Mimmimiittiä Turussa!

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Tuolla kesämiitti-ketjussahan on järkätty miitti lauantaille 9.6. eli miesten kisojen yhteyteen.

No voi pihkura. Ei pysty mitenkään jäämään tuota varten kun on Fitnessliiton treenileiri la-su Helsingissä. Ajattelin pikakäväisyä Turussa perjantaiksi naisten kisaan.

Hei,

laitan sitten tarkempaa osoitetta privana/sähköpostilla, jos nyt saadaan miitti aikaseksi tuolloin 6.5. Milloin olisi sopiva aika ja passaako 6.5 muille?

Hei, olen tässä sivusta seuraillut tätä threadia, vaikka itse en olekaan uskaltautunut mukaan.

Minua häiritsee se, että jo nyt tämän threadin aikana on syntynyt "sisäpiiri", joka viestittelee toisilleen muuta kautta, niin että "uusien" Turun punttimimmien on vaikea tulla mukaan. Itseä ainakin ujostuttaa sen puolesta, että kokee olevansa niin aloittelija ja kynis, ja kaiken lisäksi vielä nuori teihin verrattuna (:D ei millään pahalla).

Ajattelin vaan sanoa tästä, koska olisi kiva jos ilmoittelisitte miiteistä ja siitä mitä siellä tehdään ihan tässäkin threadissa, koska itse ainakin mielelläni tulisin mukaan esimerkiksi yhteiselle sali kerralle, sillä tuntuu, että kokeneemmista mimmeistä voisi olla paljon apua muun muassa tekniikan neuvonnassa. Punttisalilla kun neuvoja ei miehiltä saa, eikä itse tunne ketään punttimimmiä.

Aika jännä yhteensattuma Umur, että kirjoitit tänään tuon viestisi. Tarkoitukseni oli juuri kirjoittaa, että myös muut jotka eivät olleet viime miitissä ovat toki tervetulleita ja olin jo ihan tohkeissani, että uusia mimmejäkin tulee miitteihin (ei sillä, että vanhoissa mitään vikaa olisi :haart: ) Aina kaivataan uusia ideojia ja on ihan superihanaa tutustua uusiin samahenkisiiin ihmisiin :hyper: . Tarkoitus olisi tällä kertaa siis suunnitella tuota kesämiittiä ja keskustella kaikesta muustakin maan ja taivaan väliltä.
Tiedän toki, että ensimmäisellä kerralla kovasti jännittää. Itsekin näin painajaisia , että mun hauiksen ympärysmitta tullaan mittaamaan ennen miittiä :D Eikä iällä ja punttailukokemuksella ole todellakaan mitään merkitystä. Itsekin olen aivan keltanokka näissä touhuissa. Olisi todellakin mieluista ja toivottavaa, että miitteihin osallistuisi enemmäkin ihmisiä.

Mites Maaru sun aikataulu ton sunnuntain suhteen? Sulla oli viimeksikin loistoideoita ja pari ässää hihassa. Plus sinähän alunperin kehittelit tätä Turkumiitin ideaa ja olisi kiva kuulla myös sinun kuulumisia.

Moikkis.
Ja ensiksi kiitos myös mun puolesta kannustuksesta ja kehuista :)
ihania tosiaan olette!!

Mitä aikaa olette ajatelleet sunnuntaiseen?
Mulla on sunnuntaille ohjelmaa mutta jos ajat ei mee päällekkäin,tulen mielelläni paikalle :)

Jos otan sitten vaikka cd:lle poltettuna mukaan mun kuva-aikaansaannokset kultalta niin vois hiukan kisafiilistellä siinä samalla :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Jee, sunnuntaina vaan mahdollisimman moni paikalle! Myös sä Umur olet oikein tervetullut! Kiva vaan että tulee uusia joukkoon! :)

Kertokaas nyt mielipiteitänne ajankohdasta. Mä voisin käydä iltatreenin vetämässä sieltä tulon jälkeen, joten iltapäivä esim. klo 15 kävisi itselleni ehkä parhaiten...

Mulla ei ole ajalla väliä. Heittäkää te aikautuja ilmaan, joilla on muutakin ohjelmaa suunnitteilla, niin yritetään päätyä aikaan, joka sopisi mahdollisimman monelle. Mahdollisimman moni vaan mukaan. Voisin sitten tuossa perjantai-iltapäivällä lähettää tarkempaa tietoa osoitteesta kaikille, jotka ovat ilmoittautuneet miittiin.

Mun poikakaveri tulee viikonlopuksi Turkuun, joten riippuu ihan siitä monelta se meinaa lähteä, että pääsenkö mukaan miittiin. Minulle kävisi siis mieluummin illalla.

mä olisin menossa 15.30 spinniin elli mulle käy sit siinä 17 kieppeissä. Mut jos marttuulill mennään niin päätä sä vaan ajasta. Muuten tä menee huuto äänestykseks :)

mä olisin menossa 15.30 spinniin elli mulle käy sit siinä 17 kieppeissä. Mut jos marttuulill mennään niin päätä sä vaan ajasta. Muuten tä menee huuto äänestykseks :)

Aivan. Mä kerkeen ihan hyvin vetää "iltatreenin" aiemmin iltapäivälläkin. :)

Kiva,kiva MillaMagia, että pääset tulemaan mukaan. Mites lisbeth, Minttu-07 ja Maaru kävisikö teille siinä iltapäivällä/illemmalla?
No saavun tänään tuossa illemmalla kotiin, niin katson miltä tilanne näyttää. Ne osallistujat, joille ei voi lähettää privaa pakkiksen kautta (eivät ole VIP) voisivat laittaa mailia mulle, niin voisin kertoa, miten löytää paikan päälle.
Lisbethin ja Maarun osoitteen luulen ponganneeni, mikäli eivät ole muuttuneet sitten viime miittien.
Ilmoitan mailiosoitteeni myöhemmin, kun saan sen vaan toimimaan.

Mulle ei sitten sunnuntai sovi..olen sopinut muuta iltapäivästä eteenpäin.
:(
ei sille minkään sitten voi.
tää juttu tuli sovittua ennen kuin tiesin että miittiä olis.

Heips,

onpas vaikea saada päivää ja aikaa, joka sopisi kaikille. Sovitaanko silti klo 16.00 mun luona tämän viikon sunnuntaina? Kanhan taitaa olla myös estynyt tulemasta :( , mutta ainakin ex lupasi tulla ja toivottavasti moni muukin. Katsotaan mitä saadaan aikaa vai meneekö höpöttämiseksi...

Hah, onneksi aikaa editoimiseen. Mailia siis voi lähettää osoitteeseen marttuuli@pakkotoisto.com

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom