Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä aika pitkään järkkäsin sitä teidän ilmoittamaa aiempaa päivää vapaaksi, ja sen yhteydessä sitouduin tietysti muualla juuri tuona päivänä, kun kerran oli se vapaana muille aktiviteeteille. Olis ollu kauheen kiva osallistua kyllä.
Höh, miksi kaikki kiva on aina Tampereella? Olin jo ihan innoissani tulossa kun kerran piti olla täällä Helsingissä... Joskus sit jooko miitti täälläkin?
Päivitystä ohjelmaan:
Päivä alkaa kimppatreenillä Liikuntakeskus Sykkeellä, Tampereen parhaassa treenipaikassa! Kaisa opettaa halukkaille treenitekniikoita ja muuta uutta hienoa Poliquinin kurssilla opittua, ja kaikki saa toki halutessaan tehdä ihan oman treeninsä yksin tai porukalla. Itse voisin vaikka vetää jonkun pienen circuitin halukkaille Treenin jälkeen Sykkeellä on erinomaiset suihku- ja saunatilat (ihan kuin kylpylässä olisi!), jonka jälkeen siirrytään pikkuhiljaa syömään. Ravintola on vielä haussa, onko Tampereen väellä mitään ehdotuksia tämän suhteen?
Mä ainakin jos vaan pääsen tulemaan niin ajattelin, että voisin käydä Runsaudensarvessa. Toivottavasti nyt pääsisi tulemaan...
Runsaudensarvikin voisi olla käymisen arvoinen paikka.