Mimmien habamitat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suni
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jep, tää on sellainen postaus, jota en ikimaailmassa olisi uskonut tekeväni. Kuitenkin eilen sitten otin mittanauhan kauniiseen käteen, koska uteliaisuus (tämän threadin suosion siivittämänä) ei ottanut laantuakseen. 37cm tuli mittaa ja kun puristin mittanauhaa niin että fläsät litistyy ihan lihvaan, niin sain 35cm.

Vieläkin hävettää, että aion aivan näillä hetkillä oikeasti postata tän viestin.

Mikäs tuossa hävettää? Eiköhän täällä suurin osa halua käsiin lisää lihaa ja siulla sitä ilmeisesti jo on. :D

Mikäs tuossa hävettää? Eiköhän täällä suurin osa halua käsiin lisää lihaa ja siulla sitä ilmeisesti jo on. :D

No mä ajattelen tästä suurin piirtein samaa kuin ylipäätään mittojen ottamisesta :). Mutta olin kuitenkin niin yllytyshullu, etten malttanu olla mittaamatta. Ja koska mittasin, niin en pystyny olee postaamatta, vaikka mä en niin haluais olla missään tekemisissä näiden mittapostausten kanssa :). Te senkin siat, saitte mut mittaamaan :rolleyes:

Kylmänä ja jännitettynä 31cm...fläsää siinä ei ole, kun se kertyy kaikki perseeseen...:D
Ooh! Se on kasvanut:hyvä: 32cm nyt (kylmänä ja jännitettynä) vaihdoin treenitaktiikkaa, olen tehnyt supersarjoja ja mahdollisimman isoilla painoilla...toimii!:rock:

Mäkin järkytyin tänään... munkin hauis on kasvanu sentin!!!!

Nyt siis 32 ei enempää eikä vähempää ;)

Voi itku, ei se oo kuin 29,5 cm. Eihän tossa rasvaa oikeestaan oo, mut säälittävän pienet mun kädet silti on.
Tällaisiin pitkiin "apinakäsiin" pitäis kerätä aika paljon lisää lihaa ennen kuin ne näyttäis edes joltain :jahas:

Voi itku, ei se oo kuin 29,5 cm. Eihän tossa rasvaa oikeestaan oo, mut säälittävän pienet mun kädet silti on.
Tällaisiin pitkiin "apinakäsiin" pitäis kerätä aika paljon lisää lihaa ennen kuin ne näyttäis edes joltain :jahas:

Kuin myös ;) ne pitkät apinakädet nimittäin...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vasurissa 29,5 ja oikeassa 30. Vaikka oon vasenkätinen :( Fläsää saattaa olla myös vähän mukana, mutta eipä hirveesti kuitenkaan.

Täytyihän minunkin kaivaa mittanauha esille. 30.5 senttiä näyttää olevan jännitettynä eli :rolleyes: Noh, pienihän minä muutenkin olen.

Ensinnäkin nöyrimmät anteeksi pyyntöni, kun tunkeilen!
Mutta ei sinulla kyllä mikään pieni toi hauberi ole! Joskus muistan lukeneeni, jostain seiskasta Mr. Finlandia miesten mittoja niin aikalailla 30-34cm väliin tais olla nuo hauikset.:thumbs:

Jaa enpä tiedä itkeäkö vai nauraako... Syyskuussa olin mitannut oikea 31,5cm ja vasen 31cm. Pakko olla mittavirhe, ei kai ne nyt perhana ole voinut pienentyä eihän!!!???!!! Nyt olis oikea 31 ja vasen 30. Vaikka olen nimenomaan yrittänyt kasvattaa tuota...

Hoho, oli ihan pakko mitata:D Oikea hauis 31,5 cm ja vasen 30,5 cm. Fläsää ei kauhiasti, kai nää tällaselle 173-senttiselle rimppakintulle ihan riittävät on.

Molemmat käpälät 38.5cm...en ollutkaan aikoihin mitannut, viimeks tais olla 36cm, vyötärönympäryksen ollessa sama...eli on kasvanu muuta ku rasvat:lol2: Kattoo ku kisadietti on läpikäyty, että mitä se sitten näyttää...:rolleyes: Aika tiukalta nuo tuntuu, tiiä sitten...

Enpä usko, että mulla kyse rasvan palamisesta...ikävä kyllä. Samanlaisilta nuo käpälät näyttää ku ennenkin. Vaikka itehän sitä on sokea muutoksille. Ongelmana mulla on kun en saa muka ojentajiin muotoa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom