Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
Taitaa huollot syödä noilla kilometreillä jo aika reippaasti rahaa, kun vehkeitä on vielä yhden sijaan kaksi ? :D
Noo uskottelen itelle ettei :D Kaikki alustan nivelet ja puslat jumpattiin kesällä w211 ja varmaan mun tuurilla se surullisen kuuluisa jarruyksikkö tulee tiensä päähän. W124 on 250D vapari niin aika pienellä pärjänny.. kansiremppa siinäki alla.

Mut mersut on mersuja päässä kun asian suhteen naksahtanu, niin olkoot. Kyllä kai noilla miltsin painas, mutta toinen on 95 ja toinen 06, niin uuemmasta alkanut haaveilemaan.

Mun onni, että molemmat entisiä Veholta lähteneitä lappitakseja niin hyvin nuo alkupään huollot tehty ja korit kunnossa.

Ja ketään ei kiinnosta, mutta kaljoissa hyvä sepostaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikilla täällä tuntuu olevan todella uudet autot. Itse ajelen -02 vuosimallin 320 farkkubemarilla. Nooh, mutta vanha bemari ja uus volkkari saman asian ne ajaa. Tyhmää laittaa kaikki rahat uuteen volkkariin kun sillä samalla rahalla vois saada vanhan bemarin.:rock:
 
Kaikilla täällä tuntuu olevan todella uudet autot. Itse ajelen -02 vuosimallin 320 farkkubemarilla. Nooh, mutta vanha bemari ja uus volkkari saman asian ne ajaa. Tyhmää laittaa kaikki rahat uuteen volkkariin kun sillä samalla rahalla vois saada vanhan bemarin.:rock:

Noinhan sen voi itselleen perustella kun ajaa vanhalla autolla :)
 
Noinhan sen voi itselleen perustella kun ajaa vanhalla autolla :)

Tulee vaan niin vähän kilometrejä että ei yhtään huvittais panostaa autoon, mutta pakko kuitenkin pitää autoa kun on lapsikin ja täälläpäin suomea noi välimatkat on vähän pitempiä ja bussitkaan ei oiken kulje.
 
kyllä kai jokainen osaa öljyt vaihtaa jos vain jaksais nähdä vaivaa. Itse teen yleensä kaikki pikkuhuollot ite mutta esimerkiksi jakopäänrempat laitan mielummin liikkeessä.
 
Monella ei ole paikkaa vaihtaa itse edes öljyjä ja voiko uusiin kaikkiin autoihin edes itse vaihtaa öljyjä. Hyviähän ne on ajaa mutta kipeeks ei kannata itseään maksaa. Kuulee tarinoita miten älyttömän hintasia osat uudempiin autoihin on. Auto on paskin sijoitus! Mut vituttaahan se paskalla ajaa :D
 
Kaikilla täällä tuntuu olevan todella uudet autot.

Se on sama kuin palkkasi tai penkkitulos ketjuissa. Ei kukaan kehtaa jotain alle satasen tulosta kertoa ääneen.

Öljyt on sen verta edullinen vaihdattaa ettei nappaa liata sormia sen takia.
 
Noinhan sen voi itselleen perustella kun ajaa vanhalla autolla :)
Noo se on ihan mitä arvostaa. Edellinen auto oli Audin S3 ja olihan se sairaan siisti peli ajaa radalla ja kadulla. Totesin vaan jossain vaiheessa, että tässä ei oo vitunkaan järkee pitää autossa kiinni sellasia summia ja vitunmoista stressiä, kun parkkiksella joku kolauttaa ovellaan kylkeen ja sen jälkeen kiroot kauppakassit kädessä vittua 10 min. Joten downgreidasin aika paljon alaspäin. Nyt alla Audin 80 V6 2.8 vuosimallia -92. Saa vetää penkkaan, parkkeerata ojaan tai ajaa miten sattuu. Autossa kiinni 2 tonnia ja jos lahoo niin saa vaikka sytyttää tuleen.

Ei vaan, oikeesti oma arvomailma vaan muuttunut sen verran. Sit kun turvakaukalossa istuu oma lapsi niin alkaa varmaan kaipaan niitä turvatyynyjä taas ja muita turvallisuutta parantavia seikkoja :) Mutta niin kauan kuin minä maksan omat autoni, en istu kuin audissa tai bemarissa. VW iso ehkä, mutta nelikko ainakin. Bemariin oltava lukko takana. Kukaan jaksa sellasta vajaavetoista ja vielä rampana.

- - - Updated - - -

Onneksi kohta on taas talvi. Jää 95 % autoilijoista valoihin sutkuttaan, kun itse huristaa quattro-kaistaa nelikolla.
 
Myyjiltä suoraan, eivät kuulemma pääse hinnasta sovintoon ja ei tuoda maahan ollenkaan.

Tää olis rouhee. 3.9 sec 0-100.

[video=youtube_share;knkdpgZOKAQ]http://youtu.be/knkdpgZOKAQ[/video]

No on prkl, tuollaista autoa ei Suomeen muka. Toivottavasti ei pitäs paikkaansa. Joo, tuo kireempi ärrä ois namu, vaikkakin normi ärrästäkin saa jo pelkällä softalla 380hv. Tuota 400hv versioo oli muistaakseni vielä kevennetty ym.
 
Noo se on ihan mitä arvostaa. Edellinen auto oli Audin S3 ja olihan se sairaan siisti peli ajaa radalla ja kadulla. Totesin vaan jossain vaiheessa, että tässä ei oo vitunkaan järkee pitää autossa kiinni sellasia summia ja vitunmoista stressiä, kun parkkiksella joku kolauttaa ovellaan kylkeen ja sen jälkeen kiroot kauppakassit kädessä vittua 10 min. Joten downgreidasin aika paljon alaspäin. Nyt alla Audin 80 V6 2.8 vuosimallia -92. Saa vetää penkkaan, parkkeerata ojaan tai ajaa miten sattuu. Autossa kiinni 2 tonnia ja jos lahoo niin saa vaikka sytyttää tuleen.

Ei vaan, oikeesti oma arvomailma vaan muuttunut sen verran. Sit kun turvakaukalossa istuu oma lapsi niin alkaa varmaan kaipaan niitä turvatyynyjä taas ja muita turvallisuutta parantavia seikkoja :) Mutta niin kauan kuin minä maksan omat autoni, en istu kuin audissa tai bemarissa. VW iso ehkä, mutta nelikko ainakin. Bemariin oltava lukko takana. Kukaan jaksa sellasta vajaavetoista ja vielä rampana.

- - - Updated - - -

Onneksi kohta on taas talvi. Jää 95 % autoilijoista valoihin sutkuttaan, kun itse huristaa quattro-kaistaa nelikolla.

Onko vakio alustalla? Jos on, niin onko niin kova, ettei sorapätkää voi ajaa lujaa? :D
 
S3:ssa irtos hampaat suusta, mutta se ei ollut vakio alustalla. Muuutta kyllä silläkin sorapätkällä auto kylkimyyryä sai.

Nykyinen herrasmies-autoni on quattro, joten siinä automaattisesti 20mm matalampi istumasyvyys. Sais mielummin olla vaikka 20 mm korkeampi, kuin muut. Ei niin raapis pohja aina, kun parkkiin ajaa jossain :D
 
S3:ssa irtos hampaat suusta, mutta se ei ollut vakio alustalla. Muuutta kyllä silläkin sorapätkällä auto kylkimyyryä sai.

Nykyinen herrasmies-autoni on quattro, joten siinä automaattisesti 20mm matalampi istumasyvyys. Sais mielummin olla vaikka 20 mm korkeampi, kuin muut. Ei niin raapis pohja aina, kun parkkiin ajaa jossain :D

Oho. Joo 80 mulla kiinnostaa :D
 
Jää 95 % autoilijoista valoihin sutkuttaan, kun itse huristaa quattro-kaistaa nelikolla.

Harmi kun tähän ei löydy sitä kuvaa subarun perseesetä, jossa lukee "attach quattro here" flipa.gif
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Itseä on alkanut taas syksyn ja tulevan talven myötä kiinnostaa ostaa joku halpa takatuuppari tai nelivetonen ''harrasteeksi''. Aika hurahtanut saa olla että tuon toteuttaa, kun löytyy jo moottoripyörä ja auto syömästä rahaa eikä ole paikkaa säilytellä enempää vehkeitä. Joku vanha mersu, lada tai quattro audi houkuttelis niin perkeleesti, osittain just sen takia että sitä sais olla aina välillä roplaamassa, oppis samalla itse tekemään kaikennäköistä.
Olis hauskaa talvella huristella jossain metsäteillä noin tonnin tai parin vehkeellä, jolloin ei olis mikään maailmanloppu jos hiukan menis ohi tien tms. En nyt kuitenkaan tarkoita mitään 140km/h mökkitiellä sutien- rallattelua vaan sellaista perus amispoikien talvidriftailua parkkipaikoilla ja metsäteillä :D Ongelmana on vaan se, että sitä pitäis saada säilytettyä jossain, ja tiedän että jonkun -90 luvun isokoneisen quattron roplaamiseen menis rahaa, ja jotain ladaa tai vanhaa mersua sais olla jokatoisen ajon jälkeen räpläämässä. Talvi kuitenkin sytyttää lapsuusvuosien haaveet sen verran onnistuneesti että enköhän mä vielä lähivuosina jonkun ladan onnistu talveks hankkimaan :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom