Poistuuko tuo kivääritehtaan pihasta päivittäin?
Siellähän se päivänsä viettää...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Poistuuko tuo kivääritehtaan pihasta päivittäin?
Hyvä merkkivalinta, harmi vaan että kone on edelleen saksalainen. Itse ajelen 16 vuotta vanhalla Mitsulla, ei vaan viitsi vaihtaa uudempaan kun tuo toimii edelleen kuin uusi, mitään ongelmaa ei ole ollut... Kyseessä siis CA-korimallin Colt 1.6-litraisella tehomyllyllä :dance2:Jahas juuri laitoin tilauksen sisään - pappa-auto korvaa kohta saksanladan:
Mitsubishi Outlander 2.0 DI-D Limited tulee alle kunhan maahantuoja saa pakolliset sälät kiinni. Firman liisariautona tulee kuten muutama edellinenkin.
Hyvä merkkivalinta, harmi vaan että kone on edelleen saksalainen. Itse ajelen 16 vuotta vanhalla Mitsulla, ei vaan viitsi vaihtaa uudempaan kun tuo toimii edelleen kuin uusi, mitään ongelmaa ei ole ollut... Kyseessä siis CA-korimallin Colt 1.6-litraisella tehomyllyllä :dance2:
Jeejee tänään sai uuden alle. Eli Mitsu Outlander 2.0 DI-D Intense-varustelulla ja metallihopea on väri.
Hauska traktorihan tuo, eniten sopi omaan käteen noista tuon luokan edustajista, kun nyt jostain syystä sellaiseen ylipäätään halusin vaihtaa.
Intense-varustetaso kattaa jo about kaiken mitä itse tarvitsen, mutta kun oli joku tarjous menossa niin sai 2 varustepakettia yhden hinnalla. Vetokoukkupaketti oli muutenkin haussa niin kylkeen sitten sai perusnavigaattorin ja dvd-vehkeet lasten takapenkkimatkaa siivittämään.
Seuraavat 3v/60000 km taas tällä.
mutta mitä mieltä olit vectrasta?
On unohtunu päivitys
Ford Mondeo Stw
AAAAHHH!
Tänään Audi A4 2.0T Quattro luovutus. Toivottavasti on hyvä peli!
Tässäpäs tämä pari viikkoa aikaa rantautunut Mitsun Evolution VII GSR, josta tuli jossain vastaavassa triidissä huudeltua:
Toi mitsu on kyl nätti, spoileria lukuunottamatta
Evo ilman siipeä? Ritari ässä ilman kittiä?Toi mitsu on kyl nätti, spoileria lukuunottamatta