Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänne avauduinkin jo loppusyksystä, kun Vehon takuumaalauspäätös tuli ja oli naurettava. Tää "päätös" tai siis vedätys tarkoitti 20% omavastuuta, joka olis maksanu mulle siis 800 €. Ja ei korvaavaa autoa tilalle, vaan olis pitäny itse vuokrata omaan piikkiin. Kun tekee päässälaskua, niin Veho väittää siis kolmen pikkurillinpään kokoisen ruosteläikän korjaus/maalauskustannuksiksi 4000 €, josta mun pitäis maksaa viidennes?! Noh, haistatin vitut koko takuulle ja aloin kysellä koko paskan teettämistä omaan piikkiin. Neljän tonnin sijaan yks paja olis tehny sen joulukuun alussa 350 euroon :) ...ja nyt sitten teetin työn lopulta alkuviikosta eräällä toisella pajalla, joka veloitti 290 €. Ei paha... 4000 vs. 290... iso ero. Ja työn jälki erittäin hyvä.

Viet sen kuitin veholle ihan vaikka huumori mielessä. :D
 
Veho on niin perseestä että huhuh!

Veho on monessa mielessä vedätysfirma. Tää takuumaalausasia on ollu yks vitun fiasko jo yli 15 vuotta; siitä lähtien kun ekat Väyryset alko oleen yltäpäältä ruosteessa. Jos jokin toimii, niin käytetyt Veho-takuun alaiset autot hoidetaan hyvin, joskin byrokraattisesti ja sekavasti toisinaan. Se puoli on ihan ok. Muuten en arvosta.
 
VW polo 1.2 tsi dsg vm 2011 ajettu alle 20 tonnia. Pääasiassa seisoo lämpöisessä ja ilmastoidussa autohallissa turvassa :) On muuten ihmeen tilava pieneksi autoksi, sillä on tehty mökkireissuja 3:n ihmisen voimin.
 
Siirryin ite ennen joulua täysveriseksi Mopari omistajaksi ku myin 500SL:n pois ja laitoin käyttökinderiksi tuommosen 2010 Chrysler 300C CRD SRT Designin :) Vielä jäi uus Camaro ja Challenger haaveeksi, pittee ootella muuan vuosi että tulevat vähä inhimillisempiin hintoihin nii ajellaan ny sitte syslerillä ja chargerilla sillä välin :)

IMG_4579a1.jpg
 
Siirryin ite ennen joulua täysveriseksi Mopari omistajaksi ku myin 500SL:n pois ja laitoin käyttökinderiksi tuommosen 2010 Chrysler 300C CRD SRT Designin :) Vielä jäi uus Camaro ja Challenger haaveeksi, pittee ootella muuan vuosi että tulevat vähä inhimillisempiin hintoihin nii ajellaan ny sitte syslerillä ja chargerilla sillä välin :)

katso liitettä 110393
Vaihdoit mersusta mersuun :D

- - - Updated - - -

Autoja on ollu laidasta laitaan,on jdm,offi pelejä, normi käyttiksiä ja sen sellasta ollu, nyt mennään ihan perus rutkulla 316 e36 penari :D
 
Siirryin ite ennen joulua täysveriseksi Mopari omistajaksi ku myin 500SL:n pois ja laitoin käyttökinderiksi tuommosen 2010 Chrysler 300C CRD SRT Designin :) Vielä jäi uus Camaro ja Challenger haaveeksi, pittee ootella muuan vuosi että tulevat vähä inhimillisempiin hintoihin nii ajellaan ny sitte syslerillä ja chargerilla sillä välin :)

katso liitettä 110393
Tuon on yksi tyylikkäimmistä autoista mitä on tehty, ja mustana vielä;)
 
Siirryin ite ennen joulua täysveriseksi Mopari omistajaksi ku myin 500SL:n pois ja laitoin käyttökinderiksi tuommosen 2010 Chrysler 300C CRD SRT Designin :) Vielä jäi uus Camaro ja Challenger haaveeksi, pittee ootella muuan vuosi että tulevat vähä inhimillisempiin hintoihin nii ajellaan ny sitte syslerillä ja chargerilla sillä välin :)

katso liitettä 110393
Ns. "sutenööri" valinta. Ja tosiaan tohon "Mersusta Mersuun"-juttuun todettakoot, että koneen puolesta ainakin... en tiedä mitää muuta samaa tuossa sit on Mersun kanssa, mutta eikös tuo vastaa 320CDI:tä vai ihan 350CDI:n ensimmäistä versiota?
 
Vaihdoit mersusta mersuun :D

- - - Updated - - -

Joo, ja vielä SL:stä vanhaan väyryseen syslerin pelleillä :D


Tuon on yksi tyylikkäimmistä autoista mitä on tehty, ja mustana vielä;)

Ite en ylleensä uuvemmista autoista perusta, paitsi mussesta, camarosta, challengerista ja sitte näistä 300C:stä, ommaan silmään asiallisen näkösiä :)


Kyllähän tuollainen on ihab mukava ajaa,vaan saa kyllä tehdä jumppaa pallonivelien ja tukivarsien kanssa.

Nii saa tehä joka vuosi jos ostaa ne halvat raidetangon päät, toki jos kehtaa ostaa ne rasvanipalliset niin ei tartte jumpata... ;)


Ns. "sutenööri" valinta. Ja tosiaan tohon "Mersusta Mersuun"-juttuun todettakoot, että koneen puolesta ainakin... en tiedä mitää muuta samaa tuossa sit on Mersun kanssa, mutta eikös tuo vastaa 320CDI:tä vai ihan 350CDI:n ensimmäistä versiota?

Melko palijo meseä, pohjalevy ainakin osaksi, alusta suurimmaksi osaksi, sähköt, moottori, vaihteisto ja perä on meseä :) Ei paljo muuta sysleriä oo ku pellit ja sisusta. Mersun leimatki osissa joka paikassa. Tuo moottorihan on se 320CDi mitä mese käyttää (OM642), jostaki 2005 vuodesta asti ollu meisselin valikoimassa.



Kattelin C5 Vetteä, 300C:tä ja S-meisseliä ja lopulta nyt tuli tähän sotkettua kätensä, kattoo nyt onko mihinkään... :)
 
Onneks auton voi myydä aina pois, tosin paljonko ehtii eka repii hiuksia päästä ennenku pääsee eroon :P
Yohon vielä tumma optiikka umpiot,ja musta bentleyn maski :D
 
Onneks auton voi myydä aina pois, tosin paljonko ehtii eka repii hiuksia päästä ennenku pääsee eroon :P
Yohon vielä tumma optiikka umpiot,ja musta bentleyn maski :D

Kyllä se luotettavien autojen valmistus loppu jo 90-luvulla, näin autoharrastajan silmin kaikki nykyautot on surkeita esityksiä kuten nykyelektroniikkaki, sehän pitää vaan päättää että minkä merkin "ominaisuuksien" kanssa jaksaa repiä niitä hiuksia päästänsä :)

SL oli vielä vuosimallia 1993, vaikka se oli aikoinaan sen ajan huippuedistyksellinen auto niin siinä ei ollut mitään vikoja vajaan 2 vuoden aikana vaikka raskaalla jalalla sitäki ajo ja kuitenki jo auto 20 vuoden iässä. Loistopeli ja luotettava, teki vaan mieli vaihteeksi jotaki muuta kokeilla.

Joo tuohonhan saa vaikka mitä maskia ja optiikkaa jne. vaan aikansa ku noita selaili niin tulin siihen tulokseen että mahtaa olla silti ommaan makkuun paras tuommosena ku on.
 
Ainaki hylky tilastojen käressä noi 300ceet oli vielä hetki sitten.

Niin on ja varmasti pysyykin kun suurin osa omistajista edelleen vaihtaa sinne semmoset osat jotka saa joka katastukseen sitte vaihtaa. Ohan ne muuan kympin halvemmat osat niin ymmärtäähän sen........ ;)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom