Mimmimiitti 5.12. Tampereella!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Halo
  • Aloitettu Aloitettu
No nyt kun paikkakunta vaihtu niin olen ehdottomasti tulossa jos vaan mitenkään työvuoroiltani pääsen! :)

Kuulostais mukavalta.. Pääsis tutustumaan vähä porukkaan kun ei ketään täältä kummemmin tunne. Oisko ketään lähössä (Keski-)Pohjanmaan suunnalta..? :)

Ja tietysti pitää tuo opiskelijan rahatilanne päivittää ja laskea budjettia siihen malliin että pääseekö :D

Kuulostais mukavalta.. Pääsis tutustumaan vähä porukkaan kun ei ketään täältä kummemmin tunne. Oisko ketään lähössä (Keski-)Pohjanmaan suunnalta..? :)

Mä voisin lähtee kans täältä Keski-Pohjanmaalta (Kokkolasta), jos vaan saan yöpaikan Tampereelta tutun luota. Juna varmaan se kätevin kulkuneuvovaihtoehto.

Oi vitsi, empä aikasemmin tajunnukaan että nuo kisat on just tuollon viikonloppuna. Kisaa olis kyllä jännä mennä kattomaan, kun kerran sattuu paikkakunnalla olemaan.

hehe. oon koettanu metsästää kaveria tsekkaamaan nuita kisoja, ja aattelin käydä pöllimässä teiltä jonkun muijan mukaani ;) :D

Facebookissa aiheen event niille ketkä FB:ssä ovat! http://www.facebook.com/event.php?eid=177789866839&ref=mf

Järkkääminen on koko ajan käynnissä, ja kun treeni- ja ruokakuviot varmistuvat, alan ottamaan sitovia ilmoittautumisia vastaan. Järkätkää nyt ihmeessä kaikki se päivä vapaaksi, toista tällaista miittiä ei ihan heti vastaan tule! Luvassa on satavarmasti superkiva päivä ja samanhenkistä seuraa, joten olisi ihan mahtavaa, jos paikalle saataisiin hyvä määrä porukkaa :)

Tässä aika pitkään järkkäsin sitä teidän ilmoittamaa aiempaa päivää vapaaksi, ja sen yhteydessä sitouduin tietysti muualla juuri tuona päivänä, kun kerran oli se vapaana muille aktiviteeteille. Olis ollu kauheen kiva osallistua kyllä.

Höh, miksi kaikki kiva on aina Tampereella? Olin jo ihan innoissani tulossa kun kerran piti olla täällä Helsingissä... Joskus sit jooko miitti täälläkin?

Mun mielestä taas Tampere on tasapuolisempi, jos halutaan mukaan mimmejä myös täältä vähän kauempaa. Helsinkiin on melkoinen matka täältä jumalan selän takaa. Vaikka ei Tampereellekaan nyt mikään hirmu lyhyt matka ole, niin toisaalta se on kuitenkin reilumpi sillä tavalla, että siellä etelämmässä sitä porukkaa vaan on enemmän.

Mut tietty Hesalaisethan voi pitää jonkun oman pienemmän miitin.

Tässä vielä kävi niin että porukat osti auton, jolla uskaltaisin ajaa, eli jos uskallan harjoitella vähän aikasemminkin, niin melkein voisi tulla tuonne!

Mut ajaminen ei oo mun rakkausjuttu ja yöpaikkaa voi olla hankala hommata tohon aikaan, kun alkaa kaikki tulemaan tänne takas joululomille plus mielellään nukun kotonani, eipä tuonne autolla kauaa aja. Viimeiset junat vaan lähtee sen verran aikaseen, ettei niillä varmaan viitsi tulla. Mut pitää miettii tarkemmin sit kun tulee niiden sitovien ilmottautumisten aika ja sais vähän käsitystä tosta päivän ohjelmasta muutenki!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom