Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
Eihän ne siellä sun asuinmaassa maksa ihan samoja kai kun täällä Suomessa?


E. Mä myin sen ihan reippaalla tappiolla. Rehellistä kauppaa ja multikroonikkolootaa ei tod kannata korjauttaa Virossa voi se jonkun aikaa kestää mutta en mä lähtisi siihen. Jos teille vtun massiperseille tonnit ei merkkaa Ni siitä vaan mä en pidä autoa mihin tyyppivikana tulee tollaisia minään ostamisen arvoisena.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eihän ne siellä sun asuinmaassa maksa ihan samoja kai kun täällä Suomessa?

Et painu kuule mun puolesta v****n
E. Mä myin sen ihan reippaalla tappiolla. Rehellistä kauppaa ja multikroonikkolootaa ei tod kannata korjauttaa Virossa voi se jonkun aikaa kestää mutta en mä lähtisi siihen. Jos teille vtun massiperseille tonnit ei merkkaa Ni siitä vaan mä en pidä autoa mihin tyyppivikana tulee tollaisia minään ostamisen arvoisena.

Mä teetin mun automaattilaatikon turbiinin kitkapintonen uusimisen sekä VAHVISTUKSEN TÄÄLLÄ SUOMESSA! Vittu.

Tuli maksamaan 950e vittu.

Jos kitkapinnat olisi kuluneet niin pitkälle että turbiini olisi alkanut syömään metallia, olisi metallisilppu aiheuttanut paskalla vittutuurilla venttiilikoneiston hajoamisen ja näin ollen remontti olisi maksanut kokonaisuudessaan jotain 950-2500e väliltä. VITTU!

Edit: Jos olisin ollu yhtä sekasin kuin sinä ja vieny auton esim. laakkoselle, olisi hinta ollut minimissään muistaakseni jotain 5000e luokkaa.
 
E. Mä myin sen ihan reippaalla tappiolla. Rehellistä kauppaa ja multikroonikkolootaa ei tod kannata korjauttaa Virossa voi se jonkun aikaa kestää mutta en mä lähtisi siihen. Jos teille vtun massiperseille tonnit ei merkkaa Ni siitä vaan mä en pidä autoa mihin tyyppivikana tulee tollaisia minään ostamisen arvoisena.


Hivenen perusteluja kaipaisin? Taitaa tuolta suunnasta löytyä parempi audien laatikko korjaamo kuin Suomesta.. Jos kiinnostaa niin enemmän asiasta löytyy Audifinns tai jtn sinnepäin sivuilta
 
Mä teetin mun automaattilaatikon turbiinin kitkapintonen uusimisen sekä VAHVISTUKSEN TÄÄLLÄ SUOMESSA! Vittu.

Tuli maksamaan 950e vittu.

Jos kitkapinnat olisi kuluneet niin pitkälle että turbiini olisi alkanut syömään metallia, olisi metallisilppu aiheuttanut paskalla vittutuurilla venttiilikoneiston hajoamisen ja näin ollen remontti olisi maksanut kokonaisuudessaan jotain 950-2500e väliltä. VITTU!

Edit: Jos olisin ollu yhtä sekasin kuin sinä ja vieny auton esim. laakkoselle, olisi hinta ollut minimissään muistaakseni jotain 5000e luokkaa.

Mikä laatikko?

Tossa on http://www.audiworld.com/news/99/multitronic/AT990019.jpg

Ja vittu onko auto jossa menee suunnilleen jokaisesta loota paskaksi ja jonka vaihtolaatikosta huudetaan 7500 euroa hyvä?

Ja mitä te luulette mitä metallisilppu öljyn seassa tuolla laatikon sisällä tekee. Se öljy oli ihan TÄYNNÄ metallisilppua. Tuomio oli että ei kannata alkaa vaihtamaan uutta kytkinpakkaa.. Ja vittu ei ne teidän rahaa ollu. Pitäkää huolta vittu ihan omista asioista mut mä en ainakaan uudestaan mitään vitun olymppiavolkkaria osta

Ja kai mä ny vittu tarjouspyyntöjä kyselin muualtakin ja noihin ei saanu automaattilaatikkohuolloilta mitään lupausta et voidaan muuta tehdä kuin niitä kytkinpakkojen vaihtoja. Kun Audi EI toimita sinne kaikkia osia. Kytkinpakkoja ja jotain elektroniikkayksikkökortteja kyllä.

Toi siis EI ole mikään perinteinen momentinmuunnin perusautomaatti vaan tollanen vitun variaattoripaska.



E
http://www.audiclub.fi/audifinns/showpost.php?p=474713&postcount=25

Jep niitä kestävästi korjataan Virossa varmaan ihan jenkkipurkalla paikataan.. Ja 2k
e korjaus taasen on VITUN kallis kytkinpakan vaihdosta.. Se sun kaverin auto on varmaan ollu tiptronic ?
 
Vooooi vittu!

Paskoja ne on kaikki, se on tullu huomattua. Autot siis!
 
Vooooi vittu!

Paskoja ne on kaikki, se on tullu huomattua. Autot siis!

Sen niin väliä ole, mut sillä että suurin osa teistä auton omistajistakin..

Et vetäkää vaa v***u päähän.

Jos mulla on huonoja kokemuksia audista niin kai mä sen sanon. Rinkirunkkailkaa keskenänne te viisaat autotietäjät
 
Diisseli VAG tippitappilaatikolla on kyl hulluin yhdistelmä ikinä ja jos oikeasti tykkää extremestä niin se diisseli ehdottomasti usein audin nokalla nähdyllä v6:lla :D. Ei riemulla rajaa kun pajalle ajaa, vai mitensenymeni.
 
Diisseli VAG tippitappilaatikolla on kyl hulluin yhdistelmä ikinä ja jos oikeasti tykkää extremestä niin se diisseli ehdottomasti usein audin nokalla nähdyllä v6:lla :D. Ei riemulla rajaa kun pajalle ajaa, vai mitensenymeni.

Tutulla Vagi oli kyseisellä padalla, voi murheiden murheus niitä vikavalojen discovalomäärää mitä siihen iski aina kun toinen sammui. Puhumattakaan lootan toiminnasta :face:

Omassa listassa satunnaisessa järjestyksessä jos jonkun näköstä öljylinkoa ollut, osa noista löytyy vieläkin.

Nissan 200sx
Ford Sierra
Ford Sierra
Nissan Sunny
Opel Omega b2 V6
Nissan Primera
Suzuki Swift, oli viikon :hyvä:
Opel Omega b2b 2.2
Nissan Skyline Gtr
Datsun 280Z
 
Oma autohistoria:

Volvo S80 D5 (2,4) autom.
Mercedes Benz E 270 CDI sedan w211 autom.
BMW 520da E60-facelift sedan
Mercedes Benz E 280 CDI (3-litrainen V6) farmari s211-facelift autom.

Tämän luettuaan saattaa ajatella, että mikäköhän eläkeläinen siellä kirjoittelee. :arvi:
 
Tutulla Vagi oli kyseisellä padalla, voi murheiden murheus niitä vikavalojen discovalomäärää mitä siihen iski aina kun toinen sammui. Puhumattakaan lootan toiminnasta :face:

Omassa listassa satunnaisessa järjestyksessä jos jonkun näköstä öljylinkoa ollut, osa noista löytyy vieläkin.

Nissan 200sx
Ford Sierra
Ford Sierra
Nissan Sunny
Opel Omega b2 V6
Nissan Primera
Suzuki Swift, oli viikon :hyvä:
Opel Omega b2b 2.2
Nissan Skyline Gtr
Datsun 280Z

Kirjoitushärö, vai mitä eroa on b2 ja b2b omegalla? :D
 
ford escort 1.8 -92
a140 mercedes -98
c200 mercedes -01
slk230 mercedes -97
bmw325 -05
slk320 -01

wanhoja paskoja. uudella jos haluaa kulkea niin aina voi tilata taksin
 
Laitetaan nyt omakin lista:

Ford Fiesta 1,1 -82 (mälläsin tämän ennen kuin sain edes korttia eikä tullut kalua enää)
Toyota Tercel 1,3 -81
Ford Fiesta 1,1 -84
Bmw 316 -86
Honda Accord 2,0 -90 (?)
sit oli tilaisuus siirtyä työsuhdeautoon, kaikki oli 3 vuoden sopparilla (tai vähä vajaa) liisareita
Opel Vectra 5d 1,6 -00
Audi A4 1.8 T 4d -03
Opel Vectra 2,8 V6 Turbo sport 5d -06 ja
Mitsubishi Outlander 2,0D Limited -08

sitten duuni vaihtui ja ei ollutkaan autoetua.. realiteetit iski, nyt Avensis 1,8 -06 sen aikaa että saa vähän pääomaa kerättyä Auton ostoon..mielummin pistänyt ne fyrkat kämppään välillä :)

3 viimeisintä firman autoa oli parhaat, Audi paras fiilikseltään, Mitsu miellytti suuresti ja oli hauska staditalvina, mutta kaikkein ykkösin oli silti toi Opeli, siinä oli vetotapaa lukuunottamatta about kaikki kohdallaan.
 
Mulla on kans melkoinen lista autoja.

Ford focus -01
Volvo s80 D5 geartronic -10

Tuolla ekalla mentiin 7,5 vuotta, sitten halusin mukavempaa kyytiä ja päädyin nykyiseen. Ei oo liian usein vaihtunu, mutta on ainakin erilaisia :D
 
Mulla on kans melkoinen lista autoja.

Ford focus -01
Volvo s80 D5 geartronic -10

Tuolla ekalla mentiin 7,5 vuotta, sitten halusin mukavempaa kyytiä ja päädyin nykyiseen. Ei oo liian usein vaihtunu, mutta on ainakin erilaisia :D

Kertaheitolla hypätty aikamoiseen ajomukavuuteen. Tilaa riittää jne.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom