SUPERCARB 1kg -40%

Mimmien suosikki- ja inhokkiliikkeet salilla?

Tämä on helppo! Ylivoimainen inhokki koskaan on takareidet taaksepotku laitteessa. Sittemmin olen sen suosiolla jättänyt pois, ja korvannut mm. taaksepotkulla taljassa. On vaan siinä laitteessa tehtynä itselle jotain niin vastenmielistä ettei epek.

Lempparein kaikista sitten taas on ristikkäistaljapunnerrus. Äijämäinen puhinaliike, plus palvelee myös narsismia kivasti siinä peilin edessä tahkotessa :D

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Inhokit ylätalja (tuntuu tyhmältä) ja kyykky, kun se on niin pirun raskasta, just kun saa tehtyä täydet sarjat niin taas pitää lisätä painoa ja taas se on niin ärsyttävän vittumaista. Suosikki on tällä hetkellä penkki, kun olkapää on kunnossa ja olen luultavasti vihdoin löytämässä oman nostoasennon eli pientä edistystä havaittavissa :)

ylivoimaisesti selkäliikkeet on inhokkeja, hyh hyh x_x entiedä mikä siinä on, onko niin heikot lihakset vai mikä, mutta aina tuntuu äärettömän raskaalta ja ärsyttävältä tehdä ko. liikkeitä :D käsien treenaus on parasta. <3

kaikkien muiden lihasten treenaaminen on kivaa, mut se mistä mä en todellakaan diggaa on treenata hauiksia. ihan sama mitä liikettä tekee, tuntuu aina vitun paljon pahemmalta kuin mikään muu :D !!!

lemppariliikkeet on ehdottomasti kyykky ja leuanveto :)

Viimeksi muokattu:
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Lähes kaikki ojentajaliikkeet kuuluvat inhokkeihini. En oikein tiedä miksi, mutta en vain tykkää niistä. Hack-kyykky ja prässi taitavat olla suosikkeja, koska niissä saan mahtavan poltteen jaloille. Kulmasoutua tangolla vihasin aiemmin, mutta nyt olen oppinut tykkäämään, kun siihen on löytynyt hyvä tuntuma. :)

Mun suosikkiliike vaihtelee vähän sen mukaan, mikä kulkee :D Kyykky kuitenkin on sellainen perusmukava liike. Poislukien ne hetket, kun jokin paikka krakaa ja tekee se kipeää...

Inhokit ylätalja (tuntuu tyhmältä) ja kyykky, kun se on niin pirun raskasta, just kun saa tehtyä täydet sarjat niin taas pitää lisätä painoa ja taas se on niin ärsyttävän vittumaista. Suosikki on tällä hetkellä penkki, kun olkapää on kunnossa ja olen luultavasti vihdoin löytämässä oman nostoasennon eli pientä edistystä havaittavissa :)

Niin se mieli muuttuu, ylätaljaa en tee enää niskan taakse ollenkaan, kummasi loppui kipuilut ja liikkeen epämiellyttävyys ja kyykyssäkin tein tänään uuden sarjaenkan, lisää puhtia seyraavaan treeniin :) Tän päivän tai oikeestaan viikon jälkeen ei harmita mikää muu kuin se, ettei pääse käymään salilla niin usein kuin haluaisi :)

Esim leuanvedosta en sano mitään kun ei tätä ruhoa kisko ilman nosturia ylös.

Mutta noista joita pystyn tekeen ees jotenkin kulmasoutu on alusta asti ollut mun mielestä kauheeta.

aluksi myös kyykky oli yhtä tuskaa kun en ees itteeni meinannu saada kyykystä ylös nyt sekin rupee tuntuu"kivalta". Samaa voi sanoa kaikista vatsoista jne alus sanoin etten ikän haluu näit tehä enkä tuu pääseen yhtään mutta kyllä se kin jo ihan ok alkaa menee niin kivax muuttuu en vaan oo pitänyt niistä joistaen suoriudu no tuo kulmasoutu on vaan niin älytöntä en tajuu mix en pidä.

Ehdoton suosikkini on mave, nyt oon alkanut pitään penkistäkin vaikka oonkin täys paska siin.

Kaikkea on kiva treenata, paitsi selkää! Tuntuu että en koskaan saa sinne kunnolla tuntumaa enkä oikeasti väsytettyä. Huomenna taas olisi sen vuoro..

Lempparina oikeastaan kaikki selkäliikkeet ja SJMV kuuluu suosikkeihin kans... Inhokkina taas kaikki rintapäivänliikkeet, jak.

Tämän hetken inhokki on kyykky. Syinä varmaan huono tekniikka, paukkuvat polvet ja erimittaiset jalat. Kyykkyä suurempi inhokki on askelkyykky jonka olen eliminoinut kokonaan saliohjelmastani. :face:

Tämän hetken lemppari on ylätalja leuanvetotyyliin. Sellainen kiva machoiluliike jossa saa tiheään lisätä painoja. :hyvä: Myös vatsat ovat tuntuneet harvinaisen kivoilta viime aikoina, ehkä siksi että vatsalihasten kunto parantunut ja vatsojen teko ei ole enää niin tuskaista.

Top 3 inhokit: leuanveto, penkki ja askelkyykkykävely. Ja lähes koko ajan näitä totta kai ohjelmissani pyörii mukana, kun tehokkaita ovat.

Suursuosikit: mave, kyykky, SJMV ja uusimpana GHR.

Juoksijan askelkyykky smithissä on ihan perseestä :D Liian raskasta. Sit tykkään puolestaan treenata sjmv, mavee, selkää esim kulmasoutua ja olkapäitä.

Inhokkeja ranskalainen punnerrus (koska sattuu kyynärpäihin tangolla ja käsipainot tai kahvakuulan pelkään pudottavani naamalleni -> en uskalla ottaa tarpeeksi painoa) ja kaikki tasapainoa haastava kuten askelkyykyt (erityisesti kävelynä), yhden jalan maastaveto yms.
Suosikkeja melkein kaikki muut mitä oon tehnyt vapaapainoilla. :D

Hmm. Suosikkiliikkeitä varmaan pystypune, viparit ja lähes kaikki vatsaliikkeet (love it!)
Tykkään kyllä myös jalkaprässistä ja reidenkoukistuksista.
Kyykyt on sitten niitä inhokkeja, peruskyykky varsinkin. Askelkyykky on kiva, mutta muut..
Maveen oon hankkimassa remmejä, kun siitä hommasta ei vaan tuu mitään ilman.. :D

Kyykyt - eisshhaatana että vihaanvihaan, mutta pakko kai niitäkin on tehdä :D Alaselän kanssa on muutenkin probleemaa, ja pelkään sitä etten pääse joskus ylös. Muuten rakastan jalkojen treenaamista yli kaiken, jos vain kyykyt voisi skipata.

Myös penkki ja leuanvedot kuuluu top3-inhokkilistaani. Suosikkiliikkeitä onkin sitten kaikki muut

Suosikkiliikkeitä on vaikka kuinka, tällä hetkellä on kova motivaatio selän kasvatteluun ja hiljalleen alkaa tuntumaakin paremmin saada sinne eli selkäpäivä on lemppari. Sitte sjmv on vaan jotenki hauska ja smith-kyykky. Jossain vaiheessa penkkaaminen oli ihan parasta, mutta sittemmin alkanut pelätä tangon alle litistymistä ilman varmentajaa, niin rintaliikkeistä vinopena käsipainoilla on tällä hetkellä lempirintaliike. Ojentajat ei kehity mihinkään, niin ojentajaliikkeet tuntuu vaan masentavalta. Ja oon ihan sysipaska kyykkäämään vapaalla tangolla, niin se on suurin inhokkiliike. Enkä sitä sitte teekään, ei jaksa kiusata itteään.

Vatsalihasliikkeet on ylivoimaisesti kamalimpia. Rintaan ottavista liikkeistä en myöskään ole koskaan pitänyt, tosin niitä lihaksia en enää treenaakkaan, kun rinnukset alkoi näyttämään ihan kamalilta :D Käsien ja selän treenaus on ihan parasta! Jalkatreeni on silloin paskaa kun tajuaa, että ei tästä nyt vittu tule mitään. Mutta sitten ne jalkapäivät, kun painoa voi laittaa vähän joka liikkeeseen enemmän kuin ennen ja kaikki sujuu kuin rasvattu ovat melkein huikeampia kuin käsitreenit :D

Edit: Perus kyykky on ihan järkyttävä. En voi laittaa kuin 20kg painoa ja ylösnoustessa meinaa silti lähteä taju. Ihan ekan sarjan aikanakin. Kuitenkin hack sujuu ihan ongelmitta.

Suositut

Back
Ylös Bottom