Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
No nyt on sit myös CLK pihasa (350). Reilu 200 kilowattia pitäis olla tuikun ohjelmistolla,

- - - Updated - - -

Kaikkee sitä tulee kännissä ostettua. Kauhee kytö päästä ajamaan, mutta ei oo kyllä ajokunto realistinen tavoite vielä 20 tuntiin :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lopultakin sain M4:n - vähän oli kiven alla keltaiset manuaalit täällä länsirannikolla, joten piti hakea aina New Jerseystä asti :D

WP_20140823_18_57_48_Pro.jpg
 
Lopultakin sain M4:n - vähän oli kiven alla keltaiset manuaalit täällä länsirannikolla, joten piti hakea aina New Jerseystä asti :D

katso liitettä 119546

Hieno! Paljon sulla on maileja alla? Itse sain just teetettyä ekan huollon ja voi jo antaa kenkää... Mikäs sulla oli syynä manuaalin valintaan? Ite tykkään DCT:stä aivan sairaasti.

edit. Onnea uuden auton johdosta! Sulla tulee oleen sairaan hauskaa ton kanssa...
 
Hyvin huomaa kun rapakon toisella puolella tulee tommoisia ämmäläisiä ja muita näytille ja täällä suomenmaalla kun löytyy corollasta jo ilmastointi niin menee pröystäilyn puolelle :D
 
^ Paljonko noilla kärryillä on hintaa ja mistä noita saa? Siis noita maseja.
Ei vaitiskaan, pirun tyylikäs auto on.

Anteeksi kaikille tästä kommentista (en omista autoa enkä kuulu siis tänne).
 
Hieno! Paljon sulla on maileja alla? Itse sain just teetettyä ekan huollon ja voi jo antaa kenkää... Mikäs sulla oli syynä manuaalin valintaan? Ite tykkään DCT:stä aivan sairaasti.

edit. Onnea uuden auton johdosta! Sulla tulee oleen sairaan hauskaa ton kanssa...

Onhan tässä tullut jo nelisen tuhatta mailia täyteen, joten eka huolto on jo kaukana takanapäin :) Mikäli bensansekoittaja puuttuu, niin ajaminen tuntuu jotenkin fuskaamiselta - eipä mulla oikein muuta
perustetta manuaaliaskin valintaan ollut. Vielä kun oppisi ajamaan..
 
_medium.jpg


Mulla on tollanen vähän vanhempi harrasteämmä tallissa muutamien muiden harrasteautojen kaverina. Tohon on mennyt niin paljon rahaa, ettei sitä voi enää ikinä myydä :)
Tosta kuvasta poiketen on vielä mennyt hieman kilpa-automaisempaan suuntaan, mutta ideana on pitää ulkoisesti mahdollisimman ajanmukaisena. Tekniikkapuoli onkin sitten jotain muuta kuin alkuperäistä.
 
Tämmöisen vaihdoin. 2010 E220cdi Business. Todella laadukkaan tuntuinen peli :). Mukavasti löytyy vääntöä, kun lastukin oli valmiina.

10599661_808268519193387_8739300596071018031_n.jpg
 
^^ Mersumies selkeästi kun ei ruutuun osu. Taitaa olla näissä tähtikeuloissa joku lisävaruste, koska keskimäärin joka kauppareissulla on mersu puoliksi invapaikalla tai kahdella onnistuneesti pysäköitynä:D;)
 
^^ Mersumies selkeästi kun ei ruutuun osu. Taitaa olla näissä tähtikeuloissa joku lisävaruste, koska keskimäärin joka kauppareissulla on mersu puoliksi invapaikalla tai kahdella onnistuneesti pysäköitynä:D;)

Samaa nauroin iteki :D. Odotinkin millon joku huomauttaa :)
 
Tämmöisen vaihdoin. 2010 E220cdi Business. Todella laadukkaan tuntuinen peli :). Mukavasti löytyy vääntöä, kun lastukin oli valmiina.

Ittellä kans ollu vahvasti harkinnassa tämmönen mersu, pitäs vaan ottaa toosi reiluilla kilometreillä kun ei huvittais enempää rahaa laittaa autoon. Enkä rehellisyyden nimin oo keksiny mitään miinuksia nykyisestä volvostakaan :D Jos poistais hiukkasloukun ja laitattais uutta softaa sisälle niin tuntuis mukavalle taas hetken aikaa.. Mutta komea ois tommonen mersu, ei pääse mihinkään :)
 
Itse olen miettinyt vastaavaa farkkuna... mihin lukuihin lastulla pääsee tuossa E220 tötterössä? Noin 200hp/400nm?

Onko muuten moottorityypissä jotain merkkivikoja, joista olisit tietoinen?

Vakiona tässä 220cdi:ssä on 170hp/400nm. Myyjän mukaan tästä on otettu n. 200hp/500nm. Käytännössä siis samat tehot, kuin 250:ssä, jossa samankokoinen moottori. En ole perehtynyt noiden tekniikkaan sen kummemmin. Eiköhän tuo melko jykevää tekoa ole :)
 
SDC11161.JPG


Tuollaisen ostin tällä viikolla ensimmäiseksi oikeasti omaksi autoksi.

2007, 119tkm ajettu, 1.8 lamakone, täysnahat (kuskin penkki sähköllä+muistilla), xenonit, cruise, monitoimiratti, automaatti-ilmastointi, himmenevä taustapeili, sadetunnistin yms. Eli ei ihan karvalakein vaikka koneeltansa sitä onkin. :)

Kyllä tuolla kaksi pakkislaista kulkee mukavasti.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom