Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
2013 550xi vaihtui 2015 M4:seen.

Jackassille tulee vielä talvea ja lunta ikävä, jos asut seudulla jossa on talvi. Takavedolla jäät pieneen ylämäkeen kiinni. Kyllä 550ix kulkee lumessa kitkoillakin tasaisesti ja kiireen tullen löytyy voimaa jos tarvitaan. Kyseisiä autoja oli ainakin 1/2-vuotta sitten vain yksi kappale Suomessa :-)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jackassille tulee vielä talvea ja lunta ikävä, jos asut seudulla jossa on talvi. Takavedolla jäät pieneen ylämäkeen kiinni. Kyllä 550ix kulkee lumessa kitkoillakin tasaisesti ja kiireen tullen löytyy voimaa jos tarvitaan. Kyseisiä autoja oli ainakin 1/2-vuotta sitten vain yksi kappale Suomessa :-)

Talveksi tallissa on uusi X5, jos sattuu tulemaan pahat kelit.
 
Nyt on taas "uusi" auto. Toyota-miehet voi tulla puhumaan kestävyydestä sitten, kun on samoja kilometrejä takana.
 

Liitteet

  • miljoona.jpg
    miljoona.jpg
    157,4 KB · Katsottu: 3 604
Neljä viimeisintä autoani:

-Nissan Datsun Micra '84. Sain ilmaiseksi konevikaisena korjaamon pihasta. Ostin satasella 50 000 ajetun koneen ja vaihdoin sen paikoilleen isäukon "viripajalla".
-VW Polo Coupe '90. Maksoi 80 euroa. Paskin auto mitä minulla on ollut. Kori kestävä, mutta ainut auto mikä melkein jätti välille ja sekin jouluaattona. Lähti lopulta uudestaan käyntiin, kun revin putsarin irti.
-Nissan Sunny '91. Tästä maksoin ihan sen minkä autosta pitääkin maksaa. Paras autoni, paitsi pohjan kanssa sai myllätä. Takaiskareiden koteloiden hitsaaminen ei ole kiva tai helppo juttu.
-Nissan Sunny '95. Nykyinen autoni. 0.2 litraa pienemmällä koneella kuin edellinen. Varma ratsu. Pohjassa tässäkin sanomista. Ehkä vuoden kaksi vielä pääsee. Ajettu vasta 220 000. Teknisesti moitteeton.

Seuravaksi kokeilen ehkä jotain ranskalaista. Citikka ja Pösö. Kalvanoitu kori kiinnostaisi, kun hitsaus ei taas kiinnosta yhtään.

Eihän tuollaisilla koslilla aja nykyisin kuin neekerit ja minä. Mutta kokeepahan itsensä kansainväliseksi.
 
Tuninkia? :) Noo, alusta vaihdettu(tolpat & vakaajat), puslia, etumaskia muokattu järeämmälle coolerille ja Audin rinkulat maalattu maskin värillä, putkisto turbolta asti, hiilarinen bensatankin luukku(kun autossa Audin oma hiilari"pakettikin"), APR softa, etu-ja takavaloissa lisätty tummaa sävyä, merkit merkit poistettu jne
 
Itsellä toinen 211-korimallinen menossa. Kerro ihmeessä speksit!

Mitäpä tästä..
Facelift malli, eli 07, käyttöönotettu tosin jo syksyllä 2006.
280 CDI (3,0 V6) - 190hv/450Nm mikä tullee muuttumaan kohtapuoliin n.280hv/650Nm kun saa Tuikutuksen.
Vaikkakin kyllä tälläkin on kerenny. Kellottelin tän DashCmd-softalla ja palikalla, tehtaan ilmoittamat suoritusarvot pitää kokolailla paikkaansa :D
Parastahan tässä on tämä käyttökiihtyvyys, eli väli 70-120km/h. Ei tarvi jonoissa kökkiä.
 
Nyt on taas "uusi" auto. Toyota-miehet voi tulla puhumaan kestävyydestä sitten, kun on samoja kilometrejä takana.

Mullahan tuli Väyryseen sen 686 248 km kokonaisuudessaan ennen myyntiä. Itse ajoin sen 120tkm.
Nettiauton kautta myyminen oli aikamoinen helvetti ja ainakin seuraavaa kertaa varten oppi joitakin juttuja.
- Pistä varausmaksu, niin vältyt turhilta 'tulen hakemaan tänään - varaa mulle' henkilöiltä joista ei 1. soiton jälkeen kuule mitään.
- Älä käy näyttämässä ostajalle autoasi, vaan tulkoot ostaja sinun luo. Näin vältyt turhilta ajeluilta, kun kuitenkin pitäisi lähes 700tkm ajettu auto olla ku uusi :D
 
Toihan pyörähti nopeemmin kuin arvelinkaan.

Joo, tässä on harjoiteltu pidemmän matkan ajamista jos vien kiertotähden pyhiinvaellusmatkalle Saksaan ja vaihdan samalla toiseen.

Mullahan tuli Väyryseen sen 686 248 km kokonaisuudessaan ennen myyntiä. Itse ajoin sen 120tkm.
Nettiauton kautta myyminen oli aikamoinen helvetti ja ainakin seuraavaa kertaa varten oppi joitakin juttuja.
- Pistä varausmaksu, niin vältyt turhilta 'tulen hakemaan tänään - varaa mulle' henkilöiltä joista ei 1. soiton jälkeen kuule mitään.
- Älä käy näyttämässä ostajalle autoasi, vaan tulkoot ostaja sinun luo. Näin vältyt turhilta ajeluilta, kun kuitenkin pitäisi lähes 700tkm ajettu auto olla ku uusi :D

Onneksi ei tartte myydä omaa autoa pois :D Ei ole enää se parkkipaikan kaunein kukkanen. Mutta varmasti jos nettiautoon laittaisi myyntiin, niin joku hullu haluaisi sen silti ostaa, tai ainakin tarjota jotain välissä ja tai vähintään pitäisi varata autoa. Mutta näissä tietyissä mersuissa on kyllä hämmästyttävää tuo tekniikan kestäminen. Toivottavasti pääsen vielä ajamaan auton auringonlaskuun Saksan autobahn:a pitkin, mersun tähden kiiltäessä laskevan auringon valonsäteistä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom