Mimmimiitti 5.12. Tampereella!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Halo
  • Aloitettu Aloitettu
Monelta se salijuttu alkaa?

Me tultas Riikan kanssa junalla Porista ja se ois Tampereella 15.45, jos siis tolla kerkeää?
Viimeinen juna takasin lähtee 22.05, sillä sitten varmaan kotia kohti.

Muita Porista tulossa? Ei muuta kun meidän mukaan vaan :)

Myö tullaanki autolla. Pari mahtuu kyytiin Porin suunnalta :)

Oma osallistuminen peruuntuu, lasten hoidon lisäksi työpaikan suunnittelupäivä/laskettelutempaus ja sukujuhlat vielä illalla. Mutta pitäkäätte hauskaa, tuollainen yhteistreeni ois ollut aivan huippujuttu....ehkä joskus kevätpuolella, kun ei ole niin pikkujouluruuhkaa.

Hei mimmit! Laitoin lisäinfoa FB:n miittisivulle, meille on Sykkeen treenin jälkeen varattu kabinetti ravintola Sevillasta! Espanjalaisia herkkuja :kuola: Käykää tsekkaamassa FB:n sivut.

Nyt toivoisin, että kaikki paikalle tulevat laittaisivat mulle maililla ilmoitusta saapumisestaan osoitteeseen ami85_[at]hotmail.com. Ilmoittakaa mailissa tuletteko a) treenaamaan ja/tai syömään, b) mahdolliset erikoisruokatoiveet kuten vegeruoka yms. (infoan näistä erikseen jos on tarvetta) ja c) jos tuot kavereita, osallistuvien henkilöiden määrä. Miittiin voi siis tulla myös pelkästään joko treenaamaan tai syömään, mutta olisi toki mukavaa, jos porukka pysyisi koossa koko päivän :-)

Nyt kerätään iso lössi rrrrautaisia mimmejä kasaan, joten kaikki kynnelle kykenevät ehdottomasti paikalle! :dance:

Sähköpostia laitettu!
Jos paikka on varattu klo 18, reenit alkaa vissiin 15-16...? No, sanokaa sitten, me ollaan Riikan kanssa ainakin paikalla. Ja kyytiin tosiaan mahtuu Porista tulevia :)

Helou mimmit!

Viimeinen ilmoittautumispäivä on sunnuntai 29.11. eli tänä viikonloppuna! Nyt tytöt kipin kapin mukaan ja ilmoittautumaan!

JEE!

Nyt tulee tällainen pieni muutos juttuihin: Sevillasta toivotaan, että ilmoitamme ruokavalinnat etukäteen, joten olen mailannut menun kaikille ilmoittautuneille. Kaikki voivat silti maksaa oman ruokansa paikan päällä, joten sen suhteen ei muutu mikään. Kabinetin vuokrasta ja kimppatreenistä tulee osallistujille määrästä riippuen noin 4-8 euroa kustannuksia, joten halvalla päästään!

Jokainen ilmoittautunut on muutenkin saanut mailia, joten jos olet mielestäsi ilmoittautunut etkä ole saanut vahvistusta, yritä uudestaan (ami85_ (at)hotmail.com, huomaa alaviiva) tai laita täällä Pakkiksella visitor messagea tms. Vielä ehtii ilmoittautumaan!

Vitsi kyllä tekis mieli tulla tuonne, mut viimeinen junakin lähtee jo kello 20 jyväskylään ja bussi vielä aikaisemmin, niin eipä siinä oikein syödä kerkeis, tai turhan kiire tulis. :( Eikä taida kukaan olla jyväskylästäkään tulossa, että kyytiä onnistuis samaan.

Heippa mimmit :) Kiitos minun puolestani jo tässä vaiheessa Halolle ja Auroralle, jotka ovat tehneet ison työn järjestäessään miittiä.

Toivon, että jokainen osallistujista muistaa myös kiittää tyttöjä, sillä he ovat tehneet tämän ihan omasta halustaan ilman minkäänlaista korvausta. Tämän vuoksi toivon myös, että jokainen osallistunut arvostaa heidän työpanostaan niin paljon että tulee myös paikalle. Mikään ei ole ikävämpää kuin se, että järjestää miitin, jonka osallistujat peruvat tulemisensa viime hetkellä :(

Olen järjestänyt meille käyntiä Runsaudensarveen ja näillä näkymin päivä alkaa visiitillä sinne. Voitte miettiä jo etukäteen mitä haluaisitte kysellä, sekä myyjät että ainakin me Annen kanssa vastaillaan mielellään kaikkiin kysymyksiin ravinnosta ja ruoka-aineista (ja salilla tietenkin myös treenistä).

Mukaan voi tulla vielä myöhäisilmoittautuneetkin (Halo...otan vastuun tämän sanomisesta ääneen, toivottavasti onnistuu ;) ), tällöin emme vaan voi taata esim. ruuan saantia Sevillassa. Toivon kuitenkin että mahdollisimman moni tulisi mukaan! :)

Mukaan voi tulla vielä myöhäisilmoittautuneetkin (Halo...otan vastuun tämän sanomisesta ääneen, toivottavasti onnistuu ;) ), tällöin emme vaan voi taata esim. ruuan saantia Sevillassa. Toivon kuitenkin että mahdollisimman moni tulisi mukaan! :)

Joo ehdottomasti voi tulla myöhemminkin mukaan, mutta ruokien saantia ei tosiaan voida taata. Mulle vaan mailia osoitteeseen ami85_[ät]hotmail.com, niin katsotaan mitä voidaan tehdä :)

Vitsi kyllä tekis mieli tulla tuonne, mut viimeinen junakin lähtee jo kello 20 jyväskylään ja bussi vielä aikaisemmin, niin eipä siinä oikein syödä kerkeis, tai turhan kiire tulis. :( Eikä taida kukaan olla jyväskylästäkään tulossa, että kyytiä onnistuis samaan.

Jyväskylän kautta ajetaan myö Riinan kanssa. Tullaan samana iltana pois. Joten nyt äkkiä mulle ja Halolle mailia jos olet tulossa mukaan. Bensat maksetaan sitten yhdessä. Tulee halvemmaks! mun osote: kauppinenanu@gmail.com

Pakko myöntää, että "pieni" jännitys alkaa iskeä päälle lauantain lähestyessä. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom