Mimmimiitti 5.12. Tampereella!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Halo
  • Aloitettu Aloitettu
Toivottavasti nyt saan tämän päivän vapaaksi. Kuulostaa nimittäin sen verran hyvältä! :)

Saamari!!! Mulla on 4.12 työpaikan pikkujoulut..............!!

Hirveesti haluaisin tulla, varsinkin kun asuu tässä naapurissa nykysin (105km).
Eli ei oikeestaan tietäis kun vasta sillon päivällä kykeneekö lähteä tulemaan... :(

Hitto, balettiopiston kevätnäytös osuu samalle päivälle. Kuulostaa kyllä tosi mukavalta. Kivaa miittiä niille jotka pääsevät!

Tässä aika pitkään järkkäsin sitä teidän ilmoittamaa aiempaa päivää vapaaksi, ja sen yhteydessä sitouduin tietysti muualla juuri tuona päivänä, kun kerran oli se vapaana muille aktiviteeteille. Olis ollu kauheen kiva osallistua kyllä.

Pahoittelut päivämäärän vaihdosta, alun perin oli ideana järkätä miitti samalle päivälle, kun Kaisa tulee jenkeistä takaisin Suomeen, mutta se olisi ollut liian hankalaa ja raskasta kaikin puolin.

Höh, miksi kaikki kiva on aina Tampereella? Olin jo ihan innoissani tulossa kun kerran piti olla täällä Helsingissä... Joskus sit jooko miitti täälläkin?

Kyllähän Tampereelle stadista pääsee (itsekin menen, vink), junalla karauttaa parissa tunnissa. Stadilaiset on aina ihan ihmeissään, kun yhtäkkiä joku juttu onkin jossain muussa kaupungissa ;)

Päivitystä ohjelmaan:

Päivä alkaa kimppatreenillä Liikuntakeskus Sykkeellä, Tampereen parhaassa treenipaikassa! Kaisa opettaa halukkaille treenitekniikoita ja muuta uutta hienoa Poliquinin kurssilla opittua, ja kaikki saa toki halutessaan tehdä ihan oman treeninsä yksin tai porukalla. Itse voisin vaikka vetää jonkun pienen circuitin halukkaille :) Treenin jälkeen Sykkeellä on erinomaiset suihku- ja saunatilat (ihan kuin kylpylässä olisi!), jonka jälkeen siirrytään pikkuhiljaa syömään. Ravintola on vielä haussa, onko Tampereen väellä mitään ehdotuksia tämän suhteen?

Kustannuksista: Sain sovittua meille Sykkeelle edullisen kimppatreenihinnan, joka määräytyy sen mukaan, kuinka paljon porukkaa tulee paikalle (mitä enemmän, sitä halvempaa). Esim. 20 hengen porukalle treenit maksavat 2,5 € per pää, kun normaali kertakäynti eli päiväpassi on 20 euroa. Nyt vaan kaikki sitten järkkäämään päivää vapaaksi (ja Mölliskö ottaa iisisti edellisenä iltana niin pääsee vääntämään kättä meidänkin kanssa), jotta saadaan tehtyä tästä vuosituhannen paras mimmimiitti! Pyytäkää ihmeessä kavereitakin mukaan, osanottamiselle ei ole muita edellytyksiä kuin että on nainen ja että liikunta kiinnostaa.

Hitto, työpaikan (sekin kyl kuntosali et melkein vähä niinQ sama... :) pikkujoulut JUST samana päivänä. Vois sen muuten skipata mut oon lupautunu hieman aerobiccaa niil ni on pakko...

Päivitystä ohjelmaan:

Päivä alkaa kimppatreenillä Liikuntakeskus Sykkeellä, Tampereen parhaassa treenipaikassa! Kaisa opettaa halukkaille treenitekniikoita ja muuta uutta hienoa Poliquinin kurssilla opittua, ja kaikki saa toki halutessaan tehdä ihan oman treeninsä yksin tai porukalla. Itse voisin vaikka vetää jonkun pienen circuitin halukkaille :) Treenin jälkeen Sykkeellä on erinomaiset suihku- ja saunatilat (ihan kuin kylpylässä olisi!), jonka jälkeen siirrytään pikkuhiljaa syömään. Ravintola on vielä haussa, onko Tampereen väellä mitään ehdotuksia tämän suhteen?

Oi, Liikuntakeskus Syke on aivan mahtava paikka! Itse olisin halukas kokeilemaan tuota circuittia. :)

Ps. Ensi viikolla selviää olenko saanut tuon päivän vapaaksi ...

Onko joku menossa Porista päin tuonne? Ajokunnossa tuskin oon (ne pikkujoulut edellisenä päivänä..), mutta kyytiin voisin hypätä. Ja bensaa tietysti maksaa :)

Oi oi. Pakko päästä mukaan. Mä haluan lisää liikunta- ja treenituttuja. (: Mä nyt treenailen sykkeellä muutenkin, ettei tarvii mua laskea välttämättä tohon porukkamaksuun, mut eipä tuo 2,5€ paha oo muutenkaan.

Ja tuotatuota. En nyt lupaa ihan varmaksi mitään, mutta jos kiinnostuneita löytyy niin mä voisin mahdollisesti järkätä siellä pari kerrosta ylempänä olevalla tankotanssikoululla kokeilutuntia halukkaille jollain hyvin pienellä osallistusmiskorvauksella, jolla sais salivarauksen vaan kustannettua. Opetan siellä siis vakituiseen.

Kuulostaapa houkuttelevalta miitiltä. Vaikken mikään kovin järeä punttimimmi olekaan, niin uudet tuttavuudet ovat aina tervetulleita! Ja Sykkeellä varmastikin saisi paljon tekniikkaneuvoja kokeneemmilta... Joten melko varmasti mukana, ellei ujouteni iske loppumetreillä :)

Mieleeni tuli, että mimmimiitin aikana olisi kiva käydä tutustumassa ekokauppa Ruohonjuureen. Täällä Lahdessa ei kyseistä kauppaa ole enkä ole viitsinyt tilata mitään tuotteita, esimerkiksi macaa, internetistä, koska siihen tulee yleensä älyttömän toimitusmaksut päälle. Miltä kuulostaa Halo? Faidra? :)

Monelta se salijuttu alkaa?

Me tultas Riikan kanssa junalla Porista ja se ois Tampereella 15.45, jos siis tolla kerkeää?
Viimeinen juna takasin lähtee 22.05, sillä sitten varmaan kotia kohti.

Muita Porista tulossa? Ei muuta kun meidän mukaan vaan :)

Mä ainakin jos vaan pääsen tulemaan niin ajattelin, että voisin käydä Runsaudensarvessa. Toivottavasti nyt pääsisi tulemaan...

Runsaudensarvikin voisi olla käymisen arvoinen paikka. Toivottavasti pääsisit tulemaan! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom