Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
SAAB 9-5 2.3t
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oikein, lisää saabisteja. Mikä vm? Vakiopeli? :rock:

"Sairaus" paheni kesällä ja og900 piti päivittää uudempaan.
vm. 98 ja vakio ainakin toistaiseksi. Olen kyllä jo haaveillut BSR stage 1 tai vastaavasta, 170hp/280nm -> 230/380.
 
Itellä valkoinen Audi A4 b7 s-line 1.8t Quattro

Eli samanlainen kuin kuvassa, mutta ei kuitenkaan kuvan yksilö.

MS1-Copy.jpg
 
Threadin komeimman auton omistajan titteli on nyt ratkennut. :thumbs:
Tosta se uudempi malli ois aika kova myös, harmi kun sitä ei vielä saa pari vuotta käytettynä, olis ollu kova vaihtoehto bemarille.
 
viewVehicle.php


no kyrpä..enivei -01 mondeo. sillä mennään vielä pari vuotta jotta saa opinnot opiskeltua ja oikeesti tienaamaan
 
Threadin komeimman auton omistajan titteli on nyt ratkennut. :thumbs:
Tosta se uudempi malli ois aika kova myös, harmi kun sitä ei vielä saa pari vuotta käytettynä, olis ollu kova vaihtoehto bemarille.

Heh. Itse tykkään melkeen eniten juuri tuosta mun b7 korimallista, varsinkin sedanina. Toki uudempi malli on sisältä mukavampi matkustajille, mutta ulkoa päin tykkään, että b7 mallin takavalot ovat parhaat. Edestähän ei muuta eroa oikein olekkaan, kuin ne piste-led-valot.

Kiikarissa oli alunperin 2.0t malli, mutta ovat aikalailla kiven alla. Toisaalta tohon 1.8t malliin saa lastulla ilman mitään lisätoimenpiteitä tehot jopa pikkasen vakio 2.0t:n yläpuolelle, joten jos se harmittaa, niin takuiden jälkeen lastun kimppuun.

Vanteet on myös menossa vaihtoon mun kärryyn. Muuten oon kyllä tyytyväinen.
 
VW P"ass"atti 2.0l autom. vm. 2002

Chrysler 300C hemi 5.7l vm. 2007
 
enkä halua tietää jos teillä on joku corolla tai vastaava:urjo:

elikä pitäs olla vähän erikoisempi esim.joku sportti tai muuten vaa tehokas


http://10wideracing.com/gallery/albums/album01/Pat_s_1966_Impala_Master.sized.jpg

On tuollainen samallainen 1966 vm. Chevy bel air. Penkitetty 487 hv. vääntö yli 600 nm. Ei tuolla oikein huvita työmatkoja ajella ainakaan jokapäivä, vois vaihtaa tuon vaikka johonkin näpsäkkään corollaan tai vastaavaan. Mopollaajelu sateessa alkanut vähän, nojoo virkistäähän se sadekkin toisaalta.
 
Kiikarissa oli alunperin 2.0t malli, mutta ovat aikalailla kiven alla. Toisaalta tohon 1.8t malliin saa lastulla ilman mitään lisätoimenpiteitä tehot jopa pikkasen vakio 2.0t:n yläpuolelle, joten jos se harmittaa, niin takuiden jälkeen lastun kimppuun.

Vakio 2.0tfsi koneet puskee järjestäen vakiona 215hp/315Nm, eli ei mene softattuna 1.8t ohitse... ja jos tfsin:n softaa niin tilanne on taas sama :) Lisäksi tfsi:n polttoainetaloudellisuus on aivan toisesta maailmasta.
 
Vakio 2.0tfsi koneet puskee järjestäen vakiona 215hp/315Nm, eli ei mene softattuna 1.8t ohitse... ja jos tfsin:n softaa niin tilanne on taas sama :) Lisäksi tfsi:n polttoainetaloudellisuus on aivan toisesta maailmasta.

Ni siis audi a4 b7 malleissa, mitä on suomessa ollut myynnissä, niin 2.0tfsi:ssä on ollut 200hp ja 280nm vääntöä. Softan kanssa 1.8t saa sen 196 ja 320nm, ja vaikka hevosvoimissa softattu 1.8t häviää parilla, niin hepat riuhaavat isommilla tehoilla alhaisemmilla kierroksilla kuin vakio 2.0t:ssä. Vain 5500rpm jälkeen 2.0t ottaa enemmän heppoja, ja siinä vaiheessa aletaan jo sitä seuraavaa vaihdetta yleensä katsomaan.

Mutta siis, toki tosta 2.0t:stä saa tehokkaamman sitten het softaamalla.

Bensan kulutuksessa 2.0t ja 1.8t välillä ei juuri hirmu ole. 8.1l/100 taisi olla 2.0tfsi ja 8.2l/100 1.8t mallissa.

Ja edelleenkin, jos olisi heti löytynyt ja olisi kaikki napsahtanut kohdilleen, niin varmaankin olisin ton 2.0t-mallin ottanut.:piis:
 
Jos lähetään pilkkua höylään ni ykskasituubojakin on erilaisia ja meikäläisen TTQ
Oho, mitäs helvettiä.. Melkein osaan kirjottaakkin... :hyvä:
Niin tosiaan, 1.8tuubojakin on hiukka erilaisia. Esimerkiks tommonen Audin TTQ vakiona 165kw ja lastulla 225hp -> 265hp ja kun pirusti ahdistavan vakioputkiston vaihtelee hiukan parempaan aftermarket putkistoon niin siinä 270hp pinnassa mennään alle 1000€ satsauksella...
 
Heh. Itse tykkään melkeen eniten juuri tuosta mun b7 korimallista, varsinkin sedanina. Toki uudempi malli on sisältä mukavampi matkustajille, mutta ulkoa päin tykkään, että b7 mallin takavalot ovat parhaat. Edestähän ei muuta eroa oikein olekkaan, kuin ne piste-led-valot.

Kiikarissa oli alunperin 2.0t malli, mutta ovat aikalailla kiven alla. Toisaalta tohon 1.8t malliin saa lastulla ilman mitään lisätoimenpiteitä tehot jopa pikkasen vakio 2.0t:n yläpuolelle, joten jos se harmittaa, niin takuiden jälkeen lastun kimppuun.

Vanteet on myös menossa vaihtoon mun kärryyn. Muuten oon kyllä tyytyväinen.

minkälaisia numeroita toi 1.8t antaa lastutettuna 0-100kmh ja 80-120kmh ohituskiihtyvyys?

Todella hienon näkönen auto, onnittelut siitä.
 
Joo toi "b7", mikä lienee, kun en audimies ole ;) on aika helvetin pieni sisältä, samoiten se edellinen ja sitä edellinen. Uusin on siinä ja siinä kun kasvattivat sitä aikalailla kuitenkin.
 
minkälaisia numeroita toi 1.8t antaa lastutettuna 0-100kmh ja 80-120kmh ohituskiihtyvyys?

Tietysti riippuu ihan missa autossa on kiinni ja mikä motti, mutta jos tuo 1.8t 150/180hp softattuna 200 hepoon niin karkeasti noin 7s 0-100kmh ja 4,5s 80-120kmh..

Ps. pilkku viilatakseni 2.0tfsi koneesta on myös eri tehoversioita 170/200/220/265 jne. Kys. koneen, kuten usein vag:n turbomottien teho on ilmoitettu hieman alakanttiin. 200hp potkii noin 215hp ja tuo 265 lähemmäksi 290hp. Uusi 1.8tfsi luovuttaa 160 luvatun humman sijasta mittauksissa jopa 190 hepan lukemia, softattuna päästää 220 asti.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom