- Liittynyt
- 11.10.2012
- Viestejä
- 2 255
Päivitystä. Outback vaihtui tänään VW Transporteriin 2.0 BiTDI 1+8 vm 2010. Aika luksusta kun on kerrankin tilaa ja muunneltavuutta.
Näinkö vaimo sai perusteltua?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Päivitystä. Outback vaihtui tänään VW Transporteriin 2.0 BiTDI 1+8 vm 2010. Aika luksusta kun on kerrankin tilaa ja muunneltavuutta.
On muuten törkeän hyvä ajaa tuo transporteri, sama kuka perustelee ja millä. Myöhäis teini iässä toki madallettu kivireki alusta ja muovi spoilerit on kovempi sana.
https://acs2.blob.core.windows.net/imgcatalogo/l/VA_3422a61b42024c19aa164fad12231f51.jpg
Tuplaturbolla mukavat 365 hp ja 569 Nm vääntöä. Ei kyllä mikään kauppakassi, mutta autoliikkeessä ihastuin eikä ollut muuta vaihtoehtoa enää.
Tuo on kyllä hieno tekniikka tuohon autoon. Liikahtaa yllättävän ripeästi, vaikka painoa on paljon. Tuolle on luvattu lähelle 6s 0-60mph ja tuntuu ettei se ainakaan kovin kauaksi luvatusta jää. Paljon enemmän vääntöä alhaalla verrattuna vapari kasiin jonka tuohon saa.
Totesin vaan jossain vaiheessa, että tässä ei oo vitunkaan järkee pitää autossa kiinni sellasia summia ja vitunmoista stressiä, kun parkkiksella joku kolauttaa ovellaan kylkeen ja sen jälkeen kiroot kauppakassit kädessä vittua 10 min.
Mihin verrattuna? En mä sitä sano että se huono on. Pisti vain silmään tuo kommentti tilasta ja muunneltavuudesta; yleensä tuollaisia ei tapaa nähdä kuin taksi- ja lestaadiolaiskäytössä.
Onko kellään kokemusta tuosta volkkarin Amarokista. Onko kuinka lava-automainen. Takapenkeillä ja kovalla lavakopperolla olisi kyllä ideaali seuraava työauto. Toiveissa vaan olisi lähempänän (city)maasturi ajo-ominaisuuksia kuin lava-auton traktorimaisuutta.
Verrattuna vaikka vitos sarjan bemariin :D
En ole lestadiolainen mutta aikoinaan oli firmalla tuollainen bussi irtopenkeillä ja tuli hölmöyttään se vaihdettua pakuun. Eihän niitä penkkejä useasti tarvi mutta pari kertaa vuodessa on aina tilanteita että olis jees jos 5-7 aikuista pystyy mukavasti matkustamaan matkatavaroiden kanssa useamman sata kilometriä.
Ei ehtinyt lisäämään tohon niin vertailupohjaa on uudenkarheasta Hiluxista ja mun mielestä Amorak pesi 6-0 ton kilpailun.
Amarokista
Amorakista
Amorak
Amorok
Meitä on niin moneksi.
Mua aina ihmetyttää miten jengi hankkii itselleen käyttöautoksi esim. jonkun +50k€ auton oman tulotason ollessa vaikka vuositasolla samaa luokkaa tai reilusti alle. Jokainen tietysti saa kiksejä eriasioista. Ymmärrän, jollain tasolla, harrasteautona kalliin ja hienon pelin mutta käyttöautona joku 80 k€ kärry. Ehkä tyhmintä mitä ihminen voi tehdä ellei sitten todella ole sitä rahaa pankissa ja tulot luokkaa 200k€ vuodessa, harvalla on.
Ajan itse työkseni about 40 tuhatta kilsaa vuodessa autolla, joka on uutena maksanut 25 k€ ja ostaessani sen 10k€. Joten autossa istutaan hyvinkin paljon ja koeajossa on käytetty reissuilla, jos jonkinmoista premium autoa mutta vieläkään en ole kokenut sitä ahaa elämystä, että miten se helvetin kallis auto tuottaa lisäarvoa siihen matkustamiseen. Ja huoltoon viedessä aina hymyilyttää, kun maksoi vaikka jakohihnan vaihto max 500 euroa vrt. kaverin Audi Q7 huoltohintoihin.
........ kaverin Audi Q7 huoltohintoihin.
Ymmärrän, jollain tasolla, harrasteautona kalliin ja hienon pelin mutta käyttöautona joku 80 k€ kärry.