Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minunkin mielestäni geenit vaikuttavat vatsalihasten näkyvyyteen eniten. Itseltä todellakin löytyy kunnon vahvat vatsalihakset ja suorat näkyvätkin vähän mutta alavatsaan kerääntyy aina sellainen pömppis, vaikka muuten olenkin timmissä kunnossa ja ei ole edes jenkkiksiä.
Hei!
Kuka lähtis miun kaa kimpassa ettimään vatsalihaksia kesään mennessä? En oo tässä muutamaan kuukauteen treenannu niitä kunnolla ja itse asiassa n.3 viikkoon en ollenkaan...Joten tsemppiä kaivataan!
Tästähän vois muodostaa pieni muotoisen "kisankin" ja laittaa alotuskuvat ym. Löytyiskö kiinnostuneita? Huumori piettäs kuitenkin mukana ja järki myös...
Miulla ei ainakaan kauheen kummonen tää alotustilanne oo, joten..
Hei!
Kuka lähtis miun kaa kimpassa ettimään vatsalihaksia kesään mennessä? En oo tässä muutamaan kuukauteen treenannu niitä kunnolla ja itse asiassa n.3 viikkoon en ollenkaan...Joten tsemppiä kaivataan!
Tästähän vois muodostaa pieni muotoisen "kisankin" ja laittaa alotuskuvat ym. Löytyiskö kiinnostuneita? Huumori piettäs kuitenkin mukana ja järki myös...
Itte ajattelin asiaa niin, että nyt on "pakko" tehdä jotain, kun kuvatkin on täällä esillä..
Muuten vois helposti laiskottaa ja jäädä taas salilla vatsat tekemättä..
Mitäköhän mie tein? Taisin mie yrittää jännittää, kun kuitenkin siinä loppu kuvassakin tulee jännitettyä. Toivottavasti vaan saan joskus sellasen otettua!:lol2:
Voishan sen noinkin päin ajatella...noh, kattoo ny... (eli ei :D) .
joo, ite kans jännitän kuvaa varten vatsaa...jännitän sitä kyllä muutenkin esim. seisoessa ja istuessa ryhdikkäästi...en tiä miks
Minulla myös tuo vatsalihastavote joten hyvältä kuulostaa! En tosin varmaan alotuskuvia kehtaa tänne julkiselle puolelle pistää....Hei!
No niin. HUOM. Kyse ei ollut laihdutuksesta vaan vatsalihasten hankkimisesta :D Just vielä sattu tällainen päivä ettei maha edes röllötä, niin hävettää edes nillittää, mutta laitetaan nyt kuva kun kerran tuli uhottua. Huomioi orastavat jenkkakahvat :jahas: