Mille tuoksut? (lue ohjeet threadin 1. viestistä)

Mulla ollut jo pidemmän aikaa käytössä Chanelin Allure Homme Sport sticki ja saman sarjan hajuvesi. Oon tykänny ja niin tykkää kuulemma tytötkin..:whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
[mod]Suosittelen hankkimaan tukiopetusta tuon lukutaidon suhteen. Kun homma on lapasessa, voit palata kirjoittamaan tähän threadiin. -Sumu[/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jean paul gaultier le male, hugo boss dark blue, Smoking frenh man jotain ja calvin kleini löytyy tuolta hyllystä. Oikeinkirjotuksesta en oo sitte niin varma noissa nimissä :D

Tällä hetkellä käytössä:

Puma Aqua Woman
Jean Patou: Joy
Nina Ricci: Nina
Laura Biagiotti: Laura
Jackpot
Miss sixty
so..? kiss me

Escadan uusin kesätuoksu pitää ehdottomsti vielä ostaa, oon niistä niin tykännyt.

Mul on Axea spray-pullossa, ostin Thaimaasta Tesco-supermarketista, maksoi 2e iso puteli, Africa loppui just (tiedätte kaikki mille se tuoksuu ;) ) ja jäljelle jäi nyt tuo, Vice tjsp -tuoksu :nolo:

Nuo "tuoksuthan" maksavat ihan helvetisti. Ei meikää ainakaan huvita maksaa 50€ jostain tietystä hajusta. Tyylinsä kullakin, mutta eikö muita muka kirpaise nuo hinnat? Toisaalta sellainen viidenkympin "tsup-tsup" puteli taitaa kestää varmaan vuoden päivät...

Omana hajuna joskus laivalta ostettu Calvin Klein Escape stick. Tosin näin kesäisin sitä tulee lähinnä tökittyä kainaloon niinä parina iltana viikossa jos jaksaa ulos vääntäytyä ihmisten ilmoille.

Nuo "tuoksuthan" maksavat ihan helvetisti. Ei meikää ainakaan huvita maksaa 50€ jostain tietystä hajusta. Tyylinsä kullakin, mutta eikö muita muka kirpaise nuo hinnat? Toisaalta sellainen viidenkympin "tsup-tsup" puteli taitaa kestää varmaan vuoden päivät...

Tottahan tuo on, että maksavat kunnolla. Riittoisuus sitten on luokkaa vuosi. Itse toivoisinkin etteivät kaikki tuoksut olisi niitä 50ml "jättipulloja", niihin ehtii kyllästyä ennen kun loppuvat. 30ml on vielä passeli. Niin tai näin aika pieni summa tulee vuositasolla ellei sitten pyöritä kymmentä tuoksua kierrossa jatkuvasti.

Joo, noin vuoden jos vaan jaksaa käyttää aina sitä samaa. Harvempi jaksaa. Mä käytän kyllä usein viimeiseen pisaraan asti kun on löytänyt hyvän hajun.

Tällä hetkellä päällä Naomi Campbellin Cat Deluxe, pieni näyteputeli. Tarvis ostaa uusi, tuoksuöljyt on hyviä jos niitä jostain löytäis...

-David Beckham Instinct Ehdoton suosikki kaikista hajuista mitä olen koskaan haistellut :5:
-Adidas classic

Dödöinä tulee käytettyä Adidaksen suihkutettavaa ja välillä Nivean roll-onnia.

Tällä hetkellä käytössä:
so..? kiss me

Voisin haistella sinua ikuisuuden :haart: ;)

Hugo Boss-Edition
Hugo Boss-Dark Blue (Pelkkä stick)
Tommy Hilfiger se perusmalli (Tommy kaiketi..)
Kouros
Adidaksen halpisdödöä.

Tuota vihreää Bossia tulee käytettyä eniten, suunnitelmissa olisi kaiketi ostaa Lacostea tai Poloa, kattoopi nyt

Nykyään olisikin käytössä seuraavat:

Lacoste-Essential
Hugo Boss- Oranssi pullo
Burberry

ja dödönä Nivean hajutonta tai Hugo Bossin elements aqua :)

Diorin Higher. Erittäin miellyttävä edt.

Boss - Selection
CK - Eu
Chanel - Platinum Egoiste
Armani - Code
Gaultier - Male
Tacchini - Active water

Valinta fiiliksen mukaan.

P.S. PRKL kun ei saa enää Dieselin plusplus masculinea

EDIT: Indica hei, jätkä on listannu ton plusplussan. Mistä hankit sitä?

Hugo Boss - Soul
David Beckham - Instinck
Jean Paul Gaultier - Le Male

kainaloon menee Nivean aqua cool

P.S. PRKL kun ei saa enää Dieselin plusplus masculinea

EDIT: Indica hei, jätkä on listannu ton plusplussan. Mistä hankit sitä?

Ostin Hollannista, sellasesta kosmetiikkaan ja sensellaisiin keskittyvästä kaupasta nimeltä Kruidvat.

netistä ainakin briteistä saa tilattua plusplus masculinea
Sitäpaitsi englannistakin saa aika edullisesti.. Hollannissa toi makso muistaakseni 15 euroa, kun aikanaan vironlaivalla diesel plusplus aftershave makso 35

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom