Yksi liittyypi ylistäjien joukkoon. Loistavasti onnistunut tilaisuus. Nyt pitäisi periaatteessa osata poseerata ainakin sinnepäin, tosin ainakin mulle jäi fitnessposeissa vielä muutama asia hampaan koloon, mutta ei auta kun harjoitella jos ne palaset sitten loksahtavaisivat paikalleen että "ahaa, näinhän tämä toimiikin!". Eniveis mielestäni onnistunut reissu, kyllä tän takia kannatti Tampereeltakin asti lähteä
.
Suuri kiitos järjestäjille ja vetäjille! Mielestäni oli hienoa että jokaisen lajin kilpailija pääsi paikalle neuvomaan, Mimmi tavallisen fitnesin (vaparillisen), Vilmis Body Fitnesin ja Armi kehonrakennuksen puolelta. Hienoa! Tätä lisää! Keväällä ollaan uudestaan mukana - toivottavasti kehittyneempänä ja paremmin posettavana. Erityiskiitos Vilmikselle kun viitsi vääntää ja kääntää mua oikeisiin asentoihin kuvien ottoa varten, katsotaan jos viitsin laittaa niitä kuvathreadiin...
Järjestäjille - luulen että kevään miitti sujuu siinä mielessä paremmin, että moni varmaan vähän "ujosteli" vielä tällä kertaa, eikä osannut/kehdannut pyytää henkilökohtaista mielipidettä/koutsausta. Olisko kevään pose-koulu mahdollista järjestää paikassa jossa olis tämä "yleinen" poseerauksien opettelu ja näyttäminen, jonka jälkeen halukkaat voisivat käydä arvioituttamassa ja näyttämässä kuntoaan vetäjille ja saada sitä henk. kohtaista palautetta, ihan kahden kesken?
Tää posemiitti toimi kuitenkin loistavasti "jäänmurtajana" ja varmaan nyt jengi uskaltaa paremmin kun on kokenut et "aaa, ei se nyt niin kamalaa ollutkaan". Ei porukka siä toisia arvostele. Täys "tuska" keskittyä siihen omana poseraaukseen niin että menee kaikkien taiteiden sääntöjen mukaan. Ja voi luoja että tuli kuuma! :D :hikilätäkkölattiallajakolmelitraavettä:
ZannaZ kiittää ja kumartaa! Over and out!
P.S.
Jos joku EI MISSÄÄN NIMESSÄ tahdo että liitän tänne kuvia Manalasta niin ilmoittakoon mulle, vaikka privalla. Muutama kuva tosiaan tuolta Manalasta on, ei muualta.