Mille tuoksut? (lue ohjeet threadin 1. viestistä)

Ei kukaan ole maininnut Lacosten Essentialia? Omaan mieleeni hyvä tuoksu. En tuosta monien mainitsemasta Le Malesta juurikaan pitänyt.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kukaan ole maininnut Lacosten Essentialia? Omaan mieleeni hyvä tuoksu. En tuosta monien mainitsemasta Le Malesta juurikaan pitänyt.

Oon tainnu mainita useita sivuja sitten tuon tuoksun. Toimiva on ja näin kesän kunniaksi jälleen kerran käytössä. Asiamatskua.

Nyt kun kerran kesä on niin olisiko kenelläkään heittää hyvää ja kevyttä kesätuoksua? Sellanen raikas olis hakusessa..
Miten olisi Jean Paul Gaultierin Le Male - Summer?
8935219LeMaleSummer_m-resized200.jpg

Tuoksuja löytyy tuolta BOSS- valikoimasta muutamia. Tällähetkellä on käytössä Boss-Soul ja Boss in motion. Lisäksi jemmasta löytyy Boss Dark Blue, Boss Elements Aqua ja sitten on vielä tuommonen kirkas pullo, jossa lukee vaan hugo boss (paras kaikista)

BOSSit on hyviä, vaikka niitä kuuluukin väheksyä kun ovat varsin yleisiä tai jotain. Itellä kierrossa Soul, joka todellakin "toimii".

Tykkään jopa ite itestäni enemmän kun mulla on päällä sitä. (:rolleyes:)

ck in2u heräteostoksena lentokentältä, jälkikäteen totesin että onpas mukava tuoksu ja nyt oon käyttänyt ahkerasti.

tom taylorin bodytalk on kanssa ollut mieleinen

[mod]Tiedoksi myös sinulle että tässä threadissa oli tarkoitus ihan AIKUISTEN OIKEASTI keskustella erilaisista after shaveisa ja eau de toiletteista ja muista vastaavista hömpötyksistä. Ketään ei todellakaan naurata enää se että tuoksut jollekin pullasorsalle tai mun varpaille. On tässäkin ketjussa huomautettu useita kertoja että höpö höpöt pois ja vain ja ainoastaan asiaa peliin. Kiiiiiiiitooooos.

Terveisin ärsyttävä pilkunviilaaja, mallia huumorintajuton. - Sumu[/mod]

:kuola:

Ok, pidetään mielessä. Siis jos en käytä Sumun huumorintajuttomia varpaita, käytän Y.S.L:n Opiumia, Armanin mustan väristä, Guccia yms. (HOMO!!!)

Lisäksi mainittakoon vielä Jean-Paul Gaultier, ihan jees hajut silläkin. En ole tosin käyttänyt kauheasti.

Weiland, nyt pääsit asiasta hajulle (tai oikeammin tuoksulle). Way to Go :thumbs:

Police Uomo, nimistä suihkedeodoranttia löytyy muiden dödöjen ohella kylppärin kaapista, se on paras mitä mulla on ollut - on vaan niin penteleen kallista.

Täällähän tuntuis olevan tuoksufriikkejä :D mitä ootte mieltä axen dödöistä? Ite oon niin laiska ettei mulla oo ku jotai axen dödöö ja axen pulse partavettä :) Tuoksun myös vahvasti tupakille :D

Mä en tuoksu muulta, ku itteltäni. Käytän vaan hajustamatonta antiperspiranttia. En sitte tiedä tuoksunko hyvälle, vai en, mutta onpahan taas yks asia, mistä pitäytymällä vai tuntea outoa mielihyvää.

Kukaan testannut tuota uudehkoa Lancomen hypnosea? Itse diggasin vaikka melko makea onkin

DKNY, Be delicious for men :5:

Toinen kuula menossa, niin paljon tykästyin kyseiseen tuoksuun. Taitaa muutkin pitää, koska usein kysellään mitä hajua käytän.

Ennen ajossa oli monia Bossin hajuja, mutta tämän myötä jääneet hiukan taka-alalle. Noh, ehkä tähänkin joskus kyllästyy. Ehkä.

ck in2u heräteostoksena lentokentältä, jälkikäteen totesin että onpas mukava tuoksu ja nyt oon käyttänyt ahkerasti.

Mulla toi naisten versio spray dödö ja hajuvesi. Musta aivan loistava! Myös miesten versio :kuola:

Täällähän tuntuis olevan tuoksufriikkejä :D mitä ootte mieltä axen dödöistä? Ite oon niin laiska ettei mulla oo ku jotai axen dödöö ja axen pulse partavettä :) Tuoksun myös vahvasti tupakille :D

yks tyhmä kysymys:
uskotko oikeesti niihin axen mainoksiin? :D
vai miks moisia käytät?

ei mun mielestä axeja voi oikein tuoksuiks luokitella, pikemminkin hajuiks.

^Jeh, näin on. :)

Sen kannen kun laittaa kiinni, siitä kuuluu samantapainen ääni kuin Zippo-stendareista, matalampi vaan. Se sinetöi ostopäätöksen. :D Jos ostatte pullon takia, niin ostakaa se 50ml pullo, se on hienompi. 75ml on niin korkee, ettei se näytä niin hyvältä, ite valitsin sen 75ml kun litrahinnassa oli yli 200€ eroa ja mä oon tarkan euron mies. :rolleyes:

Toivottavasti kuljetusala lukee tän. :homohymiö:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom