Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oikein, lisää saabisteja. Mikä vm? Vakiopeli?
Turkulainen pystykorva.Onko tuolla joku laama, tuossa audi kuvan vasemmassa laidassa ylhäällä? :D
Threadin komeimman auton omistajan titteli on nyt ratkennut. :thumbs:
Tosta se uudempi malli ois aika kova myös, harmi kun sitä ei vielä saa pari vuotta käytettynä, olis ollu kova vaihtoehto bemarille.
enkä halua tietää jos teillä on joku corolla tai vastaava:urjo:
elikä pitäs olla vähän erikoisempi esim.joku sportti tai muuten vaa tehokas
Kiikarissa oli alunperin 2.0t malli, mutta ovat aikalailla kiven alla. Toisaalta tohon 1.8t malliin saa lastulla ilman mitään lisätoimenpiteitä tehot jopa pikkasen vakio 2.0t:n yläpuolelle, joten jos se harmittaa, niin takuiden jälkeen lastun kimppuun.
Vakio 2.0tfsi koneet puskee järjestäen vakiona 215hp/315Nm, eli ei mene softattuna 1.8t ohitse... ja jos tfsin:n softaa niin tilanne on taas sama Lisäksi tfsi:n polttoainetaloudellisuus on aivan toisesta maailmasta.
Oho, mitäs helvettiä.. Melkein osaan kirjottaakkin... :hyvä:Jos lähetään pilkkua höylään ni ykskasituubojakin on erilaisia ja meikäläisen TTQ
Heh. Itse tykkään melkeen eniten juuri tuosta mun b7 korimallista, varsinkin sedanina. Toki uudempi malli on sisältä mukavampi matkustajille, mutta ulkoa päin tykkään, että b7 mallin takavalot ovat parhaat. Edestähän ei muuta eroa oikein olekkaan, kuin ne piste-led-valot.
Kiikarissa oli alunperin 2.0t malli, mutta ovat aikalailla kiven alla. Toisaalta tohon 1.8t malliin saa lastulla ilman mitään lisätoimenpiteitä tehot jopa pikkasen vakio 2.0t:n yläpuolelle, joten jos se harmittaa, niin takuiden jälkeen lastun kimppuun.
Vanteet on myös menossa vaihtoon mun kärryyn. Muuten oon kyllä tyytyväinen.
minkälaisia numeroita toi 1.8t antaa lastutettuna 0-100kmh ja 80-120kmh ohituskiihtyvyys?
Meillä emännän käytössä viimeisin hankinta kauppakassiksi, Porsche 911 Carrera.