Mimmien habamitat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suni
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
yhyy, se on vasta 27cm :itku: mut olen huomannu et xs-paidoissa hihat kiristää :D HA!

Mulla sama:lol2: Tai no taitaa hitusen pinempikin,joten ällös masennu.Haba se on sekin:)Läskiä ei kyllä käsissä ole,eikä oikein muutenkaan.Meikäläinen aika pieni ja "timmi"(jos kehtaa itseään kehua)Aino minkä olen oikeasti huomannut ongelmaksi on se, että etureidet ei suhteessa mahdu enää mihinkää farkkuihin.Muutenkin toi farkkujen ostaminen on iso onkelma.Kun reidet mahtuu niin napit ei mene kiinni ja kun muuten ois hyvät, niin ne ei sitten pysy jalassa.Sopivan pituisista farkuista onkin sitten turha edes unelmoida:jahas:Onneksi colleget ja trikoot on muotia.Niin mukavan lokoisat vaatteet eikä tyyliltää kaipaa mitään ehostusta:)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tänään tuli mitattua, koska testaan tuota TTT:tä. Pitää sen jälkeen mitata uudestaan jos vaikka kasvais. Nyt vasen hanskanympärys on 36,5 senttiä ja oikea 35. Pumpissa tietenki! Taitaa tosiaan tuo paksuus tulla suurimmaksi osaksi ojentajasta ja ojentajaröllöstä..:D

e. piti muuten tarkistaa, tullu sittenkin sentti lisää, eli 34cm jännitettynä, ilman pumppia. Oho.

e2. Siis forkku, ei haba!:D

No niin, masenna vaan! :D

No ei... "älä märise, mee salille läski" Kuten kerran eräs ystäväni tokaisi.:lol2:

Mulla sama:lol2: Tai no taitaa hitusen pinempikin,joten ällös masennu.Haba se on sekin:)Läskiä ei kyllä käsissä ole,eikä oikein muutenkaan.Meikäläinen aika pieni ja "timmi"(jos kehtaa itseään kehua)Aino minkä olen oikeasti huomannut ongelmaksi on se, että etureidet ei suhteessa mahdu enää mihinkää farkkuihin.Muutenkin toi farkkujen ostaminen on iso onkelma.Kun reidet mahtuu niin napit ei mene kiinni ja kun muuten ois hyvät, niin ne ei sitten pysy jalassa.Sopivan pituisista farkuista onkin sitten turha edes unelmoida:jahas:Onneksi colleget ja trikoot on muotia.Niin mukavan lokoisat vaatteet eikä tyyliltää kaipaa mitään ehostusta:)

mulla taas noiden farkkujen kohdalla (s-36-27) on niin että reidet just ja just menee mut vyötärö onkin 3-5cm liian isot ja jos otan kokoa isommat et reisillä ois tilaa niin vyötärö kasvaa 5-7cm liian isoksi :jahas: pitäs olla joku personal-vaatteiden tekijä :)

Jännitettynä, ilman pumppia vasen 34cm ja oikea 33cm.

Aika vähän habaa treenaan eristetysti - mutta tuossahan se esim. ylätaljan vastaotteella, leuanvedossa sekä alataljassa myötäotteella kehittyy.

Hauiskääntö irtopainoilla vasaraotteella kerran viikkoon taitaa olla ainut suoraan habaan kohdistettu liike ohjelmassani.. Enempi mä tahdon noita olkapäitä pumpata :)

mitta keväällä 27cm ja nyt oikea reilu 29 ja vasen vähän vajaa! kivaa, kasvanu on, vaikka paino on heitelly 52-55 välillä eli mitenkään iso en ole :)

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
29cm molemmat. Tuli sairasteltuu tässä pitkään ja tuntuu että lihakset vaan kuihtuu :( Ei muuta ku varovasti taas treenaamaan flunssan jälkeen!

29 cm vielä näköjään, vaikka treenit jääny lähes totaalitauolle kesän tultua. pienihän toi vielä mut kiirekkäs tässä minnekään :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom