Mille tuoksut? (lue ohjeet threadin 1. viestistä)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No hitto. enpä haluais laittaa tota.. Kiva sitte päästä vaikka joillan festareilla ruumiintarkastukseen

siis tota armanin maniaa

Pariisista tarttui Creedin shopista creed millesime imperial. Suunniteltu jollekin saudiprinssille, niin luulisi kelpaavan meitsillekin

Ostin deodorantiksi GANTin Adventurea. Tuoksuu ihan hyvälle.

Sain synttärilahjaksi Escadan Sunset Heat-tuoksun, joka onkin ollut ahkerassa käytössä nyt, vaikka ei ehkä ihan niin huippua olekaan kuin Escadan Into the Blue(:haart:).

Tällä hetkellä käytössä L'eau d'Issey pour Homme (Issey Miyake).

Giorgio Armani Attitude ja Emporio Armanin White (aiemmin myynnissä Suomessa, ostin juuri lentoasemalta jonain AIDS-hyväntekeväisyyspakkauksena). Hyvä olla täysin eri tyyppiset tuoksut. Dödöjen tuoksuilla ei ole väliä, mieluiten hajutonta.

Taisinkin tuossa perjantai-iltana vastata vahingossa mimmien topikkiin, vaikka tänne piti... Mutta jokatapauksessa, hajut vaihtuvat eli ei ole mitään vakiotuoksua. Yleensä 4-5 edt:tä kaapissa joita sitten käytän mielialan mukaan. Viimeisin ostos on Lacosten Essential. Makeista tai liian vahvoista tuoksuista en pidä, vaan sellaisista kuulaan raikkaista, kuten tuo Essential:) Paras tuoksu mitä olen ehkä koskaan löytänyt oli GANTin Indigo, mutta sitä en ole muutamaan vuoteen nähnyt missään, mahtaako olla valmistus lopettu.

Tosi vähän käytän tuoksuja, bilettämään lähtiessä pistän Luciano Sopranin Pretty Girliä (tosin ei mitään hajua, missä se purkki tällä hetkellä on:D). Tykkään sellaisista raikkaista ja kevyistä tuoksuista. Voishan noita enemmäkin käyttää, mutta IMO aika järkkyä maksaa jotain 30-50€ jostain paristakymmenestä millilitrasta:eek:.

Itellä vakio on Hugo Bossin In Motion hajuste ja deodorantti. tuota hajustetta kyllä käytän vaan jos oon lähdössä jonnekkin bilettämään tms. Paremman hajusta hajuvettä saa kyllä etsiä..

Lähinnä kahta hajuvettä tulee käytettyä joko Calvin Kleinin Onea tai sitten Hugo Bossin Motionia.. Onea tulee käytettyä lähinnä arkisin, kun ei ole ihan niin voimakas kun tuo Boss ja jotenkin raikkaampi. Löytyy tuolta vielä Polo Sportin jämät, mutta sitä ei tule enää käytettä. Tyttöystävä tykkää kylläkin jos sitä joskus laitan, kun käytin sitä vielä silloin kun tavattiin.

Mä olen viime aikoina innostunut tuoksuista lisää... On tullut testailtua uusia tuoksuja ja pari uutta on juuri tilauksessa. Tuoksuthan on melkein "pakko" tilata postimyynnistä (usein ulkomailta), kun ei ainakaan näitä paikallisen tuoksumyymälän hintoja hullukaan käy maksamaan, ja hypermarkettienkin valikoima on aika rajallinen. En kyllä usko, että nämä ihan "ilmaisia" jossain Tsadin Tsockallakaan ovat.

Anyways, enimmäkseen olen käyttänyt tähän asti Davidoffin Cool Wateria, joka on mielestäni mukavan raikas ja miehekäs tuoksu. Tytötkin tuntuvat tykänneen. Armanin Acqua Di Gioa olen myös kuluttanut yhden putelin. Ihan kiva ja mukavan pehmeä tuoksu, mutta sopii ehkä enemmän kesäiseen meininkiin kuin Suomen enimmäkseen arktiseen sohjoon.

Noihan on molemmat olleet ja ovat edelleenkin varsin suosittuja maailmalla ja varmaan Suomessakin, joten kovin persoonallista hajua ei niillä varmaankaan saa aikaiseksi.

Pari kertaa olen nyt testannut Victoria's Secretin Very Sexy for Himiä, jota ei varmaan Suomesta saa, eikä ehkä oikein Euroopastakaan. Siinä on siis ainakin persoonallinen tuoksu näin suomalaisittain, vaikka se ilmeisesti muistuttaakin aika paljon Chanelin suosittua Platinum Egoistea, jota en kuitenkaan itse ole (vielä) kokeillut. Periaatteessa vähän "epämaskuliininen" tuoksu kuten Acqua Di Gio, mutta hieman enemmän luonnetta ja vivahteita kuin ADG:ssä. Kestävyys tuntuu olevan aika hyvä ja parempi kuin ADG:ssä. Haju kestää ainakin puoli päivää mun iholla...

Tilauksessa on mm. Thierry Muglerin Angel Men, jonka ainakin pitäisi erottua massasta edukseen voimakkaalla ja makealla (suklaisellakin) tuoksullaan. On kuulemma naisten mieleen. (Mikä nyt ei varmaankaan ole yllätys kun suklaasta puhutaan...)

Joka tapauksessa yksi tuoksu ei välttämättä sovi kaikkiin tilanteisiin... Muodollisempiin tilaisuuksiin konservatiivisempaa tuoksua ja yöelämään sitten niin liberaalia kuin vain uskaltaa.. :) Ja vuodenajat vaikuttaa kanssa.

Deo: Adidas Women
Perf: DNKY Be Delicious
Lotion: Freeman Coconut & Guava

Ts., kaamea sekamelska :D

EDT:t = GA aqua di gio
RL Romance
Jean Paul Gaultier
Lacoste Red
HB Double black

Stickit = GA Acqua Di Gio
CK Euphoria
Davidoff Cool water