Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kukaan ole maininnut Lacosten Essentialia? Omaan mieleeni hyvä tuoksu. En tuosta monien mainitsemasta Le Malesta juurikaan pitänyt.
Miten olisi Jean Paul Gaultierin Le Male - Summer?Nyt kun kerran kesä on niin olisiko kenelläkään heittää hyvää ja kevyttä kesätuoksua? Sellanen raikas olis hakusessa..
[mod]Tiedoksi myös sinulle että tässä threadissa oli tarkoitus ihan AIKUISTEN OIKEASTI keskustella erilaisista after shaveisa ja eau de toiletteista ja muista vastaavista hömpötyksistä. Ketään ei todellakaan naurata enää se että tuoksut jollekin pullasorsalle tai mun varpaille. On tässäkin ketjussa huomautettu useita kertoja että höpö höpöt pois ja vain ja ainoastaan asiaa peliin. Kiiiiiiiitooooos.
Terveisin ärsyttävä pilkunviilaaja, mallia huumorintajuton. - Sumu[/mod]
ck in2u heräteostoksena lentokentältä, jälkikäteen totesin että onpas mukava tuoksu ja nyt oon käyttänyt ahkerasti.
Täällähän tuntuis olevan tuoksufriikkejä :D mitä ootte mieltä axen dödöistä? Ite oon niin laiska ettei mulla oo ku jotai axen dödöö ja axen pulse partavettä Tuoksun myös vahvasti tupakille :D
Giorgio Armani Attitude.