Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
Huppe mitkä ihmeen audin vanteet tossa on? Laita siihen nyt vaikka M5 tai M6 vantehet alle niin näyttää paremmalta. Muuten helvetin hieno ja hyvät varusteet.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paljonko tuolla on ajettu. Nahkajakkaroissa on kyllä se huono puoli, että monesti näyttää vähänkin ajettu auto jo melkein 10 vuotta vanhalta kun näkee penkit. Näyttää väsähtävän nuo nahat autojen penkeissä pirun nopeasti. Niin myös tässä hupen bemarissa. Parhaat käytetyt "nahkajakkarat" olen nähnyt omassa jo edes menneessä Opel Signumissa. Opelilla oli ajettu jo 170 tkm ja nahat näyttivät edelleen täysin uusilta. Syy tuohonkin saattoi olla se, että nämä "nahkajakkarat" olivat vain puolinahoilla, eli reunat nahkaa ja penkin keskiosa sit jotain kangasta mutta ei kyllä ollut esim. tuollaisia ruttuja sivuissakaan kuin tuossa hupen postaamassa bemarissa.

Parhaat nahkajakkarat laadultaan mitä olen nähnyt ovat tuttavan a6:ssa, recaron sportti penkit. Aivan uskomattoman lujaa tekoa. Vaikka niitä ei ole pahemmin hoideltukkaan, niin yhä ne on kuin uudet, muutamia pienen pieniä naarmuja lukuunottamatta.. Niin ja auto on 8 vuoden ikäinen...
 
Parhaat nahkajakkarat laadultaan mitä olen nähnyt ovat tuttavan a6:ssa, recaron sportti penkit. Aivan uskomattoman lujaa tekoa. Vaikka niitä ei ole pahemmin hoideltukkaan, niin yhä ne on kuin uudet, muutamia pienen pieniä naarmuja lukuunottamatta.. Niin ja auto on 8 vuoden ikäinen...
Audin RS-penkit on kyllä hienot penkit. Eikä siinä RS-audissakaan mitään vikaa ole :D

Just kävin Ikealla, ei saanut mittaria ihan tappiin, reilu 240 se kuitenkin otti, siinä ei 20km matka kauaa kestäny! Ihan järjettömii nää nopeudet Saksassa, joku paino vielä 135 bemarilla ohi tossa vauhdissa :eek:
Mukavin nopeus huristella on kyllä joku 150-160kmh. Cruisekaan ei muuten ota kun maks 180kmh.
 
Audin RS-penkit on kyllä hienot penkit. Eikä siinä RS-audissakaan mitään vikaa ole :D

Just kävin Ikealla, ei saanut mittaria ihan tappiin, reilu 240 se kuitenkin otti, siinä ei 20km matka kauaa kestäny! Ihan järjettömii nää nopeudet Saksassa, joku paino vielä 135 bemarilla ohi tossa vauhdissa :eek:
Mukavin nopeus huristella on kyllä joku 150-160kmh. Cruisekaan ei muuten ota kun maks 180kmh.

Ei muutakun viripalikkaa hakemaan :whip: :hyvä:
 
Audin RS-penkit on kyllä hienot penkit. Eikä siinä RS-audissakaan mitään vikaa ole :D

Just kävin Ikealla, ei saanut mittaria ihan tappiin, reilu 240 se kuitenkin otti, siinä ei 20km matka kauaa kestäny! Ihan järjettömii nää nopeudet Saksassa, joku paino vielä 135 bemarilla ohi tossa vauhdissa :eek:
Mukavin nopeus huristella on kyllä joku 150-160kmh. Cruisekaan ei muuten ota kun maks 180kmh.

Heh heh, just olen tässä tiedustellut muutaman päivän 135i Coupea koeajoon. :rock:
335 jo koeajettu, mutta 135 kiinnostas paljon enemmän. Mitä näytti kulutukseks tossa vauhdissa? :D
 
Heh heh, just olen tässä tiedustellut muutaman päivän 135i Coupea koeajoon. :rock:
335 jo koeajettu, mutta 135 kiinnostas paljon enemmän. Mitä näytti kulutukseks tossa vauhdissa? :D

:offtopic: millanen oli 335 ajaa??? Jäikö toiseks liikennevaloissa? :D
 
Ihan ok oli, automaatti vaan vähän pilas fiilistä. Ku itse en sellasta halua. Kyseinen auto oli viel kaikilla mausteilla ja nelikko, sopivaan hintaan vähän reilu 90k€. :D
 
62ke lähtee saksasta pakasta vedetty 135 sopivilla varusteilla. Eli näyttää ralliautolta sisältä ja on komea ja jämäkkä peli.

Mitäs moinen kustantaa Suomessa?
Saksassa on hassua että uudet autot ovat oikeastaan samoissa hinnoissa kuin Suomessa, erotuksena se että varustelu on aivan eri maailmasta.
Käytettyjen autojan hinnat ovatkin sitten jo täysin eri maailmasta Suomeen verrattuna ja se on hyvä se :D
 
100 tonnia ajeltu.
Nuo rutut muuten sivussa ovat siksi koska kyseessä on comfort-penkit ja penkkien selkänojam yläosaa on säädetty eteenpäin, eli tuossa rutun kohdalla on sarana ;)
Mutta tosiaan joo, vaaleat kun ovat niin ovat toki vähän nuhjuisen näköiset ja jonkinverran kulumisen merkkejä on havaittavissa.
http://www.e60.net/information/options/interior/amethyst_dakota/anthracite_maple/
Näin ajattelinkin, että jokin taitos tuossa penkissä on oltava. Mutta tuon kohdan tuosta verhoilusta olisi voinut ehkä hoitaa jollakin saumalla tms. jottei tulisi tuollaisia ruttuja. 1. Siksi, että näyttää rumalta ja 2. aivan varmasti tulee tuo nahka tuosta vielä murtumaan ajan saatossa. Ei tietenkään välttämättä ensimmäisellä omistajalla mutta luulisi autovalmistajia kiinnostavan se minkälaisia mielikuvia autosta muodostuu myös 5-8 vuoden päästäkin.

Ei siinä mitään ihan siisti sisusta ja noissa kuvissa vielä ihan kohtuu kunnossakin. Ja jos haluaa välttyä rumilta rutuilta niin säätää sen penkin sit tuosta kohdasta vähän eri asentoon. Eikös se niin mene, että mukavuus jää kakkoseksi ulkonäköseikkojen mennessä edelle (naisissakin);).
 
62ke lähtee saksasta pakasta vedetty 135 sopivilla varusteilla. Eli näyttää ralliautolta sisältä ja on komea ja jämäkkä peli.

Mitäs moinen kustantaa Suomessa?

135i Coupen listahinta 55 700€, siihen kaikki varustepaketit niin yhteensä reilu 60 000€.
Esim.
M Sport -paketti:740€
Nahkasisustus:1890€
Advantage + Comfort -paketti M Sport -paketin yhteydessä:1770€

335i Coupen listahinta 58 500€, varustelistaa en ole katellut ku enemmän kiinnostaa 135i, vaikka melkein samat autothan nuo on. :rolleyes:
Mitäs se Huppe nyt sekoilee? Ralliautosta nuo bimmerit on aika kaukana. Mulla on tällä hetkellä huomattavasti enemmän "ralliauto" alla ku nuo yhteensä. :)
 
135i Coupen listahinta 55 700€, siihen kaikki varustepaketit niin yhteensä reilu 60 000€.
Esim.
M Sport -paketti:740€
Nahkasisustus:1890€
Advantage + Comfort -paketti M Sport -paketin yhteydessä:1770€

335i Coupen listahinta 58 500€, varustelistaa en ole katellut ku enemmän kiinnostaa 135i, vaikka melkein samat autothan nuo on. :rolleyes:
Mitäs se Huppe nyt sekoilee? Ralliautosta nuo bimmerit on aika kaukana. Mulla on tällä hetkellä huomattavasti enemmän "ralliauto" alla ku nuo yhteensä. :)

Huomasit varmastikin että tuon hinta oli 62000e SAKSASSA. Mitäs veikkaat että tuo olisi suomessa? Ja se tosiaan näytti ralliautolta, varmaankin joku erikoisversio sitten ;) Äkkiseltään vois veikata että verojen jälkeen lähemmäs 90000e Suomen hinnastossa.

Aika halvalla lähtee m-sport paketti kun se taitaa Saksassakin maksaa lähemmäs 5000 euroa, ainakin 5-sataseen... Tolla 700 egellä saanee ehkä yhden iskarin :lol2: M-ratti taitaa maksaa noin 900 euroa.
 
Siis mistä autosta nyt puhut? Noihin mun luettelemiini varustepaketteihin kuulu jo käytännössä kaikki, hifiä saa lisäks, mut siinä ne on mitä 135i täällä saa. Ja mistään muusta en ole kuullutkaan tai lukenu tai nähny(netti). 335 saa jo vähän enemmän valinnanvaraa, mutta et sä siitäkään ralliautoa saa tehtaan varusteilla. Tarkennetaan vielä, tässä 135i sisusta:
bmw-135i-coupe-bmw135-11.jpg

Ja tässä ralliauto lookkia:
1105S.jpg


Aika halvalla lähtee m-sport paketti kun se taitaa Saksassakin maksaa lähemmäs 5000 euroa, ainakin 5-sataseen...

Ne on ihan joka sarjaan/malliin eri hintaiset nuo paketit. Esim. tavalliseen 1-sarjan Coupeen saattaa M-sport paketti maksaa 3500€, tuo 135i hinta on tuo 740€. Mulla on täs uusin hinnasto just silmien edessä. ;)
 
Prikulleen tommonen se oli :kuola:

Penkit olivat ainakin täysin identtiset, kyllä oli hymy herkässä kun tuohon jakkaraan istahti:

Carscoop_BMW1er_tii_2.jpg


En sitten tiedä mikä se oli jos tuo tosiaan on konsepti... Maalauksetkin olivat muuten samanlaiset.
EDIT: Aijoo, tuo oli konsepti vuonna 2007, täällä tuo on jo liikenteessä :D
 
No joo, eihän tuossa nyt hirveitä eroja ole. Tuo on ollut tiedossa jo pitkään, mutta että ihan tuotantoon...:jahas: (ei taida ainakaan Suomeen tulla)
Penkit on tollaset Audi RS/Mitsu Evo-tyyliset ja alcantaraa on joka paikassa. Jarrut taitaa olla isommat. Korin osalta ei isoja muutoksia ole ja ei tarvitsekaan(max hiilikuitua). Vaikka tuo hieno onkin, niin kyl mä mielellään ottasin 135i ite valituilla varusteilla ja sit pääsee itse rakentamaan mieleistään(alusta, vanteet, putkisto, äänentoisto jne.):rolleyes:
 
No joo, eihän tuossa nyt hirveitä eroja ole. Tuo on ollut tiedossa jo pitkään, mutta että ihan tuotantoon...:jahas: (ei taida ainakaan Suomeen tulla)
Penkit on tollaset Audi RS/Mitsu Evo-tyyliset ja alcantaraa on joka paikassa. Jarrut taitaa olla isommat. Korin osalta ei isoja muutoksia ole ja ei tarvitsekaan(max hiilikuitua). Vaikka tuo hieno onkin, niin kyl mä mielellään ottasin 135i ite valituilla varusteilla ja sit pääsee itse rakentamaan mieleistään(alusta, vanteet, putkisto, äänentoisto jne.):rolleyes:
Totta. Pari tonnia ajetin M3sen saa samalla hinnalla:
bemarikauppa2.jpg

65900e :kuola:
No nyt on mopo karannut jo käsistä, tommosta tuskin tulee itsellä koskaan olemaan jos nyt ei lotossa voita :jahas:
Komee on peli silti.
 
Näköjään tippuu autojen arvo aika kivasti Saksassa, jos tuohon hintaan tollanenkin jo lähtee. Siellähän se auto vasta onkin huono sijoitus.:eek:
Kylläkin, täytyy sanoa et uus M3 sedan oli älytön pettymys oman Evon jälkeen kokeilin. Luulin, että eroa ois vielä, mutta paskat. Evo kylläkin lastutettu, mutta silti tehoeroa on. Toisaalta ämmä painaa aika paljon enemmän...Evossa huomattavasti parempi vaihteisto. No tämä tästä spekuloinnista.:offtopic:
 
Näköjään tippuu autojen arvo aika kivasti Saksassa, jos tuohon hintaan tollanenkin jo lähtee. Siellähän se auto vasta onkin huono sijoitus.:eek:
Kylläkin, täytyy sanoa et uus M3 sedan oli älytön pettymys oman Evon jälkeen kokeilin. Luulin, että eroa ois vielä, mutta paskat. Evo kylläkin lastutettu, mutta silti tehoeroa on. Toisaalta ämmä painaa aika paljon enemmän...Evossa huomattavasti parempi vaihteisto. No tämä tästä spekuloinnista.:offtopic:

Meet sä vaan autoliikkeeseen ja sanot että anna mun koeajaa tota ämkolmosta ja muita 135:sia sun muita? :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom