Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jonkun täytyy aina olla vastarannankiiski, joten otan sen homman harteilleni :D EVVK luksussalit! Varsinkaan, jos ollaan treenaamaan menossa. Eli mut voi jättää pois laskuista (kun tuolla toisessa threadissa sanoin olevani kiinnostunut miitistä), jos päätätte mennä luksussaleilemaan
Jonkun täytyy aina olla vastarannankiiski, joten otan sen homman harteilleni :D EVVK luksussalit! Varsinkaan, jos ollaan treenaamaan menossa. Eli mut voi jättää pois laskuista (kun tuolla toisessa threadissa sanoin olevani kiinnostunut miitistä), jos päätätte mennä luksussaleilemaan
Tulisin itse asiassa tosi mielelläni mimmimiittiin eka kertaa, mutta mulle ei käy toi elokuun vika viikonloppu, koska mökkeilen ainutta kertaa koko kesänä silloin. Hiukka myös pelottaisi aloittaa luksussalilla tutustuminen ~ kun ei ketään tunne, pitäisi vielä tutustua uuteen saliinkin. Mutta jos joku toinen ajankohta tai sitten vaan joku toinen miitti, niin olen ehdottomasti kiinnostunut.