Mimmimiitti PK-seudulla la 21.10.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Tulen treenaamaan punttimimmien kanssa, mutta iltaohjelmaa on jo sovittuna :)

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ok. Lyödään tuo 21.10 lukkoon. Funtsitaan sitä raflaa vielä.

Itsekin olen kerran käynyt Viassa ja siellä oli kova hälinä päällä (lounasaika). Silloin funtsin että paikka ei välttämättä toimi seurustelutilana iltaisinkaan jos on tupa täynnä.

EDIT: Alla vanhentunutta tietoa. Ravintolaksi valittiin Virgin Oil. Se sijaitsee kaivopihalla, Zetoria vastapäätä.

Ehdotus: Mennään testaamaan ravintola Filmitähti. Sai täydet 5 tähteä City-lehden arvostelussa. http://www.filmitahti.fi/

Ravintolan sivulta:

Ravintolan teema on suomalainen elokuva 1940-luvulta tähän päivään (leffat pyörii taustalla). Rennossa ilmapiirissä tarjolla tuhtia seurusteluruokaa hampurilaisista jättipihveihin ja A-pirtelöihin.

Alkuruokamme on helppo jakaa tai voit nauttia snackejä baarissamme.

Salaattien täytteet voit valita itse ja tarjoilijamme kasaa annoksesi pöytäsi vieressä. Todella interaktiivinen tapa tarjoilla!

Hampurilaisemme ovat todellisia klassikoita esim. Aito ja oikea hampurilaisten Cadillac Nro.1 ja Porilainen Visa Mäkelän hengessä.

Pitsamme tarjoillaan varta vasten meitä varten suunnitelluilta lankuilta. Voit valita valmiista vaihtoehdoista tai luoda omanlaisesi pitsan.

Grillistämme voit tilata erilaisia herkkuja kuten itse tehtyjä poromakkaroita tai sika ison naudanpihvin +320 gr entrêcote tai kanelilla maustettua kalkkunaa.

Lisukkeilla täydennät annoksesi makusi mukaan. Kokeile vaikka maissiranskalaisia tai japanilaista Tsurumai –riisiä.

Jälkiruokavalikoimamme takaa, että ateriasi on täydellinen. Pirtelön saat mansikan, raparperin tai vadelman makuisena ja

aito amerikkalainen mutakakku polkkajäätelön kera vie kielen mennessään.

Viimeksi muokattu:
Kuulostaa oikein maittavalta...mihin aikaan tänne olis tarkoitus mennä?? Itse joudun töihin klo 20 niin olisi kiva päästä ennen sitä teidän kanssa syömään kaneli kalkkunaa tms :D

Mä voisin myös tulla syömään, treenit jäänee välistä, mutta sen näkee sitten lauantaina tarkemmin. Tuo Filmitähti on muutenkin pitänyt käydä testaamassa - kannatetaan! :thumbs:

Täällä vaan kyselen, että missä ja millainen tuo Mayors on??

Toisaalta kiinnostaisi tulla sinne miittiin, toisaalta mua aika paljon jänskättää, kun en tunne ketään :rolleyes:

Pitää miettii vielä...

Mayors on Ruoholahdessa, Ruoholahden kauppakeskuksessa. 3 krs. sisäänkäynti K-raudan vierestä. www.mayor.fi

Ruoholahden kauppakeskuksessa on ilmainen 3 tunnin parkki eli sinne voi ja kannattaa tulla autolla. Myös julkisilla pääsee kätevästi: metroasema on 200 metrin päässä ja ratikat + bussit menee ihan vierestä. Espoolaisena ajattelin tulla tuonne autolla ja ehkäpä siirtyä ravintolaan sitten metrolla niin ei tarvi huolehtia parkkeerauksesta.

Mayors on rautaa rakastavien kuntosali. Siellä on Kraftwerkin laitteet, paljon vapaita painoa, kyykkymestaa jne. Aerobislaitteitakin on hyvä valikoima. Musiikkina soi yleensä rock, joka antaa hyvää treenifiilistä.

Mesta on helposti lähestyttävä, uudet treenaajat pääsevät heti jyvälle. Henkilökunta ja muut treenaajat jeesaa/neuvoo mielellään jos joku asia askarruttaa, laitteen toiminta ihmetyttää, säädöt on pielessä tms.

Mayorsilla kannattaa kuitenkin rohkeasti kysyä jeesiä: porukka on niin keskittynyttä omaan treeniinsä etteivät välttämättä "huomaa" - tämä on äärimmäisen hyvä juttu: kukaan ei ainakaan tuijota tai "vahtaa". Mayorsilla saa treenata rauhassa, muiden häiritsemättä. Ja niistä aika ajoin kuuluvista tuskankiljahduksista saa vain lisää treenimotivaatiota! Mayors on :haart:

Jees. Mukana ollaan sali + filmitähti. Ajattelin tulla autolla, joten jos joku on tulossa esim Laajasalon/Hertsikan tienoilta, niin voisin napata kyytiin?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tääkin joutuu jättämään kimppatreenit väliin :( , mutta syömään voisin tulla, monelta mennään? Perkeleen koulukiireet :wall:

Mä pääsen 16.30 töistä, ja mielellään kävisin kotona vielä ennen syömään tuloa. Tosin, mitään en viitsi vielä luvata, oon ollut nyt kahtena viime lauantaina kuin mikäkin zombie, aivan tajuttoman väsynyt vaikka kunnolla oon nukkunutkin yöni. Eli kattelen vähän tilannetta. Olishan se mukava tavata "kasvoja ruudun takaa".. :)

Jees. Mukana ollaan sali + filmitähti. Ajattelin tulla autolla, joten jos joku on tulossa esim Laajasalon/Hertsikan tienoilta, niin voisin napata kyytiin?

Muitakin Laajasalolaisia punttimimmejä? :whip:
Loistavaa! Mä voisin tulla kyydillä jos kerran autolla menet.

Kellon aikoja ois kiva tietää niin treenien kuin ruokailunkin osalta...pitää vähän järjestellä kalenteria sen mukaan et pääsis tulee :D

Aikataulu tämän threadin ekassa viestissä + sinne päivitetään myös ilmoittautujalistaa.

14.00 Yhteistreenit Mayorsilla: pari tuntia treeniä, pari tuntia paklausta
18.00 Syömään Filmifriikkiin

Treeneihin tulossa, mutta taidan jättää syömingit väliin, koska valmentaja uhannut jättää mut kokonaan, jollen pidä dietistä kiinni ja musta tuntuu et ravintolat ei taida diettiin kuulua :(

Treeneihin tulossa, mutta taidan jättää syömingit väliin, koska valmentaja uhannut jättää mut kokonaan, jollen pidä dietistä kiinni ja musta tuntuu et ravintolat ei taida diettiin kuulua :(

Voit aivan hyvin tulla mukaan: ravintoloissa VOI syödä omia eväitä. Ja light limuahan saa juoda - eikös?

Minä kannoin kaikissa paikoissa eväät mukana dietin aikana - jopa 5 tähden mestat antaa syödä omat ruoat + laittaa ne nätisti lautaselle, lämmittää ja pistää vielä persiljan koristeeksi :D

Tuli testattua aika monta paikkaa puolen vuoden aikana. Kahvilat, subwayt yms. mikrottaa ruuat kun vain rohkeasti kysyy - saat lämmintä ruokaa vaikka olisit vain ohikulkumatkalla etkä edes ostaisi mitään.

Kertaakaan kukaan ei kieltäytynyt - sain evääni mukaan jopa festareille, jonne ei saanut viedä mitään (kaikki juomat ja ruoat piti heittää portilla roskiin, vartijat tonki laukut). Sanot vain: "minulla on erikoisruokavalio, en voi syödä mitään mitä täällä tarjotaan". Tarkemmin ei tarvitse selittää - on vain hyvä jos luulevat että saat kuolemaan johtavan allergisen reaktion normaalista ruoasta (tai jotain vastaavaa).

Aina kannattaa kysyä - asioilla on taipumusta järjestyä.
Aloitus on itsestä kiinni.

Pikainen gallup: Mentäisiinkö sittenkin johonkin toiseen ravintolaan?

Tuli vain mieleen että taustalla pyörivät 40-luvun filmit voivat häiritä seurustelua. Ruokalista näytti hyvältä, mutta jos siellä ei viihdytäkään?
Olisiko sittenkin parempi mennä esim. Amarilloon, Bakersiin tai Memphikseen.

Näin viime yönä kauhu-unen huonosta palvelusta, meidän joutumisesta keskelle remonttia (ruoka-annokset olivat rakennuspölyssä)... iski panic. Josko pitäisi vaihtaa paikkaa?

Mikä saisi eniten kannatusta:
- Filmitähti
- Bakers
- Amarillo
- Memphis
- Virgin Oil
- Cantina West

Latest posts

Back
Ylös Bottom