Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Komee peli! Tommmonen olis ollu harkinnassa jos olis saanu diisselinä ja automaattina. :thumbs:
Minusta 135i on aivan saat***n hieno peli eli juuri 1-sarjan coupe tehokkaimmalla koneella. Hillitympi versio Hupen postaamasta kuvasta.
Meillä emännän käytössä viimeisin hankinta kauppakassiksi, Porsche 911 Carrera. Itse saan körötellä Audi A3 sportbackillä (1.6l). Saan joskus lainata emännän autoa, jos olen kiltisti...:dance2: (harvoin<<<<<<!)
Ei jaksa mun ymmärrys riittää miksi joku maksaisi 135 Tii:stä sen lähemmäs 100 k€, siinä hintaluokassa autot on mun mielestä jo hieman toista luokkaa kun kyseinen bemari. Vaikka varmasti hyvä auto kyseessä mutta ei ihan oikeassa hintaluokassa..
Juuri näin, lukko kellenersiltä ja lastu jonka jälkeen auto menee matalia 12:sia
No hinta oli "arvio" Suomen hinnalle. Olikohan "vain" 62 vai 68ke Saksassa tuo 135tii. Siis se missä itse istuskelin kyydissä, ei hajuakaan varustetasosta.En mäkään kyl ymmärrä tota hintaa ja vielä Saksan hinta ku Suomesta noita ei edes saa. Normi 135i Coupe herkuilla maksaa Suomessa reilu 60k€, saa olla 40k€ aika paljon tuninkipalikkaa. :wtf:
Meillä emännän käytössä viimeisin hankinta kauppakassiksi, Porsche 911 Carrera. Itse saan körötellä Audi A3 sportbackillä (1.6l). Saan joskus lainata emännän autoa, jos olen kiltisti...:dance2: (harvoin<<<<<<!)
Mitenkäs sinne etukonttiin mitään kauppakasseja edes mahtuu? :jahas:Eh? nooh teillä on vissiin tämmöstä ylimäärästä taskurahaa :D ihan jännä kauppakassi.
Minkäs mallin 911 possu?
Uuuhh ihan unelmakärry Ite olen kanssa haaveillu, että tois 964 mallin 911:n saksasta, ehkä jopa 3.3 turbon tyyliin bad boys ISe on -89 vuosimallin Carrera 3,2 litraisella 6 pyttyisellä boxer -koneella. G50 vaihteisto. Alustaa hieman madallettu ja jäykistetty (pihaan saa tulla tosi varovasti...). Muuten ihan originaali vanha porsas. Tosi hankala ja raskas pyöritellä (ei tehostimia) kaupungissa mutta kun pääsee hieman irroittelemaan niin mukavasti liikkuu ja pörisee...
Eihän tuollaiset enää hirveästi maksa kun ikää on jo parikymmentä vuotta. Sillä kuitenkin ajellaan vain kesäisin ja hyvällä kelillä- Talvella hän uinuu lämpöisessä tallissa.
Lapset mahtuu kyytiin taakse ja kauppakassit saa sullottua keulan alle... Tavaratilaan mahtuu just pari pienempää treenikassia. Täydellinen perheauto!
Onneksi perheen kauniimmalla puoliskolla on samanlainen maku autojen suhteen. Itselläni oli aikoinaan 944 Yk-joukoista tuotuna ja siitä asti olen halunnut 911 Porschen.
No hinta oli "arvio" Suomen hinnalle. Olikohan "vain" 62 vai 68ke Saksassa tuo 135tii.
Entäs sen auton vuosimalli?Se on -89 vuosimallin...
Tosi hankala ja raskas pyöritellä...
Eihän tuollaiset enää hirveästi maksa kun ikää on jo parikymmentä...
Sillä kuitenkin ajellaan vain kesäisin...
Pervo jätkä.Lapset mahtuu kyytiin taakse...
Pervo jätkä.
Monta bemua ollut mutta tällä hetkellä ajellaan Saab 9-3:sella.
Tehoa rukattu muutamin eri keinoin tonne kolmen ja neljänsadan hepan välille. Kivoja sekä vankkoja pelejä ajaa ja hyvin varusteltuja, etenkin Aerona... Suomessa yllättävän aliarvostettuja sillä ei monessakaan asiassa bemuille mielestäni häveä. Paitsi ehkä vetotavassa, tosin uusia saa kyllä nelikkoinakin.
Toi on kyl perseestä jos joku toinen mällää harrasteauton, tai miksei itsekin. Mikäs rassi sulla on/oli?En voi sanoin kuvailla kuinka vituttaa ku käbi lyheni vähän keulasta ja vähän perästä ku tuli osallistuttua 4:n auton ketjukolariin. Tietty sopivasti siel keskellä, et biili on kasassa molemmista päistä...:(
Vika ei ollu oma. Eikä henkilövahinkoja sattunu. Mut harrastepeliin upotettuja tunteja ei oikein eurot täysin korvaa.
Toi on kyl perseestä jos joku toinen mällää harrasteauton, tai miksei itsekin. Mikäs rassi sulla on/oli?