Mimmien habamitat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suni
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
34,7cm vasen, oikea sentin jäljessä. Huomaa kyl, että jälkeläistä on tullut kannettua toispuoleisesti. (Oma pituus 160cm)

Zone-sarja -42%
Ei ole enää vaikeeta ostaa vaatteita kun ei kiristä.

Tää on ongelma. Sama selän kanssa. Viimeksi vitutti, kun joutui repimään juhlapuvun selässä olevaa vetoketjua kiinni :jahas: Myytäiskö jossain 38-kokoisia vaatteita, joissa selkä on kokoa 40?...

:offtopic:

Tää on ongelma. Sama selän kanssa. Viimeksi vitutti, kun joutui repimään juhlapuvun selässä olevaa vetoketjua kiinni :jahas: Myytäiskö jossain 38-kokoisia vaatteita, joissa selkä on kokoa 40?...

Hehee, myytäiskö jossain vaatteita, jotka on vyötäröstä kokoa 32, hartioista 34-36 ja perse-reisiakselilta 36-38?:D

34,5cm. En oo mikään superhoikka, mutta ei mulla käsivarressa fläskiä juur ole, ne on kertynyt tuonne alavatsan seudulle.

Mutta mä olen rakenteeltani sitten sellainen mörssäri, eli mulla on isot lihakset, olin reenannut tai en, oli voimaa tai ei.. Kait mä sitte oon semmonen testosteronitäti :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
itsellä tippunut dietin mukana haba ympärys mutta äskön töissä mitattuna oli 35.5 noin.

mä tein peliliikkeen ja ostin paidan missä piti olla hihat pussimalliset :D nyt mahtuu hauikset ja olkapäät mukavasti mutta pusseista ei tietoakaan :) mutta näyttää hyvälle kun ei krinnaa.

itse oon keskivartalolta kokoa s, rinnan ympärys m ja hartiat L. Yritä siinä etsiä itsellesi paitoja :D topit menee kun ne ei kiristä hartioista mutta t-paidat tuottavat eniten ongelmia

Mie oon tyytyväinen kun oon kutistunut siitä tilanteesta, kun maha kokoa XS ja rinta/hartiaseutu M. S koko menee nykyisin mukavasti, eikä tuo nyt niin haittaa että vyötäröltä vähän lököttää, kun ottaa vaan oikeen mallisen paidan. Ojentajat on vähän röllöttävän sorttiset edelleen, ja epäilen ettei niistä mitään virtaviivaisia saakaan, kun tulee penkattua sen verran paljon... (määrällisesti paljon, ei painollisesti :D )

haius kesäkuussa ollut lötkönä 29 cm. kesäkuussa alkoi salitreeni, ja nyt haius oli jännitettynä 28 cm. läskiä tainnu lähteä ja/tai mittausvirhe ;)

Kait se ympärysmitta tuolla 36:n kieppeillä pyörii. Pitäis taas mitata..

Jännitettynä molemmat 32 senttiä. Valitettavan totta että sitä lisäympärystä antaa ihan joku muu kuin lihas.. :D

Enpä kehtaa tänne vielä lukemia laitella, kun on ihan narukäsi. Mutta vähän järkytti, kuinka tiukkoja T-paidat yms. olivat Italiassa käsivarsien kohdalta! Mulla puristi, vaikka ei todellakaan ole mikään kunnon haba edes. Hassuja nuo italialaiset. ;)

Uwish:llä melko respect nuo forkut!! :rock::worship:
Melkeen isommat ku meikän habat, jotka jännitettynä 33,5 molemmat.

Uwish:llä melko respect nuo forkut!! :rock::worship:
Melkeen isommat ku meikän habat, jotka jännitettynä 33,5 molemmat.
Kiitos!:D Niitä on kyllä tarkotus tosta vielä kasvattaa, mikäli vaan onnistuu. Jotenkin vaan tuntuu ettei niille ole tapahtunut aikoihin mitään vaikka voimaa onkin tullu.:rolleyes:

e. piti muuten tarkistaa, tullu sittenkin sentti lisää, eli 34cm jännitettynä, ilman pumppia. Oho.

e2. Siis forkku, ei haba!:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom