Mimmien poseerauskoulu - mimmitmiitti la 22.1.2005!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ironbutt
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Josko minä sittenkin uskaltautuisin mukaan. :) Narutoppi ja kireät housut kuullostavat kyllä melko pelottavilta asioilta. :jahas:

Minun ja avomieheni luona voi myös yöpyä, mikäli siihen on tarvetta. Kahdelle ihmiselle löytyy majapaikka Hesan keskustasta.

Stalwart sanoi:
Stalwart tulee mukaan! Siis ilmoittautumisen voi vahvistaa. Tosin kaipaisin majapaikkaa, sillä omasta takaa ei nyt järjestynyt. Mitenkäs sen kimppatreenin kanssa? Ei taida enää mahtua ohjelmaan? Siellä uimahallilla on varmaan sali?

Hieno homma!

Töölössä asusteleva Hilkka on luvannut majoittaa 2 hlöä. Buukkasin alustavasti sut ja MillaMagian hänen luokseen. Laitan sulle privalla Hilkan puh. nron.

Uimahallilla on sali ja voidaan toki tehdä treenikin siellä - mikäli kerätään. Riippuu miten nopeita mimmit on oppimaan noita posetuksia. Kello 14-17 välillä luulisi kuitenkin ehtivän tekemään yhtä jos toistakin.

Ironbutt sanoi:
13.00 Pakkotoisto-kauppaan tutustuminen jonka jälkeen kimppasiirtyminen
Kaikille mimmeille 5% ale mitä sitten ostavatkaan. Koitan myös hommata jokaiselle lahjaksi Erno Poluksen 2005 vuoden kalenterin, infoan asiasta jos onnistuu.

Ironbutt sanoi:
Hieno homma!

Töölössä asusteleva Hilkka on luvannut majoittaa 2 hlöä. Buukkasin alustavasti sut ja MillaMagian hänen luokseen. Laitan sulle privalla Hilkan puh. nron.

Uimahallilla on sali ja voidaan toki tehdä treenikin siellä - mikäli kerätään. Riippuu miten nopeita mimmit on oppimaan noita posetuksia. Kello 14-17 välillä luulisi kuitenkin ehtivän tekemään yhtä jos toistakin.

Hyvä homma että majoitus järjestyy :) Kiitos sulle buttis!

Joku vielä liiskaa mut kärpäsenä, kun ilmestyn paikalle muiden sekaan...
Vielä viikko aikaa hankkia itseluottamusta lisää ja lihakset, että olisi edes jotain, mitä yrittää poseerata :D

En taida kyllä edes omistaa yhtiäkään tiukkoja trikoita saati sitten pyöräilyshortseja - mun takapuoli on aina kiertänyt sellaiset kaukaa. Mutta koitetaan keksiä jotain vaatetusta, jossa voisi poseerausta harjoitella.

Odottelen jo niin innolla seuraavaa viikonloppua :kippis1:

hille sanoi:
Ilmoittaudun myös mukaan! :)

Hienoa - lisäsin sut listalle!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kuulostaapa hienolta minä tulen mukaan kuitenkin ainoastaan tohon päivän osioon ja jätän iltasyömingit väliin, kun en viitsi dieetin takia tulla turhaan itseäni kiusaamaan. :)
//Carina

Ja erityisesti fitnessistä/body fitnessistä kiinnostuneet, ottakaa mukaan jotkut korkeakorkoiset kengät, koska asentoja kannattaa harjoitella aina myös kengät jalassa.

Fitnessissä kengät saavat olla täysin oman maun mukaiset, mutta bodyfitnessissähän mm. kenkien pohjan maksimi paksuus ja koron maksimi korkeus on määritelty.

Kenkien pitää olla malliltaan klassiset "stiletto"-tyyliset korot (piikkikorko) ja varpaista suljetut (ei avonaiset). Kilpailija saa itse valita kenkien värin ja tyylin. Pohjan paksuus saa olla enintään 6,35 mm (reilut puoli senttiä) ja piikkikorko korkeintaan 127 mm (12,7 cm). Korokepohjakengät (ns. tolppakorko) ovat ehdottomasti kielletyt.
Lähde: Suomen Fitnessliitto ry, Body fitness-säännöt.

Jos ilmottaudun mukaan niin onko mahd. saada majoitusta la-su? Käyn ruokkiksella kysymässä junalippua. Ilmoitan sitten tuunko mukaan.

On toki - Hilkan ja Sakaelin luona on tilaa. Ja meillekin mahtuu.

Minäkin tulen. En ole ennen "Mimmimiiteissä" käynyt, mutta nyt tuo ohjelma on niin kiinnostava että rohkaisen mieleni. Kiitos hurjasti järjestelyistä.

Missä tuo kello 11 alkava Lisäravinne luento pidetään?

Mä tsekkaan sen osoitteen ja mestan nimen tän illan aikana ja päivitän tonne ekaan viestiin.

oikeaoppisista fitness-poseerausasennoista

En viitsi uutta threadia aloittaa kun menee tän poseerauskoulu-threadin jatkoksi oikein kätevästi kun kuitenkin samaa asiaa käsitellään, eli mua askarruttaa fitnessposeerauksien suoritustapa nykyään.

Kun ainakin Suomessa on nähty vielä kisoissa tätä "perinteistä" toinen käsi takana ja toinen edessä, vähän oudossa asennossa. No, kaikki tietävät sen.
Mutta vähän aikaa sitten surffailin fitness-liiton sivuilla ja törmäsin tähän ilmiöön että kädet pitäisi pitää "luonnolisesti" suoraan sivuilla.

Tsekatkaa vaikka fitnessliiton sivuilta kuvat oikeaoppisesta poseerauksesta
http://www.kpfitness.fi/fitness_saannot.html (scrollatkaa alaspäin ja katsokaa noi kuvat missä Pajulahti näyttää mallia)

Kumpi on siis oikeatapa NYKYÄÄN suorittaa sivuposeeraukset? Perinteisesti kädet pois tieltä, toinen eteen ja toinen taakse, vai tämä uusi (kansainvälisissä kisoissa tietääkseni jo käytössä oleva) kädet luonnollisesti suoraan sivuilla?

Mielestäni tämä olisi hyvä tietää, että jos Suomeenkin on tullut jo tuo viimeinen poseerausmalli niin sitä tulisi opetella, jo nyt poseerauskoulussa.

Mielipiteitä? Tietoa? Tää tosissaan häiritsee mua, ja kovasti oon sitä ite miettinyt. Kuitenkin jo Fitnessliiton sivuilla on toi uus malli, ni pisti tosissaan miettimään että pitääkö Suomessa vielä tuo "perinteinen tyyli" vai onko tuo uusi jo tännekin rantautunut ja pesiytynyt? Mikä on oikea ja virallinen tyyli tällä hetkellä ja jatkossa? :confused:

Miten kevään kisat? Kummalla asennolla siellä mennään? Ja jos tuo "perinteinen" tyyli vielä pitää niin onko tuo uusi tyyli tulossa viralliseksi täällä koto-Suomessakin? Ja jos niin millon? Ja jos ei ni miksei? Olishan se tavallaan hyvä jos Suomella ja kasvainvälisillä kisoilla olisi yhteinen linja (edes poseerauksissa :rolleyes: ), tosin mielestäni tuo uusi tyyli on jotenkin hämärä, kädethän peittävät jalkoja ja kroppaa typerästi jos ne vaan ovat tuossa sivulla, tiellä ikäänkuin.

Lisäravinneosio pidetään siis Natura Media -nimisessä lisäravinnekaupassa la 22.1 klo 11.00 Osoite Lönnrotinkatu 4, Helsinki. Aivan homobaari Herculeksen ("Herkku") vieressä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom