Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siinähän nuo molemmat on kerrankin yhtäaikaa pihassa ja puhtaana:







Ja nyt kun hallitus vihdoinkin sai esityksen aikaiseksi, jossa muuttoautoille sallitaan 3 vuoden siirtymäaika, niin saattaa tuo toinen noista mennä vielä vaihtoon...
 
Siinähän nuo molemmat on kerrankin yhtäaikaa pihassa ja puhtaana:







Ja nyt kun hallitus vihdoinkin sai esityksen aikaiseksi, jossa muuttoautoille sallitaan 3 vuoden siirtymäaika, niin saattaa tuo toinen noista mennä vielä vaihtoon...

Heitäs linkki! Täytyykö tässä alkaa itekin vaihtelemaan/ostelemaan autoja :)
 
Ei vittu mikä kiesi, voittaa rumuudessa Multiplan ja Multipla sentään rikkoo fysiikanlakeja rumuudessa.

No ei tuo livenä nyt niin paha ole. Ei ehkä se ykkös "pillumagneetti", mutta tilava, ripäkin ja neliveto.

Radalla pitää päästä vielä ennen talven tuloa testaa uusilla vanne/kumikomboilla. Mahtuis Mikenkin valokuvauslaitteet ja treenikassit hyvinkin helposti mukaan. On tilaa kuudelle:rock:
 
^Toi Subaru on ekassa mutkassa nurin jos sitä koittaa kovempaa käskeä, kaikessa rumuudessaan kuitenkin komea laitos :thumbs:
 
Onko täällä GTI MK6 omistajia? Kertokaapa kokemuksia, jos on. Ainakin jenkkilässä on ollut ongelmia imusarjan ja vesipumpun kanssa, ja Audien 2.0 TSI:stä kirjoitellaan paljon että syö paljon öljyä. Lienee sama mosa kuitenkin?

Koeajettu on, nyt pitäisi vaan löytää se oikea yksilö..
 
2-0-tdi-s-line-5dr-ref-13544.html


- - - Updated - - -

the-audi-q3-2-0-tdi--3_600x0w.jpg



Parin päivän päästä saapuu.
 
Onko täällä GTI MK6 omistajia? Kertokaapa kokemuksia, jos on. Ainakin jenkkilässä on ollut ongelmia imusarjan ja vesipumpun kanssa, ja Audien 2.0 TSI:stä kirjoitellaan paljon että syö paljon öljyä. Lienee sama mosa kuitenkin?

Koeajettu on, nyt pitäisi vaan löytää se oikea yksilö..
MK7 löytyy ja täysin vammainen auto etuvetoisuuden takia. Sutii joka vitun välissä, hyödyttömiä noi tehokkaat vajaavetoiset. Typerin idea ikinä. Nelari sen olla pitäis.
 
MK7 löytyy ja täysin vammainen auto etuvetoisuuden takia. Sutii joka vitun välissä, hyödyttömiä noi tehokkaat vajaavetoiset. Typerin idea ikinä. Nelari sen olla pitäis.
Onhan noita toimivia tehokkaita etuvetoisia kuten esim Focus Rs, uusi Seat Cupra.
Ei nelivedon voittanutta tietenkään, mutta jopa välttäviä talvikelillä:D
 
^^ Mersumies selkeästi kun ei ruutuun osu. Taitaa olla näissä tähtikeuloissa joku lisävaruste, koska keskimäärin joka kauppareissulla on mersu puoliksi invapaikalla tai kahdella onnistuneesti pysäköitynä:D;)

Aikoinaan meillä päin, jos mallin nimi oli E, silloin usein kyseessä oli auto, jonka merkki oli Hagert.

Mullon sama ranskan rapee ollut kuudetta vuotta.
 
Totta tuokin..

Meinaa perse revetä tämän pähkäilyn kanssa. Tarviinko muka oikeasti uutta autoa? Farmari vai riittääkö hatchbacki? Entä jos kohta tulee muksuja tai koira? Käytettynä ei meinaa löytyä just oikeanlaista ja uuden hinta tippuu liian paljon että siinä olisi järkeä. Tehoa sais olla mut diisseli ei kannata ja TSI:t on epäluotettavia ja Fordit on rumia ja Volvot on tylsiä ja ranskalaiset paskoja jaja... helppoa tämä. :face:
 
Totta tuokin..

Meinaa perse revetä tämän pähkäilyn kanssa. Tarviinko muka oikeasti uutta autoa? Farmari vai riittääkö hatchbacki? Entä jos kohta tulee muksuja tai koira? Käytettynä ei meinaa löytyä just oikeanlaista ja uuden hinta tippuu liian paljon että siinä olisi järkeä. Tehoa sais olla mut diisseli ei kannata ja TSI:t on epäluotettavia ja Fordit on rumia ja Volvot on tylsiä ja ranskalaiset paskoja jaja... helppoa tämä. :face:

Aiheeseen liittymättä tartun tuohon diiselin kannattavuuteen. Mä tykkään tosi paljon ajaa diiselillä kun vääntöä piisaa, että maksaisin jo pelkästään sen takia diiselveron. Ja vaikka se polttoaineen hinta / veronsuhde ei kääntyisi voitoksi, niin ei siinä kuitenkaan takkiin ota kuin satasen kaksi. Mä pidän parin konsernin diiseleitä luotettavimpina koneina mitä löytyy ja siinä ehkä yksi lisää miksi itse päädyin diiseliin.
 
Totta tuokin..

Meinaa perse revetä tämän pähkäilyn kanssa. Tarviinko muka oikeasti uutta autoa? Farmari vai riittääkö hatchbacki? Entä jos kohta tulee muksuja tai koira? Käytettynä ei meinaa löytyä just oikeanlaista ja uuden hinta tippuu liian paljon että siinä olisi järkeä. Tehoa sais olla mut diisseli ei kannata ja TSI:t on epäluotettavia ja Fordit on rumia ja Volvot on tylsiä ja ranskalaiset paskoja jaja... helppoa tämä. :face:

Tee niinkuin minä, ostat vanhan 2000luvun bensa auton saatanan isolla koneella , ajo-ominaisuuksissa ei häviä tippaakaan näille vikaherkille uusille paska autoille + 300 heppaa tekee ajamisesta ihan oikeasti kivaa ja jos nyt joskus tarvii vaikka koneremontti tehdä niin sekään maksa kuin murto-osan näiden nykyautojen kustannuksista.. Vielä kun perustelee ton harrastuksena itselleen niin ei vituta senkään vertaa kustannukset joita tuosta tulee. :D

Nimimerkillä vaihdan auton 10v vanhempaan, ei perse kestä omistaa uuden karheaa vag:gia.
 
Tee niinkuin minä, ostat vanhan 2000luvun bensa auton saatanan isolla koneella , ajo-ominaisuuksissa ei häviä tippaakaan näille vikaherkille uusille paska autoille + 300 heppaa tekee ajamisesta ihan oikeasti kivaa ja jos nyt joskus tarvii vaikka koneremontti tehdä niin sekään maksa kuin murto-osan näiden nykyautojen kustannuksista.. Vielä kun perustelee ton harrastuksena itselleen niin ei vituta senkään vertaa kustannukset joita tuosta tulee. :D

Nimimerkillä vaihdan auton 10v vanhempaan, ei perse kestä omistaa uuden karheaa vag:gia.
Mikä se 2000-luvun saatanan isolla bensakoneella oleva merkki on, joka pesee nämä "vikaherkät paskat" uudet autot?
Jos 2000-luvun alun Mersuja, Audeja, Bemareita tarkoitat, niin ajoltaan kyllä on loistavia, mutta tuskin se 2000-luvun S-sarjan mersun korjaus edullista on;)
Puhumattakaan etteikö vikoja ole enemmän, kuin 70v vanhalla metallimiehellä:D
 
Mikä se 2000-luvun saatanan isolla bensakoneella oleva merkki on, joka pesee nämä "vikaherkät paskat" uudet autot?
Jos 2000-luvun alun Mersuja, Audeja, Bemareita tarkoitat, niin ajoltaan kyllä on loistavia, mutta tuskin se 2000-luvun S-sarjan mersun korjaus edullista on;)
Puhumattakaan etteikö vikoja ole enemmän, kuin 70v vanhalla metallimiehellä:D

Audi A6 4.2 V8 Avant Quattro A Farmari 2000 - Vaihtoauto - Nettiauto Ton tyyppistä mielellään manuaalilla, 5k€ ostohinta ja osia alkaa saamaan jo aika hyvinkin tilailemalla eikä tule edes kovin kalliiksi.. Ei ainakaan niin kalliiksi kuin tdi vag. Vakuutuksien ja dieselveron kuittaaminen tappaa jo polttoaine kulutuksen menotkin ja onhan toi nyt edes joskus vähän hauska auto, toisin kuin nykyinen.

Tossa toinen, http://www.nettiauto.com/bmw/740/6763136 Tallinnassa jossa siis tulee muutenkin käytyä paljon löytyy osaamista näiden korjaamiseen ja varaosatkin alkavat olla varsin kohtuullisen hintaisia.

Edit: ei mua muuten eniten v.....a se että autot on välillä rikki vaan se että Vag korjaaminen maksaa nykyään AINA +1000€. Tollaseen 90 luvun lopun kamppeeseen tekee koneremontin samalla hinnalla kun tohon vaihtaa suuttimen :)
 
Audi A6 4.2 V8 Avant Quattro A Farmari 2000 - Vaihtoauto - Nettiauto Ton tyyppistä mielellään manuaalilla, 5k€ ostohinta ja osia alkaa saamaan jo aika hyvinkin tilailemalla eikä tule edes kovin kalliiksi.. Ei ainakaan niin kalliiksi kuin tdi vag. Vakuutuksien ja dieselveron kuittaaminen tappaa jo polttoaine kulutuksen menotkin ja onhan toi nyt edes joskus vähän hauska auto, toisin kuin nykyinen.

Tossa toinen, BMW 740 i A 4d Näyttävä seiska! Vaihto ja rahoitus jopa ilman käsirahaa. Porrasperä 2000 - Vaihtoauto - Nettiauto Tallinnassa jossa siis tulee muutenkin käytyä paljon löytyy osaamista näiden korjaamiseen ja varaosatkin alkavat olla varsin kohtuullisen hintaisia.

Edit: ei mua muuten eniten v.....a se että autot on välillä rikki vaan se että Vag korjaaminen maksaa nykyään AINA +1000€. Tollaseen 90 luvun lopun kamppeeseen tekee koneremontin samalla hinnalla kun tohon vaihtaa suuttimen :)
En muuhun yhdy, että on hyviä ajaa ja ajattoman näköisiä tyylikkäitä pelejä;)
Mutta että olisivat jotenkin viattomampia, kuin nämä nykypäivän vikaherkät uudet "paska-autot"
Tuskin tuo Tiptronic edullista on tuon ikäisessäkään korjata...
 
En muuhun yhdy, että on hyviä ajaa ja ajattoman näköisiä tyylikkäitä pelejä;)
Mutta että olisivat jotenkin viattomampia, kuin nämä nykypäivän vikaherkät uudet "paska-autot"
Tuskin tuo Tiptronic edullista on tuon ikäisessäkään korjata...

Juup manuaali on itsellä hakusessa, tosin jengi on korjauttanut ja vahvistanut noita automaattilaatikoita latviassa Recrolla eikä tämäkään muistaakseni maksanut edes niin paljon kuin dpf tukkeutuminen vag tdi.ssä- (täys laatikko remppa tuolla maksoi zf 26 hp26 vaihteistoon 2700€)
Ja niinkuin sanoin niin ei mua ne viat niin paljon kyrvi, vaan ne korjauskulut jotka alkavat olla kohtuuttomia näissä uusissa vehkeissä.
Ylivoimaisesti halvimmat km mulla on tullut vuoden 2000 1,9tdi:llä kalleimmat tällä uusimmalla Vag laatuautolla..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom