Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
En muuhun yhdy, että on hyviä ajaa ja ajattoman näköisiä tyylikkäitä pelejä;)
Mutta että olisivat jotenkin viattomampia, kuin nämä nykypäivän vikaherkät uudet "paska-autot"
Tuskin tuo Tiptronic edullista on tuon ikäisessäkään korjata...
Onhan tuosta uutisointiakin esim. Uusien autojen havaitut viat lisääntyneet | Yle Uutiset | yle.fi mahdollisimman halvalla tehdään ja asiakkaat on betatestaajia, uuden auton ostajaa tuo ei niin paljon haittaa kun on takuu, mutta takuun loppumisen jälkeen voi harmittaa? Kyllähän vanhoista autoistakin voi mennä mitä tahansa rikki, mutta jos ostohinta on 10-20t€ halvempi niin kivasti jää rempparahaa :rolleyes:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän vanhoista autoistakin voi mennä mitä tahansa rikki, mutta jos ostohinta on 10-20t€ halvempi niin kivasti jää rempparahaa :rolleyes:

+ että vanhempia autoja osaa korjata 10 kertainen määrä korjaamoja kuin uusia :D ja kaiken hyvän lisäksi vanhempiin saa vielä osia muualtakin kuin marmorilta,.
Otetaan nyt vaikka tuo Ripeen mainitsema tiptronic, Virossa löytyy tällä hetkellä korjattuja tippejä 1-2k€ koko auton saa varaosiksi 3k€:lla mites vastaavat dsg.t?

Eikä nyt pidä unohtaa sitäkään että esim minä väitän pokkana noiden molempien esimerkkien autojen pieksevän sata nolla vaikkapa 2010vuosimallin passatin ajomukavuudessa.
 
Jaahas, kävin hakemassa auton, en tie löinkö kädet paskaan. Tollanen mersun w211 200 cdi vuodelta -07 ja 425tkm ajettu. Vanha taksi, sain "onneksi" suoraan taksarilta ostaa. Vehon täyd. huoltokirja. Kulutus 6l satkulla. Ainut miinus että pitää laittaa webasto kun ei oo mitää lämppäriä, kun auto on ollut joka yö tallissa jossei ollut ajossa ja mä webaston tarviin. Toivottavasti pelittää!
 
Jaahas, kävin hakemassa auton, en tie löinkö kädet paskaan. Tollanen mersun w211 200 cdi vuodelta -07 ja 425tkm ajettu. Vanha taksi, sain "onneksi" suoraan taksarilta ostaa. Vehon täyd. huoltokirja. Kulutus 6l satkulla. Ainut miinus että pitää laittaa webasto kun ei oo mitää lämppäriä, kun auto on ollut joka yö tallissa jossei ollut ajossa ja mä webaston tarviin. Toivottavasti pelittää!

Laita samalla Defan multicharger, niin ei weba syö akkua tyhjäksi/rikki.
 
Uuden 95ah akun hain. Mikä akkulaturi? Eikö auto pidä olla töpselin päässä kun haluaa käyttää tollasta akkulaturia vai oonko ymmärtänyt väärin? Mulla ei oo tolppapaikkaa.
 
Nyrkkisääntönä voidaan pitää että pitäisi ajaa yhtä kauan kun on webastoa käyttänyt esilämmittämiseen. Jos ajo on lyhyempää, on riski että akku ei kerkeä latautumaan yhtä paljon kun webasto on sitä kuluttanut. Joku aamu ei sitten auto starttaakkaan. Ja oikein olet ymmärtänyt, silloin tarvitsen jostain sähköä akkulaturille.
 
VW lähti, VW tuli.

Tällä kertaa Passat CC. DSG on herkku. :kuola:

VW_Passat_CC_R-Line_%E2%80%93_Heckansicht,_7._April_2011,_Velbert.jpg


Ei kuvan auto, mutta täysin samanlainen.
 
Uuden 95ah akun hain. Mikä akkulaturi? Eikö auto pidä olla töpselin päässä kun haluaa käyttää tollasta akkulaturia vai oonko ymmärtänyt väärin? Mulla ei oo tolppapaikkaa.

Joo roikan nokassa pitäisi olla. Multicharger siis tulee roikan johtoa pitkin, eli lataa konepelti alhaalla, eikä tarvi lähtiessä muuta kuin vetää Defan normijohto irti. Webasto syö aika äkkiä akun tyhjiin.
 
VW lähti, VW tuli.

Tällä kertaa Passat CC. DSG on herkku. :kuola:

VW_Passat_CC_R-Line_%E2%80%93_Heckansicht,_7._April_2011,_Velbert.jpg


Ei kuvan auto, mutta täysin samanlainen.

image.jpg


ac3ecd52a66e46ae5f82cb8cab9de67a.jpg


Viikonloppuna ajattelin käydä kattomassa vähän pirteämpää ja laitetumpaa sciroccoa oman nykyisen nuhapumppu 1.4 TSI:n tilalle. Pankista nousee enemmän kuin penkistä vai miten se oli.
 
MK7 löytyy ja täysin vammainen auto etuvetoisuuden takia. Sutii joka vitun välissä, hyödyttömiä noi tehokkaat vajaavetoiset. Typerin idea ikinä. Nelari sen olla pitäis.

Viikonloppuna ajattelin käydä kattomassa vähän pirteämpää ja laitetumpaa sciroccoa oman nykyisen nuhapumppu 1.4 TSI:n tilalle.

Miksi kiusata niinki mukavaa miestä, kuin itseä? Nelivetoa vaan alle! Mikekin sen jo tietää..
 
Jaah. W211 meseen tuli 400tkm mittariin ja W124 talvilintassa 700tkm. Onko porukalla tästä b-sarjasta kokemuksia? Oon vähän harkinnu ton eemelin vaihtamista. Lankku ajetaan tappiin ja on se vaan edelleen kiva talvella.
 
Jaah. W211 meseen tuli 400tkm mittariin ja W124 talvilintassa 700tkm. Onko porukalla tästä b-sarjasta kokemuksia? Oon vähän harkinnu ton eemelin vaihtamista. Lankku ajetaan tappiin ja on se vaan edelleen kiva talvella.
Taitaa huollot syödä noilla kilometreillä jo aika reippaasti rahaa, kun vehkeitä on vielä yhden sijaan kaksi ? :D
 
Mistäs tuommonen on peräsin? Maahantuoja ainakin vielä joku kk sitten kertoi kovasti odottavan ärrän tuloa.
Myyjiltä suoraan, eivät kuulemma pääse hinnasta sovintoon ja ei tuoda maahan ollenkaan.

Tää olis rouhee. 3.9 sec 0-100.

[video=youtube_share;knkdpgZOKAQ]http://youtu.be/knkdpgZOKAQ[/video]
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom