suussa, eikös ;) :whip:

Eihän tuolla luxussalilla se treenaus ole pääasia! Vaan ne hemmottelut!

Ajatelkaa nyt - 15 egellä pääsee saunomaan, uimaan, porealtailemaan - Helsingin ydinkeskustassa! Ja samalla voidaan turista tyttöporukalla tuntikausia. Eihän sitä treenin lomassa jutella!

Uskoisin, että saadaan helppoon kulumaan sellainen 4 tuntia tuolla salilla (14-18?). Jos sen jälkeen sitten mentäisiin dinnerille johonkin ravinteliin (18->).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minä olen mukana menossa niin luxussaleille kuin tappotreeneihinkin eli kumpikin käy. Ehkä valitisin kuitenkin tuon pehmomman vaihtoehdon.

Ajankohta en ehkä pikkaisen hankala, koska juuri silloin meille on tulossa ystäväpariskunta kyläilemään. Eiköhän asia kuitenkin jotenkin järjesty.

Miekin voisin olla mielelläni mukana :) . Kaikki ideat kuulostavat kivalta, joten seurailen täältä lopullisia päätöksiä..

Zone-sarja -42%
Tulisin itse asiassa tosi mielelläni mimmimiittiin eka kertaa, mutta mulle ei käy toi elokuun vika viikonloppu, koska mökkeilen ainutta kertaa koko kesänä silloin. Hiukka myös pelottaisi aloittaa luksussalilla tutustuminen ~ kun ei ketään tunne, pitäisi vielä tutustua uuteen saliinkin. Mutta jos joku toinen ajankohta tai sitten vaan joku toinen miitti, niin olen ehdottomasti kiinnostunut. :)

Mä tykkäisin tosta luksus salilla käynnistä. Treeni meijerillä tai vastaavassa olisi liian normaali juttu, mielummin siinä tapauksessa menee vaan omalle salille ja tulee myöhemmin mukaan illanviettoon. Tuolla ehdotetulla salilla olisi allasta ja poreallasta ja saunaa! Poreallasta! :)

Tulisin itse asiassa tosi mielelläni mimmimiittiin eka kertaa, mutta mulle ei käy toi elokuun vika viikonloppu, koska mökkeilen ainutta kertaa koko kesänä silloin. Hiukka myös pelottaisi aloittaa luksussalilla tutustuminen ~ kun ei ketään tunne, pitäisi vielä tutustua uuteen saliinkin. Mutta jos joku toinen ajankohta tai sitten vaan joku toinen miitti, niin olen ehdottomasti kiinnostunut. :)

Selasin kalenteria ja sama myös täällä: Olen mökillä joko tuolloin tai edellisenä viikonloppuna. Mutta katsotaan vielä lähemmin..

Mimmimiittiä voisi ajatella siirrettäväksi syyskuun puolelle.

Sain juuri tietää, että päästään muuttamaan jo elokuun lopussa, en uskalla buukata mitään viikonlopuille.

Miltä kuulostaisi la 9.9?

Latest posts

Back
Ylös Bottom