Mimmimiitti PK-seudulla la 21.10.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mä voisin kans tulla sinne Kumpulaan kahdeksi. Yritän bongata teitä muita sieltä. Jos vielä esni, Caitlyn tai S-T (tai joku muu joka on tulossa sinne) luette tätä, niin jotkut tuntomerkit vois auttaa, tai sit joku tietty paikka, missä treffata (sisäänkäynti, pukuhuone tms). Mä varmaan pyyhällän paikalle vaaleassa nahkatakissa ja farkuissa ja treenivaatteina on mustat housut ja Brasil Sulin musta toppi, jossa on kultaiset kirjailut selässä, eli jos joku bongaa mut eksyneen näköisenä, niin saa tulla nykäsemään hihasta :) .

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mä voisin kans tulla sinne Kumpulaan kahdeksi. Yritän bongata teitä muita sieltä. Jos vielä esni, Caitlyn tai S-T (tai joku muu joka on tulossa sinne) luette tätä, niin jotkut tuntomerkit vois auttaa, tai sit joku tietty paikka, missä treffata (sisäänkäynti, pukuhuone tms). Mä varmaan pyyhällän paikalle vaaleassa nahkatakissa ja farkuissa ja treenivaatteina on mustat housut ja Brasil Sulin musta toppi, jossa on kultaiset kirjailut selässä, eli jos joku bongaa mut eksyneen näköisenä, niin saa tulla nykäsemään hihasta :) .

Pukkarissa kahdelta. Mulla on punainen toppi, mustat housut ja punainen tukka. Jos siellä on paljon porukkaa, (olin täysin oblivious ton tapahtumapäivän suhteen) voi olla vaikea löytää, mutta yrittäkäämme! Nähdään pian... :)

Oli kliffaa :D

Mieluusti otan uusiksi.

Yllättävän hyvä sali oli muuten tuo Kumpulan opiskelijamesta. Ja avoimien ovien päivästä huolimatta oli kummallisen tyhjää...

Caitlyn sai koulia meitä penkkitreenissä niin, että vieläkin jomottaa rintalihoja. :lol2: Se tosin saattaa osiltaan johtua siitä, että sain viikonloppuna flunssan ja siten lihaskivutkin vaan jatkuu ja jatkuu.

Ehdottomasti uusiksi. Tuli hyvä treenifiilis. Harmi, ettei ollut enempi aikaa. :thumbs:

Joo hienosti meni treenit! Enpä ole minäkään ennen saanut penkillä rintalihaksia kunnolla kipeiksi. Kyllä se on jännä juttu, että oikea tekniikka auttaa :D . Kiitoksia kovasti treeniseuralle!

Ja mä oon kans mukana sitten seuraavissa kimppatreeneissä, koskas pidetään ja missä :whip: ?

Zone-sarja -42%
No mennäänkös vetämään kimppatreenit Mayorsille vaikkapa la 21.10.2006 klo 14.00 ja sitten voitaisiin mennä syömään klo 18.00 johonkin keskustan ravinteliin. Pari tuntia menee helppoon treenatessa ja sitten pitää varata pari tuntia suihkutteluun, paklailuun yms. Kiireessä on inha treenata ja olla.

Onko toiveita ravintolasta? Kaikille sopinee mesta, josta saisi niin piffiä kuin salaattia.

Sama pläni voidaan toki toteuttaa jo nyt la 14.10 jos löytyy toista järkkäriä - minulla on kaverin synttärit tuolloin.

Kuulostaa kivalta! Ja etenkin 21.10. Mää en oo vielä Mayors'ille uskaltautunutkaan (tosin ei se sijainniltaan mulle oikein vakisalina toimisikaan), joten sikälikin kiinnostaa!

Tosi hyvä ruokapaikka isolle porukalle olisi Via, Ludviginkatu 8-10. Siellä on esim sellaisia isoja neliskanttisia pöytiä, jonka jokaiselle sivulle mahtuu jopa leveäharteisia punttimimmejä heittämällä sellaset 3 - 4 kpl/sivu? Se on sellanen cross kitchen tyyppinen, eli on thai/itämainen ja italialais/välimerellinen lista. Myös sallaadia saa, ja talon viini isoissa puteleissa on hyvää ja HALPAA.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No mennäänkös vetämään kimppatreenit Mayorsille vaikkapa la 21.10.2006 klo 14.00 ja sitten voitaisiin mennä syömään klo 18.00 johonkin keskustan ravinteliin.

Kannatan! En ookaan vielä ollu mimmien kanssa kimppatreenejä vetämässä :)

Sama pläni voidaan toki toteuttaa jo nyt la 14.10 jos löytyy toista järkkäriä - minulla on kaverin synttärit tuolloin.

Toi tulisi aika kiireellä, veikkaan et muillekin sopisi paremmin tuo 21.10. Vai?

Nadesha sanoi:
Tosi hyvä ruokapaikka isolle porukalle olisi Via, Ludviginkatu 8-10.

Millainen hintaluokka tuolla on? Kuulostaa kyllä menun puolesta hyvältä :kuola:

leveäharteisia punttimimmejä heittämällä sellaset 3 - 4 kpl/sivu? .

Heh, enpäs taida tullakaan. :D

No joo, jos totta puhutaan, niin mikäli päivä on 21.10, joudun jättäytymään ainakin reeneistä: Oon töissä puoli viiteen. Mutta syömäänhän voin sitten ehkä tulla?

Oltiin kerran tuolla Via:ssa n.16 hengen poppoolla, ei hyvä, koska pöydät oli niin isoja, että ei kuullut kenenkään muun puhetta, ku vieressä istuvien, esim. pöydän toiselle puolelle ei kuullut hyvin..
Ruoka oli kyllä ihan kohtuu hintasta ja hyvää, mutta ei mitenkään special..
En oo varma viel tosta 21.10, mutta 14.10 ei ainakaan passaa mulle..

Mä kannatan ehdottomasti tota 21.10, sillä 14.10. olen poissa maisemista! Mayorsilla ei ole ennen tullut käytyä, joten kiva nähdä samalla sekin paikka. Ruoan suhteen mä olen kaikkiruokainen (välillä vähän liiankin :) ), enkä oikein tunne näitä Helsingin ravinteleita, joten mulle käy mikä vaan.

Mäkin olen mukana, mutta vielä pienellä varauksella silloin 21.10. Tällä hetkellä kouluhommat vie niin paljon aikaa (ja viikonloputhan on juuri sitä tehokkainta opiskeluaikaa), että en tiedä pystynkö venymään. Mut siis: VARAUKSELLA mukana tää mimmi ja kaikki ruokapaikat käy :D

Valitettavasti joudun passaamaan 21.10. miitin. Ollaan Tallinnassa muruseni kanssa.

No voi rähmä! Tuleva lauantai eli 14. päivä olis käynyt, seuraava lauantai ei taas oikein passaa :(. Jää multakin sit ens kertaan.

Täällä vaan kyselen, että missä ja millainen tuo Mayors on??

Toisaalta kiinnostaisi tulla sinne miittiin, toisaalta mua aika paljon jänskättää, kun en tunne ketään :rolleyes:

Pitää miettii vielä...

Oltiin kerran tuolla Via:ssa n.16 hengen poppoolla, ei hyvä, koska pöydät oli niin isoja, että ei kuullut kenenkään muun puhetta, ku vieressä istuvien, esim. pöydän toiselle puolelle ei kuullut hyvin..
Ruoka oli kyllä ihan kohtuu hintasta ja hyvää, mutta ei mitenkään special..
Tässä olen täysin samaa mieltä. Olen ollut Via:ssa pienellä sekä isolla porukalla, ja kumpanakaan kertana en kuullut mitä muut puhuivat... Siellä on aivan järkyttävä meteli ja kaiku kokoajan. Ruoka on muuten hyvää, mutta annokset kohtuu pieniä. Pakko ottaa, alku-, pää- ja jälkiruoka.

Itse tulen messiin, ihan sama onko 14 vai 21 päivä, jos vain oon tarpeeksi kunnossa, koska yö menee duunissa aamu kuuteen...Syömiset taitaa jäädä väliin, kun tuo dietti tuossa on ellei valmentaja anna lupaa :D mut seuraksi sinne saatan ehtiä riippuen siitä, mihin aikaan pitää taas olla töissä...

Latest posts

Back
Ylös Bottom