Mimmien poseerauskoulu - mimmitmiitti la 22.1.2005!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ironbutt
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Helga sanoi:
Tossa vain pohdiskeltiin, että sopisiko ajankohta keväämmällä paremmin? Eli ehdotankin ajankohdaksi esim. huhtikuuta vaikka Nutri Plus-kisojen jälkeen ja paikaksi Ironbutin jo ehdottamaa Turkua! Tosin voidaanhan täällä muukin miitti pitää kuin "posetusmiitti", jos esim. gurujen on vaikea tänne päästä.

Mä olen ainakin ihan törkeen possussa kunnossa, eli keväämmällä sopis mullekin (nyt tammikuussa en edes ehtisi).
Turku saa kannatusta täältä.

Kylläpäs te ootte ujoja!

Minä järkeilisin asian niin, että poseerauskoulu on hyvä pitää nyt tammikuussa ja uudelleen sitten myöhemmin keväällä. Näinollen ehtisi harjoitella niitä poseerauksia koko lopputalven ja sitten keväällä voitaisiin katsoa onko opit menneet perille ja josko vielä olisi jotain korjattavaa.

Kehoposeeraukset on nimittäin tosi vaikeita - ei niitä jaksa aloitteleva kovin kauaa kerralla ees tehdä. Välillä tuntuu, että posettaminen on rankempaa kuin tiukan aerobisen tekeminen...

Ja onhan noita poseerauskouluja hyvä pitää aika ajoin muutenkin - kerralla ei kannata hirveen isolle porukalle pitää kun opettajia pitäisi olla tosi monta ettei se mene ihan plörinäksi. Jokaisen osallistujan on hyvä saada henk. koht. opastusta että varmasti oppii. Muutenhan se ois melkein sama ku katsoa toisten posekuvia netistä...

Olisi tosi mukavaa että tuo järjestettäis! Itselleni sopii vallan mainiosti 22.1, koska olen menossa kevään kisoihin, joten kaikki harjoittelu on nyt tarpeen!!! Helsinkiin on helpompi tulla, kun Lahteen, joten on muutenkin harmi, että melkeen kaikki fitnessiin liittyvä järjestetään aina Lahdessa :wall:

Eikä mitään myöhemmin. Mitäs kaikki ny täällä pelkää, sinne vaan. Ei nää mitkään lihaksen koon mittauskisat oo. Eks jeh? Samapa tuo vaikka on massakaudella, mennään pitämään hauskaa ja rupatellaan.

Minulle 22.1. sopii mainiosti. Ja Faidra, elähän nyt tentin takia, haluan nähdä sut...:) Luet tenttiin edellisellä viikolla, nii!

Juu juu - kyllä tuo järjestetään.

Tulkaa nyt kaikki vaan rohkeasti mukaan - ei siellä tarvi alusvaatteisillaan/bikineissä keikailla. Kyllä sitä poseerausta voi opetella ihan tavan treenikamat niskassa.

Omaa kuntoa voi sitten tarkastuttaa kahden kesken jossain sopivassa tilassa ni ei tarvi hävetä niitä joulukiloja.

Faidralle:
Lue nyt suurin osa tenttiä varten - älä säästele sitä edelliseen viikonloppuun.

Näin voit osallistua vaikka vain vähän kompaktimminkin tuohon mimmit miittiin: lauantaina puolen päivän aikaan Helsinkiin ja iltajunalla takaisin. Sunnuntai päivä jää tällöin vielä lukemista varten. Ja junassahan on tosi hyvä lueskella!

Mä haluan ainakin mukaan! Koiran takia ei voi iltaa jäädä istumaan, mutta poseerauksia olisi tosi mukava oppia. Toivottavasti miitti järjestyy!

Melly sanoi:
Mä olen ainakin ihan törkeen possussa kunnossa, eli keväämmällä sopis mullekin (nyt tammikuussa en edes ehtisi).
Turku saa kannatusta täältä.

Hieno idea Ironbutt!

Niinkuin Helga, Melly, Sakael ym. kumppanit totesivat keväämmällä olisi myös mulle parempi. Eikä pelkästään oman possun kuntoni takia, (joka kyllä on totta) vaan tammikuu on aivan täynnä ohjelmaa, enkä saa mitenkään vapaata töistä. Tää on tätä työn, opiskelun ja treenauksen yhteen sovittelua, joka vaatii pikkusen aina kikkailua.

Jos nyt pidätte miitin niin, voitasko kuitenkin sopia heti uus keväälle???? Mitäs sanotte? :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Alkaako tää olla jo lukkoon lyöty, että uskaltais varata lennot täältä kaukaa pohojoosesta sinne etelän lämpöön? :)
Ja FAIDRA prkl, nyt ne Kvantitatiivisen fysiikan Euroopan kuivimmat kirjat kouraan ja luet ennakkoon. Tai sitten käyt väläyttään pepsodenttia proffalle ja kysyt et saisinko millään vaikka siirtää tenttiä, jookos kookos...ja pretty please vielä lisäksi! :thumbs:

Juu. Lyödään lukkoon tää. Eli miitti järjestetään lauantaina 22.1.2005 klo 14.00 alkaen Helsingissä.

Funtsin ja sovin tarkemman aikataulun, paikat yms. viimeistään huomenna torstaina. Keskustelua aiheesta ja ohjelmasisällöstä käydään varmasti jo tänään Pakkotoiston IRC-kanavalla - kynnelle kykenevät megeen. Mä roikun siellä varmaan jo viiden jälkeen...

Viimeksi muokattu:
ideana tosi hyvä!!!!
Toki tuollainen kiinnostaa, mut katson lähempänä ajankohtaa että miten pääsee mukaan!!

Tosin nyt varmaan täytyy alkaa estii niitä lihaksia :nolo:

Tuonne miittiin ei sitten todellakaan ole mitään kunto tai lihasmassavaatimuksia. Eikä haittaa, vaikka treenitaustaakaan ei olisi juuri lainkaan. Mitä aikaisemmassa vaiheessa noihin poseerauksiin pääsee tutustumaan, niin aina vaan parempi. Voipi olla, että jokunen oppii hahmottamaan kehostaan joitakin uusia lihaksia.
Eli yksinkertaisesti riittää, että on mimmi ja kiinnostunut asiasta.

Eikä myöskään tarvi pikku pikku bikineissä hypähdellä, samanhan se meille on, vaikka olisitte untuvatakissa ;) Toki, jos nyt edes jotain hieman myötäilevämpää on yllä, niin hommasta on enemmän hyötyä teille itsellenne.

Jos keväämmällä tällasta vielä järkätään uudestaan niin count me in!! :hyper:
Nyt on niin kiirusta ettei millään pääse täältä asti sinne etelään matkustelemaan, varsinkaan kun ei ole omaa autoa..

Mutta kiinnostusta löytyy todella paljon, toisten punttimimmien tapaaminen myös houkuttaa, ystäväpiiristä kun löytyy enimmäkseen sohvapottuja :(

Järjestin lauantaille vapaata, joten tulen mukaan. :hyper:

Upeata! Kaikki megeen vaan!

Tarkempi poseerauskoulun pitopaikka ilmoitetaan viimeistään viikkoa ennen mimmit miittiä. Jos paikka on kovin outo niin sovitaan treffit keskustaan esim. Pakkiksen kauppaan ja siirrytään siitä sitten yhtämatkaa eteenpäin. Ettei kukaan eksy. Ja kaikki pääsee tapaamaan legendaarisen Miken!

Kyytiä en kyllä tunnu saavan tuoksi viikonlopuksi ja junalla on vähän turha tyyristä lähteä Hesaan täältä peräkyliltä. Joten jospa tällä kertaa jättäisin väliin ja sitten seuraavan kerran tulisin mukaan. Jonkun näköistä kimppakyytiä voisi yrittää järkätä Itä-Suomalaisten mimmien kanssa?

Missukka sanoi:
Jonkun näköistä kimppakyytiä voisi yrittää järkätä Itä-Suomalaisten mimmien kanssa?

Mistäs päin olisit tulossa? Meidän kyytiin vois mahtua pari tyyppiä seuraavilta paikkakunnilta tai niiden liepeiltä: Mikkeli, Kouvola, Lahti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom