Mä olen viime aikoina innostunut tuoksuista lisää... On tullut testailtua uusia tuoksuja ja pari uutta on juuri tilauksessa. Tuoksuthan on melkein "pakko" tilata postimyynnistä (usein ulkomailta), kun ei ainakaan näitä paikallisen tuoksumyymälän hintoja hullukaan käy maksamaan, ja hypermarkettienkin valikoima on aika rajallinen. En kyllä usko, että nämä ihan "ilmaisia" jossain Tsadin Tsockallakaan ovat.
Anyways, enimmäkseen olen käyttänyt tähän asti Davidoffin Cool Wateria, joka on mielestäni mukavan raikas ja miehekäs tuoksu. Tytötkin tuntuvat tykänneen. Armanin Acqua Di Gioa olen myös kuluttanut yhden putelin. Ihan kiva ja mukavan pehmeä tuoksu, mutta sopii ehkä enemmän kesäiseen meininkiin kuin Suomen enimmäkseen arktiseen sohjoon.
Noihan on molemmat olleet ja ovat edelleenkin varsin suosittuja maailmalla ja varmaan Suomessakin, joten kovin persoonallista hajua ei niillä varmaankaan saa aikaiseksi.
Pari kertaa olen nyt testannut Victoria's Secretin Very Sexy for Himiä, jota ei varmaan Suomesta saa, eikä ehkä oikein Euroopastakaan. Siinä on siis ainakin persoonallinen tuoksu näin suomalaisittain, vaikka se ilmeisesti muistuttaakin aika paljon Chanelin suosittua Platinum Egoistea, jota en kuitenkaan itse ole (vielä) kokeillut. Periaatteessa vähän "epämaskuliininen" tuoksu kuten Acqua Di Gio, mutta hieman enemmän luonnetta ja vivahteita kuin ADG:ssä. Kestävyys tuntuu olevan aika hyvä ja parempi kuin ADG:ssä. Haju kestää ainakin puoli päivää mun iholla...
Tilauksessa on mm. Thierry Muglerin Angel Men, jonka ainakin pitäisi erottua massasta edukseen voimakkaalla ja makealla (suklaisellakin) tuoksullaan. On kuulemma naisten mieleen. (Mikä nyt ei varmaankaan ole yllätys kun suklaasta puhutaan...)
Joka tapauksessa yksi tuoksu ei välttämättä sovi kaikkiin tilanteisiin... Muodollisempiin tilaisuuksiin konservatiivisempaa tuoksua ja yöelämään sitten niin liberaalia kuin vain uskaltaa..
Ja vuodenajat vaikuttaa kanssa.