Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljonko tuolla on ajettu. Nahkajakkaroissa on kyllä se huono puoli, että monesti näyttää vähänkin ajettu auto jo melkein 10 vuotta vanhalta kun näkee penkit. Näyttää väsähtävän nuo nahat autojen penkeissä pirun nopeasti. Niin myös tässä hupen bemarissa. Parhaat käytetyt "nahkajakkarat" olen nähnyt omassa jo edes menneessä Opel Signumissa. Opelilla oli ajettu jo 170 tkm ja nahat näyttivät edelleen täysin uusilta. Syy tuohonkin saattoi olla se, että nämä "nahkajakkarat" olivat vain puolinahoilla, eli reunat nahkaa ja penkin keskiosa sit jotain kangasta mutta ei kyllä ollut esim. tuollaisia ruttuja sivuissakaan kuin tuossa hupen postaamassa bemarissa.
Audin RS-penkit on kyllä hienot penkit. Eikä siinä RS-audissakaan mitään vikaa ole :DParhaat nahkajakkarat laadultaan mitä olen nähnyt ovat tuttavan a6:ssa, recaron sportti penkit. Aivan uskomattoman lujaa tekoa. Vaikka niitä ei ole pahemmin hoideltukkaan, niin yhä ne on kuin uudet, muutamia pienen pieniä naarmuja lukuunottamatta.. Niin ja auto on 8 vuoden ikäinen...
Audin RS-penkit on kyllä hienot penkit. Eikä siinä RS-audissakaan mitään vikaa ole :D
Just kävin Ikealla, ei saanut mittaria ihan tappiin, reilu 240 se kuitenkin otti, siinä ei 20km matka kauaa kestäny! Ihan järjettömii nää nopeudet Saksassa, joku paino vielä 135 bemarilla ohi tossa vauhdissa
Mukavin nopeus huristella on kyllä joku 150-160kmh. Cruisekaan ei muuten ota kun maks 180kmh.
Audin RS-penkit on kyllä hienot penkit. Eikä siinä RS-audissakaan mitään vikaa ole :D
Just kävin Ikealla, ei saanut mittaria ihan tappiin, reilu 240 se kuitenkin otti, siinä ei 20km matka kauaa kestäny! Ihan järjettömii nää nopeudet Saksassa, joku paino vielä 135 bemarilla ohi tossa vauhdissa
Mukavin nopeus huristella on kyllä joku 150-160kmh. Cruisekaan ei muuten ota kun maks 180kmh.
Heh heh, just olen tässä tiedustellut muutaman päivän 135i Coupea koeajoon.
335 jo koeajettu, mutta 135 kiinnostas paljon enemmän. Mitä näytti kulutukseks tossa vauhdissa? :D
Näin ajattelinkin, että jokin taitos tuossa penkissä on oltava. Mutta tuon kohdan tuosta verhoilusta olisi voinut ehkä hoitaa jollakin saumalla tms. jottei tulisi tuollaisia ruttuja. 1. Siksi, että näyttää rumalta ja 2. aivan varmasti tulee tuo nahka tuosta vielä murtumaan ajan saatossa. Ei tietenkään välttämättä ensimmäisellä omistajalla mutta luulisi autovalmistajia kiinnostavan se minkälaisia mielikuvia autosta muodostuu myös 5-8 vuoden päästäkin.100 tonnia ajeltu.
Nuo rutut muuten sivussa ovat siksi koska kyseessä on comfort-penkit ja penkkien selkänojam yläosaa on säädetty eteenpäin, eli tuossa rutun kohdalla on sarana ;)
Mutta tosiaan joo, vaaleat kun ovat niin ovat toki vähän nuhjuisen näköiset ja jonkinverran kulumisen merkkejä on havaittavissa.
http://www.e60.net/information/options/interior/amethyst_dakota/anthracite_maple/
62ke lähtee saksasta pakasta vedetty 135 sopivilla varusteilla. Eli näyttää ralliautolta sisältä ja on komea ja jämäkkä peli.
Mitäs moinen kustantaa Suomessa?
135i Coupen listahinta 55 700€, siihen kaikki varustepaketit niin yhteensä reilu 60 000€.
Esim.
M Sport -paketti:740€
Nahkasisustus:1890€
Advantage + Comfort -paketti M Sport -paketin yhteydessä:1770€
335i Coupen listahinta 58 500€, varustelistaa en ole katellut ku enemmän kiinnostaa 135i, vaikka melkein samat autothan nuo on.
Mitäs se Huppe nyt sekoilee? Ralliautosta nuo bimmerit on aika kaukana. Mulla on tällä hetkellä huomattavasti enemmän "ralliauto" alla ku nuo yhteensä.
Aika halvalla lähtee m-sport paketti kun se taitaa Saksassakin maksaa lähemmäs 5000 euroa, ainakin 5-sataseen...
Prikulleen tommonen se oliOlisikos kyseessä ollut joku tällainen konseptimalli (135tii)
Totta. Pari tonnia ajetin M3sen saa samalla hinnalla:No joo, eihän tuossa nyt hirveitä eroja ole. Tuo on ollut tiedossa jo pitkään, mutta että ihan tuotantoon...:jahas: (ei taida ainakaan Suomeen tulla)
Penkit on tollaset Audi RS/Mitsu Evo-tyyliset ja alcantaraa on joka paikassa. Jarrut taitaa olla isommat. Korin osalta ei isoja muutoksia ole ja ei tarvitsekaan(max hiilikuitua). Vaikka tuo hieno onkin, niin kyl mä mielellään ottasin 135i ite valituilla varusteilla ja sit pääsee itse rakentamaan mieleistään(alusta, vanteet, putkisto, äänentoisto jne.)
Näköjään tippuu autojen arvo aika kivasti Saksassa, jos tuohon hintaan tollanenkin jo lähtee. Siellähän se auto vasta onkin huono sijoitus.
Kylläkin, täytyy sanoa et uus M3 sedan oli älytön pettymys oman Evon jälkeen kokeilin. Luulin, että eroa ois vielä, mutta paskat. Evo kylläkin lastutettu, mutta silti tehoeroa on. Toisaalta ämmä painaa aika paljon enemmän...Evossa huomattavasti parempi vaihteisto. No tämä tästä spekuloinnista.