Mimmimiitti 5.12. Tampereella!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Halo
  • Aloitettu Aloitettu
Miulla on muuta menoa tuolloin illalla, mutta jos päivälle meette reenailemaan niin sitä voisin harkita :)

HUOM! Päivämäärää muutettu, uusi päivä on joulukuun eka viikonloppu, lauantaina 5.12. Miitti toimii samalla punttimimmien pikkujouluina! :) Uusi päivä korjattu threadin aloitusviestiin.

Teen tässä alustavaa kyselyä osallistujien määrästä; kuinka moni olisi tulossa tuolloin 5.12. miittiin, jos ohjelmana olisi esim. kimppatreeni, joku kevyt treeni/ravintoaiheinen luento ja ruokailu + vapaata seurustelua, ja miitin hinta (kattaa paikka- ja ruokailukulut) olisi esim. 20 euroa?

Tähän threadiin voi vastailla ja edelleen muitakin ideoita otetaan vastaan. Saunaideasta todennäköisesti luovutaan, sillä pesun jälkeen mimmien täytyy tietysti laittautua (mikäli jotkut haluavat vaikka jatkaa stadin yöelämään), ja on varmaan muutenkin helpompaa käydä salin jälkeen vain suihkussa.

Mulla taitaa olla tuolloin krapula. :(

Harkitsen mutten lupaa mitään.. :D

Ehkä vähän parempi päivä kuin edellinen :) Pitää vielä sumplia. Parin viikon päästä osaan sanoa, onko osallistumiseni mahdollinen vai ei. Ei kai tarvi hirveesti aiemmin päättää?

Mulla on koko viikonloppu siinä duunia, mutta katsotaan jos sitä siihen vapaaseen seurusteluun pääsis osallistumaan.

Edit. Okei, toi Tampere tipautti mut totaalisen veke messistä. Ei oikeen riitä rahkeet reissata ees taas kun pitäis sitten tosiaan vielä jaksaa duunitkin painaa kunnialla läpi :D

Unohdin sitten täysin mainita, että päivän mukana muuttui myös kaupunki: miitin paikkana on Tampere! Käytännössä tämä ei muuta paljoakaan, Tampereella ne mukavimmat miitit on ennenkin järkätty :) Kauempaa tulevien kannattaa tulla vaikka kimppakyydillä tms, täällä on hyvä bongailla muita reissukavereita.

Mukana! :) Pakko päästä tähän miittiin, koska edelliseen en valitettavasti päässyt osallistumaan.

Tulen varmasti jos saan vain työt järkättyä!
Paikkaehdotuksia Tamperelaisena voisin heittää ainakin Treen melonta ja soutukeskuksen sauna, ravintola maukkaan saunatilat itsenäisyydenkadulla(mikä on ihan kiva ja aika edullinen paikka, ollut itse pari kertaa siellä), Juvenes Sauna lapinkaaressa, tai Pormestariklubin sauna Plevnassa(??), jossa meillä on työpaikan pikkujoulut.

Kappas :) pitääpä katsoa jos itsekin pääsis tutustumaan tampereen treenaajiin :)

Ai että oikein Tampereella! Pitäisiköhän sitä sitten uskaltautua mukaan, kun oikein näin kotikaupunkiin tulisi.. Mää oon vaan vähän ujo :nolo:

Oho! nyt muuttu sit paikkakunta. :D Tää vois olla vähän helpompi. Pitää katsella jos sinnepäin eksyisi. Pistetään nyt kuitenkin päivämäärä ylös.

Oijoi. Pitäisköhän skipata työpaikan pikkujoulu ja ryysiä teidän kanssa. :puntti:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom