Mimmien vatsalihakset

Vatsalihakset ovat vahvat, mutta liikaa fläsää päällä :(
Välillä kyllä näkyyy paloja siellä sun täällä, riippuu kuinka turvoksissa ollaan :D

Meikän vatsalihakset erottuu ihan kivalla tavalla, mut oikeestaan vaan navan seudulle asti. Se navan alapuolinen alue onki sit jääny hyväksyttäväks sellasenaan. Onpa jotain litisteltävää ja surkuteltavaa :( Kaiken kaikkiaan monipuolisella vatsatreenillä ja harrastamisella kohtuujälkeä on masun seudullekin saatu :piis:

Minunkin mielestäni geenit vaikuttavat vatsalihasten näkyvyyteen eniten. Itseltä todellakin löytyy kunnon vahvat vatsalihakset ja suorat näkyvätkin vähän mutta alavatsaan kerääntyy aina sellainen pömppis, vaikka muuten olenkin timmissä kunnossa ja ei ole edes jenkkiksiä.

Minunkin mielestäni geenit vaikuttavat vatsalihasten näkyvyyteen eniten. Itseltä todellakin löytyy kunnon vahvat vatsalihakset ja suorat näkyvätkin vähän mutta alavatsaan kerääntyy aina sellainen pömppis, vaikka muuten olenkin timmissä kunnossa ja ei ole edes jenkkiksiä.

Juu, itsellä just nimenomaan sama ongelma. Ja mitä oon katellu, niin äitillä ja pikkusiskolla sama homma, vaikka ollaan kaikki muuten kohtuu timmejä. Geenit, geenit.. (vaikka kaippa sekin sitte loppujen lopuks pois tirisis jos vetäis ihan oikeen kunnon dietin, mutta kun en muuten koe tarvetta hoikistella hirveesti)

Muistakaa neidit ja rouvat että meiltä useimmilta löytyy kohtu, joka usein tuo vatsalle väistämättä pienen kummun ;)

Taas ne geenit, ne geenit..

No sen verran pieni lihas tuo kohtu normaalisti on (tai ainakin pitäisi olla), ettei se mahan päälle näy, eikä kumpua tee. Naisilla on ja pitää olla miehiä suurempi rasvaprosentti. Siksi ne palikat ei normaalisti näy. Ei niiden kuulukaan näkyä niin kuin pojilla. Kisakunto on sitten eri asia.

On se mullaki tuolla "jossain" se sixpackin alku:D
Lähinnä nyt kevään monipuolisen liikunta-aikataulun myötä vasta odotanki niitä tuloksia, eikä auta itku markkinoilla jos geenit sitkeästi panee vastaan. Mutta kyllä sitä jo pikkuhiljaa on oppinu tuijaamaan muutakin kuin sitä massua. Tällä hetkellä se on se adrealiini ja mm. tanssin tuoma hyvä fiilis joka motivoi!

Hei!

Kuka lähtis miun kaa kimpassa ettimään vatsalihaksia kesään mennessä? :) En oo tässä muutamaan kuukauteen treenannu niitä kunnolla ja itse asiassa n.3 viikkoon en ollenkaan...Joten tsemppiä kaivataan!

Tästähän vois muodostaa pieni muotoisen "kisankin" ja laittaa alotuskuvat ym. Löytyiskö kiinnostuneita? Huumori piettäs kuitenkin mukana ja järki myös...

Miulla ei ainakaan kauheen kummonen tää alotustilanne oo, joten..

Hei!

Kuka lähtis miun kaa kimpassa ettimään vatsalihaksia kesään mennessä? :) En oo tässä muutamaan kuukauteen treenannu niitä kunnolla ja itse asiassa n.3 viikkoon en ollenkaan...Joten tsemppiä kaivataan!

Tästähän vois muodostaa pieni muotoisen "kisankin" ja laittaa alotuskuvat ym. Löytyiskö kiinnostuneita? Huumori piettäs kuitenkin mukana ja järki myös...

Hei tää on hauska idea!!! :) Mä oon tässä aloitellut dieettiä ja nyt tahti kiristyy... tavoitteena saada ensimmäistä kertaa ne vatsapalat oikeesti näkyviin - kesään mennessä :) Mä oon mukana tässä leikkimielisessä kisassa!

Hei!

Mulla on aikalailla sama tilanne ja tarttis löytää motivaatiota jostain...oikeastaan ei pelkästään vatsojen, vaan koko kropan treenaamiseen ja diettiinkin. olen mukana...ainakin taustalla ;)...kuvista en tiedä.

Valitettavan vähän osallistujia tässä miun vatsalihas-projektissa. :(
Mutta ei hätää! Mukaan voi vielä "ilmoittautua". ;)

Noh, mutta itsepä tämän alotin...joten laitetaan tähän nyt sitten ne alotuskuvat.

Eli lähtötilanne: EI näkyviä vatsalihaksia. :D

Liitteet

• Vatsa 1.webp
    Vatsa 1.webp
    9,2 KB · Katsottu: 4 057
  • vatsa 2.webp
    vatsa 2.webp
    12,1 KB · Katsottu: 3 006
Mun mielestä naunin (taivutetaanko se nyt noin:confused:?) lähtökohta on jo aika hyvä...vähän vain erottuvuutta niin tosi hyvä jo :thumbs:
itselläni on jo lähtökohta kuvat otettuna mutta en taida laittaa esille...mulla kun on semmonen fiilis, että menee poskelleen koko homma kuitenkin :rolleyes:

yks juttu vielä...jännitättekö vatsalihaksianne noita kuvia ottaessa?

Itte ajattelin asiaa niin, että nyt on "pakko" tehdä jotain, kun kuvatkin on täällä esillä..:rolleyes:
Muuten vois helposti laiskottaa ja jäädä taas salilla vatsat tekemättä..

Mitäköhän mie tein? Taisin mie yrittää jännittää, kun kuitenkin siinä loppu kuvassakin tulee jännitettyä. Toivottavasti vaan saan joskus sellasen otettua!:lol2:

Itte ajattelin asiaa niin, että nyt on "pakko" tehdä jotain, kun kuvatkin on täällä esillä..:rolleyes:
Muuten vois helposti laiskottaa ja jäädä taas salilla vatsat tekemättä..

Mitäköhän mie tein? Taisin mie yrittää jännittää, kun kuitenkin siinä loppu kuvassakin tulee jännitettyä. Toivottavasti vaan saan joskus sellasen otettua!:lol2:

Voishan sen noinkin päin ajatella...noh, kattoo ny... (eli ei :D) .
joo, ite kans jännitän kuvaa varten vatsaa...jännitän sitä kyllä muutenkin esim. seisoessa ja istuessa ryhdikkäästi...en tiä miks :rolleyes:

Mun mielestä naisella ei tarvitse olla kovin näkyvät vatsalihakset...tai mun oma ihanne on vaan sellanen kohtuu rasvaton vatsa jossa on jonkin verran lihaserottuvuutta.

Voishan sen noinkin päin ajatella...noh, kattoo ny... (eli ei :D) .
joo, ite kans jännitän kuvaa varten vatsaa...jännitän sitä kyllä muutenkin esim. seisoessa ja istuessa ryhdikkäästi...en tiä miks :rolleyes:

haha mäkin oon koko ikäni sitä jännitelly. ei varmasti haittaa ole ollu, sillä vatsa on aika litteä ja syvät lihakset aika hyvässä kunnossa (paitsi oon pari kk kipeillyt niin oon lähinnä möllöttänyt koneella hirveän näkösella ryhdillä niin se on oikeasti aika nopeaan jonkin verran huonontunut, jaksan kuitenkin itteni vielä suorassa pitää et ihan nollista ei lähdetty mut hirvittävä ero entiseen kun sillon ei meinannut kasaan mennä millään :D

ja voisin ehkäpä osallistua tähän vatsajuttuun, muttei varmaan alkukuvia nää. kyllä ne lihakset nytkin vähäsen sieltä pilkottaa, mutta niihin pitäis massaa saada pikkusen lisää, kun sekin on vähän kadonnut tässä kipeillessä, niin olis just sopivasti erottuvuutta.

Voisinhan tuota minäkin tietty tarttua haasteeseen.

Tavoitteena ei ole mitkään erityisen näkyvät vatsat, mutta jos vähän kuitenkin sais tota lölleröä tuosta pois että ois sellainen mukavan littana taas vaihteeksi, eikä penkillä istuessa tulis michelinmakkaroita :D

Hei!

Minulla myös tuo vatsalihastavote joten hyvältä kuulostaa! En tosin varmaan alotuskuvia kehtaa tänne julkiselle puolelle pistää....

No niin. HUOM. Kyse ei ollut laihdutuksesta vaan vatsalihasten hankkimisesta :D Just vielä sattu tällainen päivä ettei maha edes röllötä, niin hävettää edes nillittää, mutta laitetaan nyt kuva kun kerran tuli uhottua. Huomioi orastavat jenkkakahvat :jahas:

Liitteet

• IMG_5970.webp
    IMG_5970.webp
    19,4 KB · Katsottu: 4 034
No niin. HUOM. Kyse ei ollut laihdutuksesta vaan vatsalihasten hankkimisesta :D Just vielä sattu tällainen päivä ettei maha edes röllötä, niin hävettää edes nillittää, mutta laitetaan nyt kuva kun kerran tuli uhottua. Huomioi orastavat jenkkakahvat :jahas:

Mitäs jenkkoja tuossa on? Ihan hyvä pohja, siihen vaan sitten ne lihakset. ;)

Voisinpa lähteä mukaa "kisaan" jos saisi vaikka aikaiseksi tehtyä vatsoja.. :( joulu laiskottelu menossa edelleen.Kuvia laitan jos ja kun saan otettua tuolla masiinalla niitä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom