SUPERCARB 1kg -40%

Mimmien treeniohjelmat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Trinity
  • Aloitettu Aloitettu
Miksi ihmeessä jättää ainoa yläselän liike pois? Jos jostain haluaa tinkiä jotta penkki mahtuu ohjelmaan, niin haban ja ojentajan eristävät liikkeet ei ole mitenkään välttämättömiä.
No onhan se niinkin - leuanveto ohjelmaan niin siinä on sekä yläselkä että haba:):)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Miksi ihmeessä jättää ainoa yläselän liike pois? Jos jostain haluaa tinkiä jotta penkki mahtuu ohjelmaan, niin haban ja ojentajan eristävät liikkeet ei ole mitenkään välttämättömiä.

Ps. Jos haluat toisenkin yksijakoisen, kokeile esim:
Mave
Askel- tai etukyykky
Penkki (jos sitä ei ole tuossa ekassa) tai etunojapunnerrukset
Kulma- tai rengassoutu tai alatalja
Corea oman maun mukaan
...ja nämä vaikka vähän lyhyemmillä sarjoilla esim. 4x6-8.

Hei kiitos, nyt alkaa näyttää hyvälle ja kivaa vaihtelua! :)

Mitä mieltä ootta meikäläisen ohjelmasta. Reilu vuoden ehkä kaksi oon käyny salilla. Ohjelma on vaihellu vähä mielen mukaan mut täsä ois tää mun nykynen.

Pv1 etureidet takareidet ja pohkeet
Penkkihyppelyä
Prässi 3x10
Mave suorinjaloin 3x10
Reiden ojentaja 3x10
Pohjelaite 3x12
Reiden koukistajat 3x10
Pohkeet smith 3x10
Askelkyykky 3x20

Pv2 selkä ja hauis
Maastaveto 3x10
Soutulaite 12-10-8
Hauiskääntö käsipainoilla 3x10
Soutu käsipainoilla 3x10
Hauis mutkatangolla 3x10
Ylätalja eteen 3x10
+Taljassa työntö alas suorilla käsillä

Pv3 Peppu
Aktiovointiin:
Kyykky leveällä kevyillä painoilla 15x3
Kuminauha kävelyä 15x3
Lantion nosto 15x3
Potkut taakse 15x3

Kyykky tanko 10-8x3
Brasilialainen kyykky 8x3
Supersarjat kevyillä painoilla:
Potkut taakse 15x3
Potkut viistoon 15x3
Hip trust 10x3
Loitontajat 10x3
Sumokyykky kahvakuulalla 15x3

PV4: rinta ojentajat olkapäät
Penkkipunnerrus 10-8x3
Vinopenkki10x3
Pystypunnerrus 10x3
Ojentajat taljassa alas 12x3
Rintalihaskone 10x3
Takaolkapäät vinopenkissä käsipainoilla 10x3
Ojentajat taljassa päänyli 12x3
Pystysoutu 12x3

Salilla pyrin käymään sen 4-5 kertaa viikosa. Vatsoja reenaan sillon tällön. Yleensä yläkroppa päivänä. Peppu omana koska siihen toivois eniten kehitystä, koska mulla on jonku verran reisi dominanssia. Ja onhan sitä muutenki nii kiva reenata, että pyhitetään sille ihan oma päivä :)

:)Onkos jollain ollu käytösä joku hyvä voimaohjelma joka olis todettu hyväks olisin kiinnostunu kokeileen vähän "tosissani" tota voimailua :D
Ja jos jollain on muuten jotain yleistä kokemusta voimailusta ni olis kiva kuulla :)
Vaihdoin kuin vaihdoinkin mun 2-jakoiseni hetki sitten. Tilalle tuli voimapainotteinen ohjelma, joka rakentuu penkin, kyykyn ja maven ympärille 3:2:1 suhteessa (penkki 3krt/vko, kyykky 2 jne). Muutama pääliikettä tukeva apuliike / treeni, ja progressio ainakin nyt suhteessa lähtötason maksimeihin. Katotaanpa kauanko kestän tässä leikissä, vielä on aikaista sanoa. Eniten harmittaa mave vain kerta viikkoon, mutta kokeillaan nyt uskoa viisaampia, jotka totesi sen olevan ehdoton maksimi. Aika näyttää.

Tällä hetkellä teen 3-jakoista ja neljä reeniä tulee viikkon. Ajattelin kokeilla niin, että kun kierros on tehty niin aina se reeni, joka tulee kahteen kertaan viikossa niin toisen reenin teen volyymina. Saa antaa mielipiteitä ohjelmasta!

Selkä/hauis/ojentaja
ylätalja (lämmittelyä)
polvilta veto 1x10, 1x8, 1x6
a. selkä laitteessa 3x8-12
b. t-soutu 3x8-12
a. hauis taljassa 3x8-12
b. ojentajat taljassa 3x8-12
ojentajapunnerrus polvet maassa 3x10

Jalat
reiden koukistus 3x15
kyykky 1x12, 1x10, 1x8, 1x6
glute bridge 3x10-12
prässi level 3x12-15
a. sjmv kp 3x10
b. pohkeet 3x10-12

Rinta/olkapää
vinopenkki smith 2x10-12 2x6-8
peck deck 3x10-12
olkapäät laitteessa 1x10 1x8 2x6
takaolkapäät 3x8-12
a. pystypunnerrus kp 3x8-10
b. viparit sivulle 3x8-10

Treeni 1
Kyykky
Suorin jaloin maastaveto
Prässi

Treeni 2
Penkkipunnerrus
Vinopenkki käsipainoilla
Peck deck
Vatsat (jalannostot, rutistukset jalat ylhäällä, lankku - ilman taukoja 3 kierrosta)

Treeni 3
Pystypunnerrus tangolla seisten
Vipunostot sivulle kp
Hauiskääntö tangolla
Hauiskääntö käsipainoilla

Nyt kolmesti viikossa, maaliskuun alusta neljästi.

Treeni 1
Kyykky
Suorin jaloin maastaveto
Prässi

Treeni 2
Penkkipunnerrus
Vinopenkki käsipainoilla
Peck deck
Vatsat (jalannostot, rutistukset jalat ylhäällä, lankku - ilman taukoja 3 kierrosta)

Treeni 3
Pystypunnerrus tangolla seisten
Vipunostot sivulle kp
Hauiskääntö tangolla
Hauiskääntö käsipainoilla

Nyt kolmesti viikossa, maaliskuun alusta neljästi.
Puuttuuko sulla tosta tarkotuksella kokonaan selkä? :o

Vaihdoin kuin vaihdoinkin mun 2-jakoiseni hetki sitten. Tilalle tuli voimapainotteinen ohjelma, joka rakentuu penkin, kyykyn ja maven ympärille 3:2:1 suhteessa (penkki 3krt/vko, kyykky 2 jne). Muutama pääliikettä tukeva apuliike / treeni, ja progressio ainakin nyt suhteessa lähtötason maksimeihin. Katotaanpa kauanko kestän tässä leikissä, vielä on aikaista sanoa. Eniten harmittaa mave vain kerta viikkoon, mutta kokeillaan nyt uskoa viisaampia, jotka totesi sen olevan ehdoton maksimi. Aika näyttää.
Kiinnostas tietää kuinka kauan jaksoit tätä ohjelmaa ja kasvoiko voimatasot/ saitko lihasmassaa? Millä toisto - ja sarjamäärillä treenasit? Kuinka palautumisen kanssa? Ite alotin samantyylisen ohjelman (starting strenght). Mielenkiinnolla odotan kauanko jaksaa painoja lisäillä joka treeniin.:)

Kiinnostas tietää kuinka kauan jaksoit tätä ohjelmaa ja kasvoiko voimatasot/ saitko lihasmassaa? Millä toisto - ja sarjamäärillä treenasit? Kuinka palautumisen kanssa? Ite alotin samantyylisen ohjelman (starting strenght). Mielenkiinnolla odotan kauanko jaksaa painoja lisäillä joka treeniin.:)
Hei, edelleen mennään samalla ohjelmalla. 2x3 viikkoa putkeen, sitten on ollut maksimikokeilut ja sen jälkeen viikko - kaks bodailutyyppistä ja taas takaisin tuon 3:2:1 parin, tosin ekojen viikkojen jälkeen treenimäärät on kasvaneet 3:3:1 eli myös kyykkyjä kolmesti viikkoon. Yksi kyykkytreeni pitää sisällään vedon.

Sarjat on olleet 9x4 - 5x7 - 7x5 - 10x3 kyykyssä ja penkissä, vedossa ykkösiä lyhyillä (n.20-30sek) palautuksilla (alkoi 15 kpl vetoja 92,5 kg:lla, viimeksi oli 8 ykköstä 125kg).

Nuo on vaihdelleet joko niin, että viikolla on ysit, seiskat ja vitoset tai seiskat, vitoset ja kolmoset.

Kyykyssä kehitys ollut parasta, oon pystyny lisätä vielä viiden kilon korotuksia. Ykkönen on +27,5 kg. Penkissä sarjapainot noussut, mutta ykkönen ei. Mave +5kg ykköseen. Keskiviikkona olisi ykköstesti. Saa nähdä.

Kaikkiaan ohjelma ja treeni kuusi kertaa viikkoon alkaa olla aika raskas. Kroppa huutaa hoosiannaa ja vaatii palautumista. Erityisesti kyynärvarret ja olkavarret on lujilla.

Hei, edelleen mennään samalla ohjelmalla. 2x3 viikkoa putkeen, sitten on ollut maksimikokeilut ja sen jälkeen viikko - kaks bodailutyyppistä ja taas takaisin tuon 3:2:1 parin, tosin ekojen viikkojen jälkeen treenimäärät on kasvaneet 3:3:1 eli myös kyykkyjä kolmesti viikkoon. Yksi kyykkytreeni pitää sisällään vedon.

Sarjat on olleet 9x4 - 5x7 - 7x5 - 10x3 kyykyssä ja penkissä, vedossa ykkösiä lyhyillä (n.20-30sek) palautuksilla (alkoi 15 kpl vetoja 92,5 kg:lla, viimeksi oli 8 ykköstä 125kg).

Nuo on vaihdelleet joko niin, että viikolla on ysit, seiskat ja vitoset tai seiskat, vitoset ja kolmoset.

Kyykyssä kehitys ollut parasta, oon pystyny lisätä vielä viiden kilon korotuksia. Ykkönen on +27,5 kg. Penkissä sarjapainot noussut, mutta ykkönen ei. Mave +5kg ykköseen. Keskiviikkona olisi ykköstesti. Saa nähdä.

Kaikkiaan ohjelma ja treeni kuusi kertaa viikkoon alkaa olla aika raskas. Kroppa huutaa hoosiannaa ja vaatii palautumista. Erityisesti kyynärvarret ja olkavarret on lujilla.
Marjaana; painoa on tullut +3kg. Mitään valtaisaa läskikertymää en ole havainnut :) kyykyssä tosiaan lähtötaso surkea nolla (82,5kg) ja tekniikka persiillään. Penkissä tekniikka samoin oli hukassa, sitä on hinkutettu nyt. 72,5kg-> edelleen. Mave sujui jo valmiiksi, 140->145kg ohjelman aikana (n. 3kk).

Olen yrittänyt väkertää itselleni kolmijakoista saliohjelmaa. Salilla olen käynyt nyt n. 1,5 v ja aivan aloittelijan tasolla ollaan. Tällaista olen vähän kaavaillut:

Jalat, pakara:
-Kyykky
-SJMV
-Taakse potku laitteessa
-Reiden loitonnus
-Askelkyykky
-Pohkeet (vuoroviikoin istuen/seisten)

Selkä, rinta
-Penkki
-Avustettu leuanveto
-Vipunosto vinopenkillä
-Kulmasoutu
-Vatsarutistukset
-Lankku tms.

Olkapää, hauis, ojentaja
-Pystysoutu
-Vipunosto sivulle
-Takaolkapäät narulla taljassa
-Ojentajat tangolla taljassa
-Ojentat pääntakaa narulla taljassa
-Hauiskääntö tangolla
-Hammer

Ihan hävettää laittaa tämä kätöstys tänne, kun tosiaan ensimmäinen itselle mietitty ohjelma on. :D Varmaan monta asiaa jäänyt huomioimatta, mutta mielelläni otan parannusehdotuksia vastaan.

Olen yrittänyt väkertää itselleni kolmijakoista saliohjelmaa. Salilla olen käynyt nyt n. 1,5 v ja aivan aloittelijan tasolla ollaan. Tällaista olen vähän kaavaillut:

Jalat, pakara:
-Kyykky
-SJMV
-Taakse potku laitteessa
-Reiden loitonnus
-Askelkyykky
-Pohkeet (vuoroviikoin istuen/seisten)

Selkä, rinta
-Penkki
-Avustettu leuanveto
-Vipunosto vinopenkillä
-Kulmasoutu
-Vatsarutistukset
-Lankku tms.

Olkapää, hauis, ojentaja
-Pystysoutu
-Vipunosto sivulle
-Takaolkapäät narulla taljassa
-Ojentajat tangolla taljassa
-Ojentat pääntakaa narulla taljassa
-Hauiskääntö tangolla
-Hammer

Ihan hävettää laittaa tämä kätöstys tänne, kun tosiaan ensimmäinen itselle mietitty ohjelma on. :D Varmaan monta asiaa jäänyt huomioimatta, mutta mielelläni otan parannusehdotuksia vastaan.

Eihän tuossa mitään hävettävää ole! :P Jalkatreeni näyttää ihan hyvältä. Mietin vaan että mikä liike on tuo selkä-rintapäivän "vipunosto vinopenkillä"? Käsitreeniin lisäisin pystypunnerruksen kässäreillä ja vaihtaisin toisen ojentajaliikkeistä dippiin monipuolisuuden vuoksi :)

Eihän tuossa mitään hävettävää ole! :p Jalkatreeni näyttää ihan hyvältä. Mietin vaan että mikä liike on tuo selkä-rintapäivän "vipunosto vinopenkillä"? Käsitreeniin lisäisin pystypunnerruksen kässäreillä ja vaihtaisin toisen ojentajaliikkeistä dippiin monipuolisuuden vuoksi :)
Tuo vipunosto vinopenkillä on siis tällainen liike, varmaan joku toinenkin nimi olemassa. :)

Tuo vipunosto vinopenkillä on siis tällainen liike, varmaan joku toinenkin nimi olemassa. :)
Aa, selvä homma :)

mä oon nimenny ton perhoseks :D virallinen nimi lienee flyes vinopenkissä :)

mä lisäisin btw selkäpäivään viel jonku selkäliikkeen, esim ylätalja.

Hyvä pointti, komppaan selkäliikkeen lisäämistä! Ylätalja on hyvä ja siinä on kivasti vaihtelumahdollisuuksia (erilaiset kahvat, veto joko rinnalle tai niskan taakse).

Hei, nyt apua tänne päin. Mitä mä teen väärin kun mun takapuoli näyttää takaapäin tältä... housujen kanssa siedettävä, mutta tää näky takaapäin on kamala...oon treenannut melko kauan jo, mutta järkytyin taas kerran kun otin kuvan itsestäni takaapäin... näyttää siltä kun en oisi koskaan salia nähnytkään.
. 2016-03-14 10.50.12.jpg

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Suositut

Back
Ylös Bottom