Itseä on alkanut taas syksyn ja tulevan talven myötä kiinnostaa ostaa joku halpa takatuuppari tai nelivetonen ''harrasteeksi''. Aika hurahtanut saa olla että tuon toteuttaa, kun löytyy jo moottoripyörä ja auto syömästä rahaa eikä ole paikkaa säilytellä enempää vehkeitä. Joku vanha mersu, lada tai quattro audi houkuttelis niin perkeleesti, osittain just sen takia että sitä sais olla aina välillä roplaamassa, oppis samalla itse tekemään kaikennäköistä.
Olis hauskaa talvella huristella jossain metsäteillä noin tonnin tai parin vehkeellä, jolloin ei olis mikään maailmanloppu jos hiukan menis ohi tien tms. En nyt kuitenkaan tarkoita mitään 140km/h mökkitiellä sutien- rallattelua vaan sellaista perus amispoikien talvidriftailua parkkipaikoilla ja metsäteillä :D Ongelmana on vaan se, että sitä pitäis saada säilytettyä jossain, ja tiedän että jonkun -90 luvun isokoneisen quattron roplaamiseen menis rahaa, ja jotain ladaa tai vanhaa mersua sais olla jokatoisen ajon jälkeen räpläämässä. Talvi kuitenkin sytyttää lapsuusvuosien haaveet sen verran onnistuneesti että enköhän mä vielä lähivuosina jonkun ladan onnistu talveks hankkimaan :D
Mä meinasin pari vuotta sitten ostaa tollasen vanhemman S6+ talviautoks mitä tossa em. videolla. Tuli jonkuverran opiskeltua sen moottorin tekniikkaa ja aika huolettomalta vaikutti muistaakseni.